İş Hayatında "Arayan" Değil, "Aranan" Olmak İçin 5 Kriteri Yazıyorum

İş hayatında genelde çalışanlar arayan olur. Ama aranan birisi olmak için 5 kriteri sizin için yazdım. Umarım beğenirsiniz. 1- Öz güven...
7 33

İngilizce Nasıl Öğrenilir?

Herhangi bir şeyi öğrenmek için artık kurslara gitmemize gerek kalmadı, ınternetin yaygınlaşıp gelişmesinin de en önemli katkılarından...
3 9
Sohbet

Emlak Sektörü Gerçekten Kazandırıyor Mu? Ramazan Sakallı Sizler İçin Cevapladı

Emlak sektörü her zaman çok iyi kazandıran sektörlerden biri olmuştur. Sektöre değer katan ve sevdiğim bir isim olan bölgesinde de...
19 37

Kadınları Çekici Gösteren 5 Meslek Sayıyorum

Merhaba arkadaşlar, aslında kadınlar çoğu meslekte çekici görünse de, benim gözüme çarpan meslekleri sizinle paylaşmak istedim. Barmaid...
3 6

Evden Çalışabileceğin 7 İş Sayıyorum

COVID-19 salgınının ciddi küresel sağlık yansımaları oldu, ancak aynı zamanda ekonomik bir krizin de kaynağı. Dünya çapında, bazıları...
12 26

Üniversiteye Yerleşenlere 7 Önerimi Paylaşıyorum

Herkese merhabalar, üniversiteye yerleşen arkadaşlarımıza birazcık öneride bulunayım istedim. Umarım beğenirsiniz :) 1- Konaklama...
7 28

YKS Öğrencilerine Mezun Kullanıcıdan Öneriler

Merhaba KS halkı , Bilindiği üzere bu sene YKS2022 maratonu vardı. Ben de bu maratondaki milyonlarca öğrenciden biriydim. Yaptığım...
15 16

Tıp okuyan biri veya doktor neden kendini herkesten üstün görüyor?

Hayır yani sürekli inekleyip babanın parası ile özel ders dershane ile gitmissin oraya. Sırf ilerde garanti parası güzel bir meslek için...

Kariyeriniz hakkında ne düşünüyorsunuz?

Mutlu musunuz? iyi kazanıyor musunuz?

Yazilim sektöründe çalışmak istiyorum ama hiç yazılım alanında becerim yok napmaliyim?

Çok istediğiniz bı meslekte beceriniz yoksa naparsiniz

Üniversiteye hala gidebilirmiyim?

arkadaşım bugün gitti gönderdi fotoğraflar meslek lisesi öğrencisiyim bu güne kadar ful sabah akşam takılıyorum bugün çok özendim...

Kpss de mühendis olarak atanmak mı daha zor, Yks sayısalda ilk 20 bin e girmek mi daha zor?

Kpss de atanmak için 90+ yapmak gerekiyor. Bu mu daha zor yoksa yks de 20 bin sıralama yapmak mı? Neden?

İlahiyat fakültesinde okuyup açık kız var mı?

Böyle birine denk geldiniz mi hiç

Kim hangi mesleği yapıyor?

okuyorum bölüm lojistik ara sıra part time çalışıyorum...

Üniversitede devamsızlıklar lisedeki gibi mi?

Salı günü hastane randevum var ama üniversite de var. Doktor randevum sonrası derse girebilirim veya giremem, net değil. Raporla falan...

12 saat çalışıyorum, asgari ücret alıyorum. Bunun cezası işverene var mıdır?

Hem günde 12 saat çalışıyorum hem de dinlenme aram yok yemeğimi bile yemediğim günler oluyor yediğim zamanlarda 5-10 dakika da yiyorum...

Bursa'da 8000 tl ye temizlik işçisi aranıyor. Çalışmayı düşünür müsünüz?

Şirket, Bir Avukat meslektaşımın müvekkili imiş. İş yeri, Bursa /Mudanya'da. Patronları da çok iyiymiş. Bu yüzden İşsiz olan...
6 9

Üniversitede gıda stajımı Danone'de mi yapsam yoksa belediyede mi?

Arkadaşlar merhaba siz olsanız gıda alanında stajınızı Danone de mi yapardınız yoksa Belediye de mi?
1 2

Paragrafımı 1 senede geliştirebilmem için hangi paragraf kitabını çözmeliyim?

Paragrafımı 1 Senede Geliştirebilmem Icin Hangi Yayının Paragraf Kitabını Çözmeliyim? 1 Senede Türkçe İçin Sadece Paragraf Çözsem...
1 2

Açıktan üniversite okumak mı yoksa işe girip çalışmak mı?

bu sorunun cevabı benim için çok önemli
15 32

Sizce okulu bırakıp çalışmak mantıklı mı?

Selam ben İngilizce işletme okuyorum şu an 2. Sınıfım. Yaz aylarinda bişey kesfettim Amerikada bi şirkete başvuru yaptım ve yarı zamanlı...
31 47

Üniversitede yurtta mı yoksa evde mi kalıyorsun?

Selam 👋 Ben eskişehir üniversitesi ingilizce öğretmenliği okuyorum 😊 ve ben apart evde kalıyorum hemde tek başıma ✌ 35 m2 1+0 da...
3 30

Şu soruları yapcak var mııı hayrına :D?

yapabilecek var mı
2 3

Senet imzaladıktan sonra dershaneden nasıl çıkılır?

12. Sınıfım dershaneye yazıldım ve berbat bir dershane (11.500e anlaştık önden 3 bini peşin verdik) senet imzaladık ayrıca 9 tane kaynak...
0 7

21 yaşında üniversiteye başladım, çok geç değil mi?

6 sene de tıp okuyacağım. 27 de mezun olmak nedir ya. Kafamı taşlara vurasım var.
15 7

Üniversite mezunu musunuz?

Mezun musunuz yoksa iş hayatına erken mi atıldınız
2 2

Home office çalışanlar hayatı kaçırıyor mu?

Kimi pandemiyle başladı, bazı şirketler hep remote çalışma sistemindeydi. Ben iki türlü de çalışma şansı elde ettim. Remote çalışanların...
12 23

Öne Çıkanlar

KPSS Orta Öğretim Meslekleri Nelerdir? Hangi Meslekler Seçilebilir?

İlk defa KPSS ye gireceğim bu sene. Lise mezunları yani orta öğretim için KPSS'de hangi meslekler var? KPSS lise mezunları hangi...

Eba'dan sınıf şubesi öğrenme nasıl yapılır?

Arkadaşlar kardeşim liseye nakil yaptırdı. hocalar ebadan şubeni öğrenebilirsin demiş. biz başaramadık. acaba bilgisi olan yardımcı...

Ek yerleştirmede puanımdan yüksek yerleri yazabilir miyim?

Puanımdan yüksek yer gelirse biliyorum yerleşemicem, sorum şu okul puanım gidecek mi ,?

Okulun ilk günü serbest kıyafetle mi gidilir?

Okulun ilk günü serbest kıyafetle mi gidilir? Yoksa formayla mı?
24 29

Okulun ilk günü çanta getirilir mi?

Okulun ilk günü çanta getirilir mi serbest kıyafetle mi gidilir?
27 12

Lisede dil bölümünde hangi dersler var?

Dil bölümü dersleri Kardeşim bu sene bölümünü seçecek ve bana yabancı dil bölümündeki dersleri sordu. Ben pek hatırlayamıyorum zaten...
18 14
YÜKLENİYOR...