Gülen Gözler İçin, Bir Kızı Olmalı İnsanın!

Selam arkadaşlar, bugün bir duygusala bağladım. Çok isterdim bir kızım olsun ama öğrendim ki 5. çocukta erkek olacak. Bende bu özlemimi...
18 31

Ebeveyn Danışmanlığı Ne Zaman Almalıyım?

Ebeveyn Danışmanlığı, hamilelik, bebeklik, çocukluk ve ergenlik döneminde çocukların sağlıklı bir şekilde çocuğun gelişim dönemleri ve...
2 7

Öfke Nedir? Nasıl Kontrol Edilir?

Öfke, kişinin haz alma duygusunu engelleyen her türlü durum, olay ya da kişiye karşı geliştirdiği bir duygudur. İnsanların hissettikleri...
1 8

Konfor Alanından Nasıl Kurtulunur?

Konfor alanı, kişinin kendini iyi, rahat ve güvende hissettiği bir alandır. Bu alan kişiye çok tanıdık gelen şeylerin olduğu, her şeyi...
4 11

Kadına Şiddete Dur Diyebilirsin!

Bildiğiniz gibi hiç gündemden düşmeyen bir konu: Kadına Şiddet Hep haberlerde görüyoruz. Yok falanca filancaya vurdu, falanca filancayı...
2 7

Bir Babadan Kızına Açık Mektup

Merhaba Ece, Ben baban, dünyaya gelmende bir katkım oldu ama senin de bir birey olduğunu kabullenmem en az 4 yılımı aldı. Burger...
7 9

"Evde Canım çok Sıkılıyor" Diyenlere Evde Yapabilecekleri Aktiviteler 😊

Herkese merhaba bir bence düşüneyim düşüneyim dedim aklıma bu geldi 😂 "Of ya evde canım çok sıkılıyor" diyenlere evde yapabilecekleri...
12 16

Çocuk istemeyen erkek, en erken kaç yaşında evlenmeli?

ya da kaç yaşından sonra evlenmeyi düşünmeli. Şimdi siz çocuk olmayacaksa evlenmeye ne gerek var diye sorabilirsiniz ama söyleyeyim,...

Nişanlım çalgısız düğün istiyor ama ben istemiyorum, ne yapmalıyım?

Bir senedir erkek arkadasimla birlikteyiz, kendisi daha muhafazakar biri. Iliskimizin evlilige gidecegi bastan belliydi. Ben onun...

Sülalede en çok baba tarafı mi anne tarafını mi seviyorsun?

Hep bakiyorum çevremde kimse baba tarafını sevmiyor ya da anne tarafını daha çok seviyor. Hep bir kopukluk oluyor baba tarafıyla. Bunun...

Yeni yılın ilk ay'ı iyi geçen var mı?

Daha ilk ay da bana gelebildiği kadar kötü geldi, sanırım bu da diğer yılları aratacak sizce de bu şekilde mi yoksa diğer yıllara...

Dinle ilgili çok vesvese yaşıyorum, ağlıyorum?

Arkadaşlar düne kadar hiçbir şey yoktu fakat bugün içimden Haş’a Allaha karşı aklımdan kötü sözler geçmeye başladı. İnanın kendi kendine...

Aldatan eş nasıl yakalanır?

Eşimin aldattığını düşünüyorum uzun yol şoförü 1 kere aldatmisti ikincisine şüphem var nasıl yakalayabilirim
10 19

Bir erkekten yardım istediniz ve sevgilisi geldi ne yapardınız sevgilisi kızmış mıdır?

Markette en üst rafa ulaşamıyordum ve etrafa baktım görevli yoktu o sırada bi erkek vardı sadece rica ettim uzandı verdi o anda bi kız...

Kendimi seviyorum bazen sevmiyorum niye böyle?

Bazen çok beğeniyorum kendimi bazen de gerçekten çok iğreniyorum yani

Ahlaklı siyaset mümkün mü?

Bence mümkün ama örnekleri çok az.
0 3

İş ortamında sürekli dışlandığınızı hissetseniz ne yapardınız?

Arkadaşlarınız iş ortamında sürekli bir araya geliyor fakat sizi pek takan olmuyor veya iş çıkışı bir yere gidecekler ama size haber...
22 21

İngiltere mi daha zor yoksa Amerika mı?

Hangi ülkeye temelli yerleşmek daha zor? PDR mezunu, ing biliyor, para 8 bin dolar kadar (10 bin dolara tamamlayacak).
0 5

Sizce evlik bu devirde nasıl olmalı?

Sene olmus 2023 her ates pahalisi
0 1

Şımarık Çocuklar Hakkında?

Çocukluğun olağan şımarıklığı ve şımarık olmak arasında ki ayrımı gözden kaçırmamak şartı ile; şımarık çocuklar yetişkinliklerinde sizce...
1 4

Dine eleştiri yapmak yanlış mı?

Öncelikle not: HAKARET falan etmekten bahsetmiyorum. eleştiriden bahsediyorum.
24 36

Bir erkek için 540 KM yol gidilir mi?

yeni konuşmaya başladığım biri var. aramızda 540 km var ama bu sıra durumu yok, ekonomik olarak zorda. sizce görmeye ben gitmeli miyim?
30 32

Öne Çıkanlar

Eşimden dayak yememe rağmen ailem "eşindir olur arada, sus" diyor. Ben ne yapacağım?

Benden yaşça büyük ben 21 kendisi 32 yaşında. Vücudumda gordugunuz gibi morluklar var. Kendisi zaten babamin akrabasi beni ona zorla...
47 62

Panpa kelimesi ne anlama geliyor ?

panpa kelimesi nedir ya ? birisi panpa yatak arkadaşı demek dedi doğru mu ? çok saçma salak bir kelime gerçekten ergence.yani mesela çok...
19 51
BiBilen Görüş Paylaştı

Tazminat davasını kazandım nasıl alabilirm?

Arkadaşlar bugün pttden posta geldi kesinleşmiş gerekçeli karar tazminat davasıni kazandim bundan sonra neler olur daha ne kadar...
BiBilen Görüş Paylaştı

Boşanma sonrası eski eşine nafaka ödeyen kadın var mıdır?

Her kadın fakirdir diye bişey yok acaba boşanma sonrası eski eşine nafaka ödeyen kadın varmıdır?
BiBilen Görüş Paylaştı

Anlasmali bosanma hakkinda bilgi alabilirmiyim?

Anlasmali bosanma hakkinda bilgi rica ediyorum sizden birde nerde dilekce verdiysem illa davaya o sehirdemi girmek zorundayim
BiBilen Görüş Paylaştı

Aileme nasıl güven kazandırabilirim?

Her şeyi gizli saklı olmadan söylediğimde mi güven kazanırım yoksa önemli şeyleri söylerek mi ya da hiçbirini yapmayıp direkt söylememek mi?
15 19
BiBilen Görüş Paylaştı

Boy ve kilo anneye mi yoksa babaya mı çeker?

Boyumuz ve kilomuz/ anneden mi yoksa babadan mı geçer? https://media.tenor.com/oitkzb4yR0AAAAAM/short-fight.gif
26 32
BiBilen Görüş Paylaştı

Çok stresliyim, kendimi nasıl rahatlatabilirim?

Cok stresliyim icimde durmayan birsey var
44 80
BiBilen Görüş Paylaştı

Ailenizden şiddet görüyor musunuz?

ailenizden şiddet görüyor musunuz ben 19 yaşındayım annemden hem fiziksel hem de sözel anlamda şiddet görüyorum babamdan ise sözel...
19 25

Cenazenin üstüne sevdikleri neden toprak atarlar?

Cenazeyi toprağa koyduktan sonra ilk önce neden ölen kişinin en sevdikleri üzerine toprak atarlar? Zor olmaz mı? Yani rahatlatıcı bir...
1 2 3 ...1000
YÜKLENİYOR...