EV & YAŞAM

Dyson

Benceler

Böceklerle Başı Dertte Olanlar Buraya: Evdeki Böceklerle Baş Etme Yöntemleri

Selamlar, Yazın gelmesiyle böceklerin ortaya çıkması olağan bir durum. Özellikle evimizde pek görmek istemeyiz onları, bu yüzden...
38

Evin Bunaltıcı Havasından Sıkılanlar Buraya: Dyson, Pure Hamidify+Cool Hava Temizleme Ve Nemlendirme Fanıyla Tanışın

Selamlar, Sıcak yaz günlerinde evimizin havası bazen bunaltıcı olabiliyor. Bu yüzden de bu bunaltıcı havayı içine çeken bir cihaz olsa...
76

Duvar Terlemesi Nasıl Önlenir? Alınması Gereken Önlemler ve Temizleme Yöntemleri

Bir tek insanlar terler sandıysan hatalısın KScan, çünkü bazen evin yapısal bozukluklarından, bazen de ev sakinlerinin kullanımından...
11

Tül Perde Modelleri: Salonuna Yakışanı Bul!

Tül perde, romantik görünümlü kumaşından dolayı evin gelinliğine benzer. Her kız çocuğu mutlaka perdeleri duvak niyetine kullanıp...
55

Çay Lekesi Nasıl Çıkar Diyenler Buraya!

İş arasında küçük bir molada ya da herhangi bir yorgunluğun üstüne çay keyfi gibisi yok, öyle değil mi? Veya bir arkadaş toplantısında,...
31

Yatak Odası Düzeni Nasıl Olmalı, Nasıl Dekore Edilmeli?

Evlerin en çok ve en kolay dağılan odası hangisidir, biliyor musun? İlginçtir ama uyanık olduğumuz anlarda en az zaman geçirdiğimiz oda...
31

Evinizin Havasını Değiştirecek Dekorasyon Önerilerim

1- Tütsüler Tütsü bana göre bir evin olmazsa olmazı'dır. Evin havasını değiştiriyor, insanın içini açıyor. 2- Aloe Vera Bitkisi Aloe...
79

Sorular

Saksıda dereotu yetiştireceğim. Bana önerileriniz neler?

İlk defa böyle bir işe kalkışıyorum. Daha önce bu veya buna benzer bitkiler yetiştirenlerden öneri istiyorum. Ne kadar sürede...
05

Balkon kapısına sineklik nasıl asılır?

Büyük bir sineklik aldım ama kapıya tutturamadım, mıknatıslı diyordu meğerse iki parçayı birleştiren şey kapı gibi mıknatıslı. Şimdi ben...
22

Dikey elektrikli süpürge önerisi alabilir miyim?

Arkadaşlar sizden dikey elektrikli süpürge önerisi alabilir miyim?
14

Evde "her gün mutlaka temizlerim" dedin yer neresi?

Her gün temizlik yapmıyor olabiliriz fakat evin belli bir yerini neredeyse her gün siliyor veya topluyoruzdur. Mesela ben ayakkabılığı...
95

Evinizin manzarasının nasıl olmasını isterdiniz?

Evinizin manzarasının nasıl olmasını isterdiniz? #gadasından sevgilerle 🤗

Balkondaki kara sineklerden nasıl kurtulunur?

Evimizin balkonu kapalı değil. Açık balkon seviyoruz. Ama kara sinekler doldu balkona. Baya var yani kapıyı açıp kapayınca eve...
24

Hayalinizdeki evi tanıtır mısınız bana?

Mesela benim Salonumda Koruyucu Melek kartları çizimleri tavanda eskitme usülüyle ve küçük ikona tabloları ile döşenmeli. Birkaç büst...
36

Üşengeçliğimi yenip nasıl çarşaflarımı temizleyip evi toplarım?

Şu an aşırı pisim duş almam lazım her taraf kan oldu yatağım falan ve temizlemeye üşeniyorum
25

Arkadaşlar evimizde hamam böceği var, kaç yıldır ilk defa çıktı, ne önerirsiniz?

Arkadaslar evimiz giris katta birde ektigimiz bahcemiz var bahceden eve hamam böcegi giriyorsizce ne yapmalıyım bildiginiz ev ve bahce...
12

Hava çok sıcak, soğutucu önerisi olan var mı?

