Gerçek Bir Aile Olmak İçin Yapmanız Gerekenler!

Aile toplumun en küçük birimidir ve bizim sahip olduğumuz en önemli olgudur.Kardeşimiz, abimiz, ablamız, annemiz ve babamız bizim için...
01

Korkakların Sahte Silahı “Tehdit”!

Neden tehdit ediliriz? Karşımızda olan korkaklar ellerinden bir şey gelemeyeceğini saklamak için bizi tehdit ederler. Tabiki bunun...

Yere Bakarak Yürümenin 11 Muhteşem Faydası!

Baştan söyleyeyim, hata ve eksiklerim olabilir bunları mazur görünüz. ^_^ 1) Gereksiz görsellerden uzak tutar Özellikle metropol bir...

Bahane Aramayın! Ben Size Hazır Bahaneler Sunuyorum!

Herkeslere merhabalar! Şimdi bir senaryo kuralım; Arkadaşlarınız sizi bir yere, davete vb. çağırıyor ama siz gitmek istemiyorsunuz....
105

Arkadaşlarınızla Yapılacak İlginç ve Eğlenceli Aktiviteler!

Merhaba arkadaşlar ilk Bence'mi paylaşıyorum. Bence'mde arkadaşlarınızla yapacağınız eğlenceli aktivitelerden bahsetmek istedim. Umarım...

Sohbet Nasıl Keyifli Hale Getirilir?

İyi bir dinleyici/anlatıcı olarak. Hangimiz "dinlemese de olur, ben anlatayım yine de" diyebilir ki? İsteriz ki, anlattıklarımız can...

Diziler ile Değişen/Değiştirilen Toplumsal Değerlerimiz ve Ahlakımız!

Öncelikle herkese selam; Bu bence ile insanımızın, toplumsal ahlaki değerlerinden nasıl ve ne şekilde, neyden etkilenerek değişime...

Yakın arkadaş seçerken kriterleriniz nelerdir?

Selam, arkadaş seçerken kriterleriniz var mı?
164

Arabanız yolda kalsa sebebini anlayabilir misiniz?

Yolculuk anında aracınızda bir sıkıntı meydana geldiği zaman bunun neden kaynaklandığını anlayacak bilgiye sahip misiniz?
21

Sitede kanki, arkadaş olduğunuz birileri var mı?

Ayy gördüm de şaşırdım öwlxöwk insan gibi konuşan da varmış dememkk 🤭😅 Eğlenceli kanki adayları gelsinnn 😅🌸
314

Kul hakkını mesaj yoluyla iletmek?

Arkadaşlar mesaj yoluyla hakkımı helal etmiyorum diye yazınca o kişi hakkını helal etmemiş olur mu?
22

Böyle insanlara tepkiniz ne oluyor?

Kadın Dışarı çıkabilir. Kadın çalışabilir. Kadın okumalıdır ki nesil okusun. Kadının güçlü olduğu toplumlar güçlüdür. Bunların tersini...
58

Kadına herkes anne olamıyor dedim haksızmıyım sizce?

Bitane kadın Doğum sancısı çekerken hastanede allahım al artık canımı dayanamıyorum kemiklerim kırılıyor resmen diye söylemiş ve bunuda...
67

Komşularınızdan memnun musunuz?

Komşularınızdan memnun musunuz?
416

Her Kadına kapanmak farzdır dememeli değil mi?

Fark ettim hala Kadınlara kapanmak farzdır özgürdür diyor kardeşim güzel bak teknoloji İnternet çağındayız Mobil uygulamalar haddinden...
20

Tekrarlamayan siddeti affedermiydinz?

2 yıldr evliyim 1 yasinda prensesler gbi bir kzm var. Eşimi cok seviyorum fakat aklimi kurcalayan bir soru var ve rahatlayamiyorm bir...
77

Kız kardeşime tokat attığım için 2 aydır konuşmuyoruz, sizce abarttı mı yoksa haklı mı?

Bir tokat attım. Sadece. Neden attım, çok gereksiz bir sebepten çok üzgünüm. Ama kız kardeşim beni affetmiyor. Küçükken de hep kavga...
13

Pedofili kişiler sadece 13 yaş ve altına mi ilgi duyar?

tarihte ki bütün pedofili katillerin kurbanları hep 13 yaşında veya daha aşağısında. ama yetişkin kadınları öldüren katilleein ise 16...
16

Kısa boylu erkekleri en çok hangisi rencide ediyor?

Bence en çok uzun boylu kızlar rencide ediyor
12

Sizce bu küpeyi almalı mıyım?

Küçük küpelerden hoşlanmıyorum, kışın tarzıma uyum sağladığı için böyle birşey baktım sizce alayım mı fikriniz nedir? :)
148

İdam cezası getirilmeli mi?

Demokratikliği falan filan boş verin. Herkese değil zaten, tecavüzcülere, çocuk katillerine, pedofililer için soruyorum bunu.
43

Büyük İstanbul depreminde kaç milyon kişi ölür?

Gelecekte yaşanması muhtemel Büyük İstanbul depreminde kaç milyon kişi ölür sizce?
24

Milletçe kökenimiz hakkında?

Hangisi? bence a kesinlikle
02

Konserlerde erkeklerin kızları konser boyunca omzunda taşıması gerekmez mi?

Konserlerde erkeklerin kızları konser boyunca omzunda taşıması gerekmez mi? Bence gerekir
615

Kürtaj doğru bir şey mi sizce?

Nedeni ile birlikte kısa ve öz
210

Kız arkadaşınız size taciz iftirası atsa ne yapabilirsiniz, kurtulabilir misiniz yoksa kurtulamaz misiniz?

Mesela yolda yürüyorsunuz. Kız arkadaşınızla kavga ettiniz. Sevgilisiniz. O bir anda insanların içinde sapik diye çığlık atıyor. Herkes...
22

Öne Çıkanlar

Nafaka sorunu var, nasıl dava açabiliriz?

Iyi gunler nafaka davasini nasil acabiliriz annemin uzerinde bilezik parasi var babam yurt disi ve turkiue emeklisi bankadaski para mani...
22

Tüketici hakları mahkemesi ne zaman sonuçlanır?

arkadaşlar media marktla aldığım telefon kaskolu olduğu halde sıkıntı yaşadım çok uzun olduğu için yazmıyorum tüketici haklarına...
47

Ceza hukuku hakkında bilgi verir misiniz?

Abim bir suç işledi. bir kadını ölümle tehdit etti. kıskançlıktan yaptı. kadını seviyordu. dakikalar sonra kadının numarasını birine...
612

Anlaşmalı boşanmada ilk davada biter mi?

Annemle babam boşanacaklar tek celsede boşanırlar mı yoksa koronadan ötürü zaman alır mı?

Tüketici hakem heyetine başvuru nasıl yapılır?

Arkadaslar merhaba ben tuketici hakem heyetine basvurmak istiyorum avukat tutmama gerek var mi lise mezunuyum ben hicte anlamam boyle...
412

Mahkeme kararıyla isim değiştirme nasıl yapılır?

arkadaşlar ben ismimi hiç sevmiyorum..arkadaşlarım seslendiğinde psikolojim altüst oluyor.. babam koymuş ismimi fakat evin reisi annem...
YÜKLENİYOR...