Doktor Ziyaretinden Önce Yapmayı Bırakmanız Gereken 5 Şey

Selamlar, yine ben :) Fark ettim ki doktora giderken yaptığımız (benim de son günlere kadar yaptığım) bazı yanlışlar var. Gelin görelim....

Konsantrasyonu Maksimum Seviyeye Çıkarmak İçin Tüyolar!

Konsantrasyonu arttırmanın çeşitli yolları Konsantrasyonunuzu uzun vadede arttırabilmek, çok fazla çaba ve zaman gerektirebilir. Bir...

Ağız ve Diş Sağlığı Bakımında Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar

Merhaba arkadaşlar :) Ağız ve Diş Sağlığı öğrencisi olduğum için ilk Bencemi bu konuda yapmak istedim. Umarım beğenirsiniz. Şimdiden...
16

Konumuz Salgın: Bağışıklığınızı Güçlendirmek İçin Yapabileceğiniz 5 Şey

Pandemi, belki de bu yazıyı yazmak için beni iten durum oldu. Çoğumuz bağışıklık sistemini güçlendirme yollarını arıyoruz ve yapmamız...

Sağlıklı Bir Yaşam İçin 10 Altın Kural

Öncelikle merhaba :) İlk Bence'm olduğu için biraz hatam olmuş olabilir. Anlayışla karşılamanız beni çok mutlu eder :) Teşekkür ederim...
16

73 Yaşındaki Emekli Biyoloji Öğretmeninden Gençlere Koronavirüs’ten Korunma Tavsiyeleri

Merhaba gençler, Ben 65 yaş üstü yalnız yaşayan, emekli bir biyoloji öğretmeniyim. Branşım ve özel ilgi alanım olması nedeniyle de...

Evde Kal Ama Hareketsiz Kalma! Uzmanından Evde Yapılabilecek Basit Egzersizler

Çin'den tüm dünyaya bulaşan Koronavirüs hastalığı (COVID-19) tüm dünyayı etkisi altına almaktadır. Gittikçe yükselen vaka sayısı durumun...

Verilen kiloların uzun vadede geri alınmasını engellemek için ne tavsiye edersiniz?

Yakın zamanda 12 kilo kadar verdim kendi çabamla ama evde oturmaktan sürekli mutfağa gidip bir şeyler yerken buluyorum kendimi. Bu...

Yardımcı olur musunuz?

1.68 boyunda 50 kiloyum. 3 kilo vermek istiyorum. 47 olmak istiyorum. Günlük yediğim şeyler sabah 1 haşlanmış yumurta, yanına biraz...
012

Koronavirusunden korkuyo musunuz?

tedbir var, panik ve korku yok. panik ve korku hicbiseye cozum olmuyo, aksine kostek oluyo arkadaslar.
413

Iki gündür uyuyamiyorum nedeni ne olabilir?

Iki gündür gözüme uyku girmiyor Bunu nedeni ne olabilir , deppresyon mu acaba?
112

Yasmin kullaniyorum ve bacaklarım agrıyor ne yapmalıyım?

Arkadaslar ben yaklasik 4 aydr polkstk over tedavisi goruyorum. Yasmin ve Aldactoneyi kullaniyorum. Yslniz son zmnlarda bacaklarim cok...
35

Son 1 haftadir bogazimda bir sey varmis gibi hissediyorum arada kayboliyordu birkac gundur hep var sizce ne olabilir?

Malum doktora da gidemiyoruz pek ama rahatsiz ediyor biraz yutkunurken sanki bir sey hareket ediyormus gibi bir sey orda kalmis gibi bir his
17

Kusarak kilo verilir mi yemekten sonra mı kusmak gerekir belirli bir süre var mı?

kusarak kilo vermeyi düşünüyorum 20 yaşındayım 1.60 boyum var 96 kiloyum bir sürü diyet ve diyet listeleri denedim spor ve yürüyüş de...
36

Karantinada sigarayı bırakmak?

sizce evdeyken sigarayı bırakmak mı daha kollaydır yoksa sürekli dışarı çıktığıda vs. mi
110

Karantina sizi neye çevirdi?

