Toplumda Sevilmek ve Yer edinmek için Yapmamız Gereken Kurallar Listesi

1. Önce kendinizi iyi tanıyın Sosyal ilişki kurabilmek için, önce kişi kendisini çok iyi tanımalıdır. Çünkü herkes bir karakteristik...

Korkakların Sahte Silahı “Tehdit”!

Neden tehdit ediliriz? Karşımızda olan korkaklar ellerinden bir şey gelemeyeceğini saklamak için bizi tehdit ederler. Tabiki bunun...

Gerçek Bir Aile Olmak İçin Yapmanız Gerekenler!

Aile toplumun en küçük birimidir ve bizim sahip olduğumuz en önemli olgudur.Kardeşimiz, abimiz, ablamız, annemiz ve babamız bizim için...
711

Yere Bakarak Yürümenin 11 Muhteşem Faydası!

Baştan söyleyeyim, hata ve eksiklerim olabilir bunları mazur görünüz. ^_^ 1) Gereksiz görsellerden uzak tutar Özellikle metropol bir...

Bahane Aramayın: Ben Size Hazır Bahaneler Sunuyorum!

Herkeslere merhabalar! Şimdi bir senaryo kuralım; Arkadaşlarınız sizi bir yere, davete vb. çağırıyor ama siz gitmek istemiyorsunuz....
115

Arkadaşlarınızla Yapılacak İlginç ve Eğlenceli Aktiviteler!

Merhaba arkadaşlar ilk Bence'mi paylaşıyorum. Bence'mde arkadaşlarınızla yapacağınız eğlenceli aktivitelerden bahsetmek istedim. Umarım...

Sohbet Nasıl Keyifli Hale Getirilir?

İyi bir dinleyici/anlatıcı olarak. Hangimiz "dinlemese de olur, ben anlatayım yine de" diyebilir ki? İsteriz ki, anlattıklarımız can...

Babam öldü paraya ihtiyacımız var yetim maaşı alabilir miyim ben?

Babam aniden öldü çok kederliyim + paraya ihtiyacımız var napıcam kimseden isteyemem borç alamam yetim maaşı alabilir miyim yaş21...
45

Zengin arkadaşlarınız var mı?

Benim niye hiç zengin kankim yok , her gruba bir tane zengin cömert arkadaş lazım
56

Ailemin böyle demesi iğrenç değil mi?

evde tartışma oluyor beni doğuran kadın yok sen bu yıl evde kaldın bir yere gidemedin azdin diyor ben utanıyorum babam yiyip içip azdin...
75

En büyük hayaliniz 'ne?

Benim önce menzile gitmek Sonra da kâbede ruhumu teslim etmek istiyorum
314

Kedim kayıp ne yapmalıyım?

Kedim dışarıya alışkındı gezip geliyordu evin çevresinden ayrılmazdı hava kararmadan da gelirdi ama bugün sabahtan beri yok napıcam...
56

Uykunuz gelmiyor mu zebaniler?

Bu soğukta sigara içe içe sıcak oldu yemin ederim kısa kolluyla durcam bırazdan içim bunaldı
49

Ölümden Sonra Yok oluyoruz Ve hiçlik, sonsuzluk?

Arkadaşlar Öncelikle Belirteyim ben bir Müslümanım ama şunu lütfen bilir kişi açıklasın; Vücudumuz tamamen canlıdır ve organlardan...
11

Şöyle bir kardeşiniz olsaydı şimdi ne durumda olurdunuz?

Şöyle bir kardeşiniz olsaydı şimdi ne durumda olurdunuz?Resmen abisine kız buldu ya.. Şöyle kardeşim olaydı şimdiye 3 çocuk babasıydım.....
65

Terbiyesiz akrabalarınız var mı?

Benim var teyzem. bu kadar ayarsız bir kadın olamaz anneme abla enişteyi geceleri bu kadar yorma iğne ipliğe dönmüş adam dedi. Hele o...
710

Sokağa çıkma yasağı kaç doğumlular için geçerli?

Arkadaşlar ben 21.11.2000 doğumluyum 20 yaş altı sokağa çıkma yasağı benide etkiliyor mu (yaşım 20 ama 2000'liyim) detaylı bilgi...
95

Babam kız kardeşimi dinci yetiştirmeye çalışıyor ben de ateist, kim kazanır sizce?

Kim kazanır. Kız kardeşim 14 yaşında daha henüz kafası karışık. Babam tam dinci yetiştiriyor bende ateist. Yani Allah yok falan...
46

Kısa boylu erkekler hayata neden geldi?

Sorumda hiçbir kusur aramayın gayet terbiyeli soru
59

Güzel bir uyku için nelerden vazgeçersiniz?

Güzel bir uyku için nelerden vazgeçersiniz? Arkadaşlarınız mı, uyku mu? En zor kısmı bu herhalde; onlarla sosyalleşmek yerine...
17

Sizce numara komşuma yazmalı miyim?

Numara komşumun watsap ta foto şu da yok. Merak ediyorum haliyle yazmalı miyim?
65

20 yaş neden Türklerin gözünde çocuk olarak görülüyor?

Redditte ingilizce dilde yabancı bir subredditte anket yaptım. Ankete 70 oy geldi 64 ü, 20 yaş için yetişkin yani adult dedi , sadece 6...
43

Masterchef Uğura İçin Yapılan Diskalifiye Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Geçmişte hakaret küfür içeren mesajlar göndermiş olabilir evet amaonu geçmişte yaptığı bir şeyle 80 milyonun önünde rezil etmek ne kadar...
56

Coronaya yakalanmayan kaldı mı?

seçimini yap herkes safını bilsin...😀😀

Dilencilere para verir misiniz?

Dilenciler her yerde gördüğünüzde para veriyor musunuz? - Ben inanmıyorum. Ve tasvip etmiyorum vermiyorum da.
43

Yunanistan mı daha iyi komşu Ermenistan mı?

İkisi de bizim iyi anlaşamadığımız komşumuz. Peki bunların arasında 'kötünün iyisi' diyebileceğiz kimdir?
06

Öne Çıkanlar

Vasilik hakkında bilgi verir misiniz?

Merhaba anneannem alzheimer hastasi ve bundan önce akrabamız bakıyordu ve vasisiydi. Sonra vasiligi bittikten sonra dayım aldı yanina...
33

Hakkımda bir şikayet ya da dava olup olmadığını nasıl öğrenebilirim?

Hakkımda bir şikayet ya da dava olup olmadığını nasıl öğrenebilirim?
422

İsim değiştirme davası uzun sürer mi?

İsim değiştirme davası uzun sürer mi bu konu ile ilgili bilgisi olan var mı Neler yapmak gerekir
510

Nafaka sorunu var, nasıl dava açabiliriz?

Iyi gunler nafaka davasini nasil acabiliriz annemin uzerinde bilezik parasi var babam yurt disi ve turkiue emeklisi bankadaski para mani...
22

Tüketici hakları mahkemesi ne zaman sonuçlanır?

arkadaşlar media marktla aldığım telefon kaskolu olduğu halde sıkıntı yaşadım çok uzun olduğu için yazmıyorum tüketici haklarına...
48

Ceza hukuku hakkında bilgi verir misiniz?

Abim bir suç işledi. bir kadını ölümle tehdit etti. kıskançlıktan yaptı. kadını seviyordu. dakikalar sonra kadının numarasını birine...
712
YÜKLENİYOR...