40 Zengin Renk Seçeneğinden Biri Mutlaka #İstediğinRenk
Kapat

Neden Kilo Alamıyorum?

Obezite aslında çağımızın hastalıklarından biri olarak nitelendirilse de kilo alamayan birey sayısı da oldukça fazla! Şahsen ben aktif...

31 Mayıs Dünya Sigarasız Günü: Sigarayı Bırakırken İşinizi Neler Kolaylaştırır?

Merhabalar :) Şimdi sıra sigarayı bırakırken nelerden faydalandım. Arkadaşlar elimde filtre kahvemle bu benceyi oluştururken kahve...
04

Obsesi̇f Kompulsi̇f Takıntı (OKB) Bölüm 4: Takıntılardan Kurtulma

OBSESİF KOMPÜLSİF BOZUKLUĞU YENME Yenme kelimesini kendinize görev edinin.Bu sizin düşüncelerinizden beslenen bir hastalık düşünmeyi...
30

Sigarayı Bırakmanın Faydaları

Merhaba arkadaşlar. 7 yıldır sigara kullanıyordum. 2 sefer bıraktım. 8 ay ve 1 yıl arayla geri başladım. Şimdi tekrar bıraktım. Ben...
57

Alerji Nedir, Nasıl Belirti Verir, Tedavisi Nasıldır? Gelin Ögrenelim!

Alerji, vücuda giren veya temas edilen maddelere karşı verilen aşırı duyarlı tepkidir. Alerjik reaksiyona sebep olan maddelere alerjen...
37

Yo-Yo Diyetlerin Tehlikeli Yüzü

Gerek sosyal medyada gerek danışanlarımda gördüğüm en büyük alışkanlık yo-yo diyetler..Kısa sürede bütün fazlalıklardan kurtulmak uğruna...

Yeni Bir Dönemde Sağlıklı Beslenme İpuçları!

Evet, bu dört günlük karantinadan sonra eski hayatımıza kontrollü bir şekilde dönmeye hazır mıyız? Sanıyorum ki bu süreç bize hem mental...

Nasıl zayıfladınız?

Nasıl kilo verdiniz sabahları koşmak nasıl etkiler sizce ne gibi spor yapmalıyım? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız

Psikiyatriye gidicem tedirginim?

Arkadaşlar bütün psikiyatriye kaygı problemleri nedeni ile gidicem psikolog gibi herşeyi anlatmıyoruz galiba ve biraz tedirginim kendimi...
45

Diyet sağlık beslenme?

170 cm boyum 85 kilom var. 3 ayda 20 kilo verebilir miyim? Sabahları 45 dakika basit egzersiz hareketleri yapmaya başladım. Üç öğün...
26

Şu kilo muhabbetinden ne anlıyorsunuz ya?

Lan arkadaş bizim millet bu kilo muhabbetine niye bu kadar meraklı valla misafirleğe gittiğimde adam merhaba diyeceğine ilk başta ya...
51

Kilo verir miyim ki?

173 boyum kilom 76 ama 70 olmak istiyorum ya da 68 falan naısl veririm ekmek yemeyi kestim bol bol su içiyorum hareket ediyorum başka...
34

Yağları yakmadan kas olmazlar değil mi?

İzlediğim kadın 4kglik ağırlık kaldırıyor diye bende kaldırıyorum ama önce yağlar gider bacaklarım mı incelir yoksa yağlar varken üstüne...
34

Gaz sıkışmasına ne iyi gelir?

Arkadaşlar bu konuda çok muzdaribim çözüm önerisi olan var mı?
39

Sizce bu durum da hastaneye gitmek doğru mu?

Sizce bu durum da hastaneye gitmek doğru mu
28

Uyku düzeniniz kaç yaşında bozuldu?

Baya geceleri uyumamak gündüzleri uyumak veya gündüzleri de uyumamak. Gün içinde ağır uyku basması gibi olaylarla kaç yaşında...
511

Tsh değerim tabi troidim 8,54 çıktı bu değer ile karşılaşnların fikrine ihtiyacım var?

Merhabalar bugün doktor tahlillerime bakıp troidimin çok yüksek olduğunu söyledi. Biz çocuk düşünüyoruz ancak doktor Şu an düşünmeyin...
35

Son kullanım tarihi 4 gün geçmiş ketçap yedim bir şey olur mu?

Arkadaşlar son kullanım tarihi 4 gün geçmiş ketçabı makarnama sıktım en fazla 1 yemek kaşıgı tarihinin geçtiğini sonradan gördüm bir şey...
513

Sağlık Bakanlığı verileri Türklerin yeterli süt tüketmediğini ortaya koydu! Sizce boyunuz bu yüzden mi kısa?

"Dünya Süt Günü" dolayısıyla Sağlık Bakanlığı verilerinden derlenen bilgilere göre her yaştan bireyin sağlığı için vazgeçilmez temel...

Anti depresan kullanıyor musunuz?

Sorularda ya benim çok dikkatimi çekmeye başladı, ya da kullanım epey yaygın. Lütfen ankete katılır mısınız?
54

Tatlı yemekten önce mi yenir sonra mı? Sağlık açısından hangisi daha doğru?

Tatlı yemekten önce mi yenmelidir yoksa sonra mı 🤔 Hangisi daha doğru ya da doğrusu var mı bu işin? Sağlığımız açısından böyle bir...

Karantinada kilo alanlardanmısın yoksa verenlerden mi?

Karantina sürecinde kimler kilo almış ya da almamış görelim !!
55

Karantina süresinde beslenme düzeni alt üst olanlardan mısın?

Başımızdan koronavirüs ve devamında haftalarca süren bir karantina geçti. Çoğumuz evde kalmaya alışkın değildi ve beslenmeden tutun da...

Fazla kafeinden el titremesi olur mu?

Bayadır kahve içiyorum ve bugün ikinci bardağımı içince elim titremeye başladı kalbimde de bir çarpıntı. Ölüyor muyum?
011

Diyette hangisi daha tehlikeli: Yağlar mı karbonhidratlar mı?

Sadece “diyet” gibi düşünmeyin. Kilo alımını hangisi daha çok tetikliyor sizce 🤔 Yağlar yüksek kalori içerse de ciddi manada tokluk...

Meyve kilo aldırır mı?

Her şeyin fazlası zarar olsa da ve hatta kilo yapma ihtimali olsa da meyve için “doğru porsiyonun” aşılması zor bence 🤭😂 Siz ne...

Maskesiz dışarı çıkan insan görüyor musunuz?

Ben bunu çok merak ediyorum, açıkçası ben hiç karşılaşmadım.

Sizce günde kaç öğün yemek sağlık açısından daha doğru?

Genelde gördüğüm öğün sayıları 2-3-6 şeklinde ama sizce hangisi daha doğru? 🤓 Tabiki kişiye göre değişen çok şey var ama genel olarak...

Kardeşim 12 yaşında göğüsleri büyük?

Kardeşim 12 yaşında ağustosta 13e giriyor 75 beden sütyen kullanıyor 2 yıldır adet görüyor çok mu büyük veya küçük görünmesi için veya...
320

Gözlük kullanıyor musun?

Gözlük kullanan veya kullanmayan kişi sayısı oranını merak ediyorum
44

Öne Çıkanlar

Evde nasıl zayıflarım?

Arkadaşlar evden pek çıkamıyorum fakat zayıflamam gerekiyor evde nasıl zayıflarım? (boy=165 kilo=75)
88

6 Maddede Boy Uzatma Formülü ve Boy Uzatma Teknikleri

Evde nasıl boy uzatılır? Malum genel olarak boyu kısa bir ırkız aramızda çok uzunlar olduğu gibi kısa arkadaşlar da var. Kısa boylu...

Diz Tedavisi için PRP tedavisi nasıl uygulanır?

Doktor kıkırdak zedelenmesi var sıvı azalması var dedi.PRP iğnesi yapıcaz dedi.15 gün fizik tedavi gördüm yeni bitti tedavi.PRP...
40

Zayıflama detox suları faydalı mı?

Çeşitli detox karışımları var bunların bazıları zayıflamaya destek oluyor. Acaba bunları deneyen var mı? Faydasını gören var mı?...

Anksiyete (kaygı bozukluğu) teşhisi sonrası selectra ilacı verdi doktor. Etkisi nasıl olur?

dün psikiyatrise gittim ve bana anksiyete tehşisi koydu ve selectra adlı ilacı verdi aranızda kullanan yada bilen varmı acaba?
99

Depresyon ilacı kullanmak gerçekten etkili mi?

Uzun zamandır bir psikoloğa gitmek istiyorum ama tedavi yöntemlerini de 3 aşağı 5 yukarı biliyorum. Antidepresan ilaca başlamamı...
129
YÜKLENİYOR...