Yardım Bekleyenler
En Yeni Fenomen Cevapları
Beni sevmesi sadık olması yeterli ya. Digerlerini gözüm görmez bile. Hatasız kul olmaz ancak kulu kusursuz edecek benim ona sunacağım sevgi. Ben onu kusursuzca severim ancak beni sevsin sadık olsun bana yeterli
Ya ben nasıl birinden hoşlanıyorum anca filmlerde olur böyle aşklar tabi hayal ürünü sadece benim ki hayatında ben olduğum için kendini dünyanın en şanslı adamı olarak bilsin ben sadece bunu istiyorum desin ki bu kadın iyi ki benim hayatım da.
Şşşş bir dk böyle durumlarda karamsar olmak sana bir şey katmaz güçlü ve dik durmalısın onun senden başka tutunacağı dal yok sen kendine dal arama anneysen dağ oldun demektir gelelim mevzuya çocuk gelişimi alanında iyi bir eğitimi olan insan olarak konuşuyorum eğer sıkı bir eğitim aldırırsan...
Yaşarken hissetmek, veya hissederek yaşamak. Her şartta en gerekli olan budur. Sadece hissetmek ve hissederek ömrünü yiyenlerin elde edebileceği tek şey hüzün olur. Hüzüne aşık insanları sevmiyorum.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer