Trendyolla Kadınları Mutlu Edebilecek Hediyeler Burada!

Hello bebekler. Hediye almayı seven beyler, hediye vermeyi seven güzel girller. Bu bencemi kadınları mutlu edebilecek güzel ve naif...

Kadınlara Verilen Hediyeler Konusunda Sıradanlığın Üstünü Çiziyoruz!

Defter, parfüm, içi kalplere ve çikolatalarla dolu kutular, ajanda gibi hediyeleri unutun! Sıradanlığı bu yazıyla kökten sileceksiniz....

Trendyol'da Erkekleri Mutlu Edebilecek Babalar Günü Hediyeleri Burada!

Hello canlar. Kimi zaman eşe, dosta, babaya, abiye, dedeye, amcaya, kankaya kısacası beylere alınabilecek hediyeler ararız. Onları mutlu...

En İyi 5 Mobil Alışveriş Sitesi Ve Uygulaması!

Merhabalar, Bence'me hoş geldiniz! Online alışverişlerimizde, bazen alacağımız ürünleri bulamıyor ya da en kârlı alışverişi hangi...

Tedirginliklere Son: Gelmiş Geçmiş En İyi 6 Alışveriş Sitesi!

Merhabalar, benceme hoş geldiniz. Bugün sizlere alışveriş sitelerinden bahsedeceğim. Benim için birçok site 'en iyi' kapsamındadır...

Getir Alışverişinde Yaşanacak Sorunlar Ve Yapmanız Gerekenler!

Merhaba KizlarSoruyor Kullanıcıları Getir Bir mutluluk firmasıyla ilgili bilgilerimi anlatacağım :) Pandemi de en çok büyüyen nadide...

Babalar Günü İçin Hediye Önerilerime Göz Atmalısın!

Babalar gününde babana ne hediye alabilirsin? Sen 20 Haziran için hediyeni hazırladın mı? Babalar günü yaklaşıyor!😮😮 Görselini en iyi...

En son aldığınız hediye neydi?

Hediye almayan herkese benden çikolata ve balon. 🍫🎈

Yardımcı olur muusunuz?

Arkadaşlar bi konuda fikir almak istiyorum yardımcı olur musunuz?

Market alışverişinde mi kendini tutamazsın yoksa kıyafet alışverişinde mi?

Market alışverişinde mi kendini tutamazsın yoksa kıyafet alışverişinde mi?

Orjinal olup olmadığını nasıl anlarım?

Arkadaşlar bulunduğum şehirde outlet mağaza açılmış Nike Hummel adidas ürünleri vardı hep bende bu tişörtü aldım fiyatı bayaa uygundu 50...

Ne hediye alınır yaa?

Doğum günü için erkek arkadaşa akıllı saat alsam olur mu sizce

Formula 1 seven bir erkeğe ne hediye alınır?

Abimin doğum günü için ona hediye almak istiyorum koyu bir formula 1 fanatiği ona bununla ilgili bir hediye almak istiyorum bana...

Saatlerden anlayan var mi?

arkadaslar kendime Trendyoldan bi saat beğendim markası Q&Q orijinal bi saat 400 küsürden 189 a kadar düşmüş. Gümüş renginde bi saat ben...

Leopar desenli bluz giyen kızlar netürhediyelerden hoşlanır?

Leopar desenli bluz giyen kızlar netürhediyelerden hoşlanır?

Hangi markanın abur cubur ürünlerini tercih edersiniz?

Sizin tercihiniz hangisi? Genellikle hamgi markanın ürünlerini tercih edersiniz?

En beğendiğiniz kitap alışveriş sitesi hangisi?

Kitap alışveriş sitelerinden en memnun kaldığınız hangisi?

Sizce hangi saat daha güzel?

Hangisini alsam?

Kol saati seçerken nelere dikkat ediyorsunuz? Ne tür saatler tercihinizdir?

kibar olması önemli ama akıllı saatler bek öyle değil..

Yemek siparişlerinde hangi uygulamayı kullanıyorsunuz?

adres kısmını konum dışında nasıl giriyoruz bana habire bu konuda sıkıntı çıkıyor sinir oldum.

İndirimleri takip ediyor musunuz?

Elimden geldikçe takip ediyorum. Peki siz?

Maddi durumunuz alışverişe çıkmanıza yetiyor mu?

Benim yetmiyor arkadaşlar :) Her şey çok pahalı olmuş. Resmen ağlanacak halime gülüyorum. Sizde durumlar nasıl?

Hediye kutularına en çok yakışan renk sence hangisi?

Hediye kutularına en çok yakışan renk sence hangisi?

En iyi beyaz eşya markası hangisi?

En iyi beyaz eşya markası hangisi?

Pandemide AVM’ye gittiniz mi?

Kısıtlamalardan sonra herkes kendisini alışveriş merkezlerine attı. AVM'lerdeki günlük ziyaretçi sayısı 4.5 milyona ulaştı. Siz...

Öne Çıkanlar

Babalar günü hediyesi ne alınabilir?

Arkadaşlar babalar günü için hem babama hem de eşime hediye almak istiyorum ama erkeklere alınacak hediye çeşitleri pek olmadığından ne...

Yurt dışındaki sevgilime nasıl bir doğum günü sürprizi hazırlayabilirim?

Erkek arkadaşım yurtdışında yaşıyor. Haziran temmuz aylarında birlikte olucaz buradayken hediyesini vericem ama doğum günü ağustosta. O...

Erkek arkadaşıma ne hediye alabilirim?

Doğum günü farklı bişey almak istiyorum ne alabilirim 150 TL bütçe ayırabilirim

Anneler günü hediyesi olarak ne alabilirim?

Anneler günü için çok zarif hediyeler arıyorum ama ne alacağımı bir türlü bulamadım. Anneler günü için önerileriniz nelerdir? Sizce...
YÜKLENİYOR...