Beni tertemiz bir hapçıya çevirdi gözlerim sıçan gözüne döndü. Buna ne yapmak lazım baya ağrıyor. 5 bölüm dizi bitirmenin sonucu

Gözlerimde Kızarıklık Var Acaba Korona Olabilir mi?

Ateş yok Öksürük Yok Yaşım 26 .
54

Virüs için kullandığınız eldiven ve maskeleri ne sıklıkla değiştiriyorsunuz?

Korona virüsü nedeniyle kendinizi ve ailenizi korumak için kullandığımız maske ve eldivenlerin kişisel hijyende önemi çok büyük. Her gün...
96

Arkadaşlar yardım lütfen?

Arkadaşlar antiboyik hap ve şuruplar adeti geciktirimi? Sevgilimle. beraber olduk korkuyorum adet olamadım 7 gün gecikti analdan olduk.
33

Protein diyeti?

Protein diyeti kilo verdiriyor mu? Ben vejeteryanim o yuzden nerden protein alacagimi bilmiyorum yardimci olursaniz sevinirim. boyum...
219

Psikoloğa /psikiyatriste giden oldu mu?

Nasıl oluyor neden gittiniz ve sonucu nasıl oldu işe yaradı mı? Hap tedavisi uyguladı mı sizde? Haplar bağımlılık yaptı mı?
618

Gençler göbek çıkmaya başladı mı evde durmaktan?

Malum tüm gün yapıcak bir şey bulamıyo insan mutfağa saldırıyor. Şahsen benim göbek çıkmaya başladı. Sizde durumlar nasıl?
27

Sağlık açısından çay mı daha faydalı, kahve mi daha faydalı?

Ya arkadaşlar çok çay içen biri olarak soruyorum çay mı daha sağlıklı kahve mi? Mesela yemeğin ardından çay içemezsem akşama kadar başım...

Rusya'dan müthiş iddia: Corona’yı tedavi edecek ilacı bulduk! Sizce doğru mu söylüyorlar?

Rusya Federal Biyomedikal Ajansı (FMBA), yeni tip Corona Virüsü tedavi edecek ilacın geliştirildiğini duyurdu. Sizce gerçekten bulundu...
838

Kilomla nasıl barışık olabilirim? Bu yüzden çok üzülüyorum ve kendimi eve kapattım, öneriniz nedir?

20 yaşındayım ve 168 boyun 45 kiloyum bu durum beni üzüyor ve kilo alamıyorum beni böyle kimse kabul etmez mi
615

Günde kaç defa gaz yaparsınız?

Evet soru yukarıda günde kaç defa gaz yaparsınız lütfen dürüst olun.
05

Sizce bu lanet olası virüsü kim üretti?

He he hey dostum bu lanet virüsü kim üretti meeeen?
44

Kışın soğuktan dudaklarınız çatlar mı?

Kışın soğuktan dudaklarınız çatlar mı? Cevaplarınız gelsin. :)

Öne Çıkanlar

Felç geçiren kişi ne kadar süre yaşayabilir?

eşimin annesi bu akşam felç geçirmiş konuşamıyor ve vücudunun bir kısmını hareket ettiremiyor

Arkadaşlar bel ağrısına hangi bölüm bakar?

Belim çokmağrıyor doktora gitcem ama hangi bölüme gitceğini bilmiyorum hangi bölüme gidilir bel ağrısı için?
69

Psikolojik rahatsızlıklar nasıl geçer?

Merhabalar ben 3 yıldır ağır depresyon tedavisi görüyorum bunun yanında paranoya, anksiyete bozukluğu, panik atak, sosyal fobi ve...
34

Kuru ciltte sivilce çıkar mı?

Arkadaşlar alnımda dolu svilce çıkıyor, yanak bölgesinde de tek tük.. Cildim kuru olsaydı bukadar çok çıkarmıydı sivilce?
79

1 tane sütlü çikolata kaç kalori?

Ben çikolatayı çayla tüketiyorum. Gün içinde 5 tane sütlü çikolata tüketiyorum. 1 tane çikolata kaç kalori eder? Gün içinde kaç tane...
36

Yüzden kilo almak istiyorum, mümkün müdür?

Merhaba arkadaşlar, kilo almak istiyorum fakat her kilo aldığımda göbeğim büyüyor. Yüzümden nasıl kilo alabilirim, sadece yüzden kilo...
YÜKLENİYOR...