Baylar bayanlar çok sıcak, bilgisayar basında yanıyorum, bir soğutucu önerisi olan var mı? Küçük bir şey olsun ama uçuk fiyatlar olmasın...
22

Ütü yapmak nasıl eğlenceli hale getirilebilir?

Ütü yapmak nasıl eğlenceli hale getirilebilir? #gadasından sevgilerle 🤗
303

Anketler

Hangi oturma takımı güzel sizce?

Farklı bir fikri olan varsa da yazabilir. Renk model konusunda falan..
11

Kimler evi daha iyi temizler: Kızlar mı erkekler mi?

Ev temizliği yaparken kızlar mı daha detaylı ve titiz oluyor yoksa erkekler mi? Sizce temizliği daha iyi yapabilmek açısından...
55

Şehir hayatı mı, kırsalda yaşam mı?

Bebeksiler Hellöö :) Eskiden köyden kente geçiş vardı şimdi ise durum değişti. Herkes daha sakin yerlerde yaşamak için elini cebine...
16

Evlenince ev işleri ortak olmalı mı?

Bizim toplumda, evlendiğiniz zaman bütün işler kadınlara kalıyor genelde, erkekler de bir şekilde yardım ediyor ama evi baştan sonra...

Evinizde sadelik mi yoksa gösteriş mi ön planda olmalı?

Benim için sadelik olmalı. Herşey siyah ve gri olabilir. Bu durum oldukça hoşuma gider. Çok gösterişli evler ister istemez gözümü...
39

Bu sıcak günlerde evde seçiminiz klima mı, vantilatör mü?

Valla ben ikisini bir bile çalıştırıyorum. Burası çok sıcak cidden. 50 derece felan oluyo. Çok sıcak çok. Sıcakta yemek bile yiyemiyorum...

Genel temizlik yaparken hangisini ararsın: hız mı, keyif mi?

Genel temizlik yapacağın zaman hızlı mı olmasını istersin yoksa yaptığın temizlikten keyif almak mı?
711

Evler kaç günde bir süpürülmeli?

Normal şartlarda, ekstra kırılma dökülme olmazsa kaç günde bir süpürülmeli?
15

Karantina bitti diye düşünüp temizliğe ara verdiniz mi?

Haziran'da Yeni Normal, bugün yani Temmuz itibariyle de genişletilmiş normal haline geçtik yani artık sıkı karantina döneminde değiliz....
14

Erkek ev işlerinde ne derece etkin rol oynamalıdır?

Erkek ev işlerinde ne derece etkin rol oynamalıdır?
9

Öne Çıkanlar

Evde küçük kurtçuklar var! Evdeki kurtçuk neden olur, nasıl temizlenir?

Evde duvarlarda kurtçuklar görüyorum sürekli, yani bu ay 3 tane gördüm. Evde küçük kurtçukların nedeni nedir? öğrenci evinde kalıyorum...
515

Borcam davul fırına girer mi, borcama zarar gelir mi?

Borcamda kek yapacağım yarın ama bizde davul fırın var. Sizce borcam davul fırına girer mi? Sıkıntı olmazsa eğer ki, davul fırında o...
165

Kararan kolye nasıl beyazlar, paslanan kolye zinciri nasıl parlatılır?

Merhaba sevgili ks-üyeleri :) Bir kaç tane kolye zincirim var fakat hepsinin ışıltısı gitmiş, hatta kararmış bile. Yeni almış gibi...
811

Beyaz eşyada en iyi marka Arçelik mi Vestel mi?

En iyi beyaz eşya markası Arçelik mi Vestel mi? Vestel yerli olduğu için tercih etmek istiyorum ancak bir duyuma göre Arçelik ve Vestel...

Evde bardak kırılması neye işarettir?

Benim dün elimden iki bardak düştü kırıldı, ben bile anlamadım nasıl düştüğünü. Bugün de aynı şekil bardak yine düştü, bu kez bir tane...
923

Beyaz eşyada Beko mu, Bosch mu önerirsiniz?

Merhaba arkadaşlar. Düğün yapıcam ev döşüyorum. Beyaz eşya konusunda çok kararsızım. Hangi markayı önerirsiniz. Beko mu Bosch mu?...
717
YÜKLENİYOR...