Bebek Organizasyonlarını Şenlendirecek Lezzetli Bebek Çikolataları

Yeni bir birey dünyaya gelirken, anne baba tarafından en iyi şartlar eksiksiz sunulmak istenir. Bu da anne baba olmanın verdiği...

Hamilelik Belirlemede Kocakarı Yöntemleri ve Bilindik Yöntemler

Arkadaşlar merhaba. Bugün sizlere geçmişten günümüze büyüklerimizin hamilelik belirlemek için kullandığı yöntemlerden ve günümüzde en...

Çocuk Gelişimi İle İlgili Kitap Önerilerine Ne Dersiniz?

Eveeet, çocuk gelişiminde kaliteli kitaplar bulmak oldukça zor oluyor malum. Bu sebeple kısa bir öneri listesi ile geldim. Bunlar benim...

Aşk İlişkilerinde Burçlar; Yengeçler ve Enleri!♥️

Selam En çok beklediğinize benim en çok yapmak istediğim burca geldi sıra yengeç burçlarından bahsedeceğim bugün. Yengeç burçları...

2021 Yılında En Çok Tercih Edilen Bebek Arabaları

Merhabalar :) Daha hamileyken bebek eşyalarına olan merakım katlanarak arttı, bebek arabasından pusetine, çantasından saklama kaplarına...

Bebeklerde 40 Uçurması!

Bu bencemde sizlere 40 uçurma hakkında bilgilendirme yapacağım. :) 40 Uçurma Nedir? Bebeklerde 40 uçurma bazıları tarafından batıl olsa...

Çocuğunuza Asla Söylememeniz Gereken 5 Söz

Çocuklar bizim kahramanlarımız da olsalar kalpleri ve ruhları çok hassas. ❤️ Söyleyeceğimiz tek bir söz bile biz farkında olmasak da...

Çocukları mutlu etmenin en kolay yolu nedir?

Çocukları mutlu etmenin en kolay yolu nedir? #gadasından sevgililerle #gadası

İlerde çocuğunuzun olmasını ister misiniz?

Sırf bu tatlı görseli sormak için sordum yahu 😍😍nasıl da gülüyor cimcime ☺️

Bebeklere çikolata yedirmek zararlı olur mu?

bebeklere çikolata yedirmek zararlı olur mu?

Gebelik testindeki tuz gibi şey ne?

Alttaki beyaz küçük paketteki şey ne ve nasıl kullanılır

Iki buçuk aylık bebeğin kalbi beden durur?

Benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğim çok sağlıklı geçti cocoğum 3 yaşında bu gebeliğimde kanam oldu doktora gittim iki buçuk aylık...

Atakan mı daha güzel Kıvanç mı?

Karizmatik bi isim olsun yeğenime isim arıyoruz da

Göğüslerden süt hamile iken mi gelir doğumdan sonra mı?

Hamileyken sütleniyorsa kaçıncı ay gibi?

Beta HCG<0.200?

Beta HCG değerim <0.200 çıktı hamile miyim?

Çocuğumun vücudunda çıkanlar nedir, nasıl geçer?

Miniğin vücudunda bunlar çıktı doktora götürün falan demeyin goturemiyorum yollar kapalı hastaneye ulaşım kapalı ne olur bilen bilgisi...

Bu şekilde ufak darbeler zarar veriyor mu?

Selam. Gebelikte, denge kaybından dolayı falan karnımız bir yere çarparsa vs. çok fazla etkiler mi? Bebeğe olumsuz bir etkisi olur mu ya...

Çocuğunuzun engelli doğacağını öğrenseniz tepkiniz ne olur?

Hamilesiniz veya baba olucaksınız, bebeğiniz engelli doğucak, ona bakar mısınız?

Çocuğunuz size eşcinsel olduğunu açıklasa nasıl tepki verirdiniz?

Çocuğunuz geldi ve dedi ki: "Anne/Baba, ben eşcinselim..." Nasıl tepki verirsiniz?

Kızıma isim arıyorum. Sizce hangi isim daha güzel?

Ahsen: en güzel olağanüstü güzel Sare: temizlik, saflık, topluluk Alâ: pek iyi, en iyi, yüce Serra: bolluk, bereket

Hangi ninniyi söylersiniz?

İlerde Evlat Sahibi Olduğunuzda Hangi Ninniyi Söylersiniz?

Doğacak oğluma hangi ismi koymalıyım?

Doğcak oğluma hangi ismi konyalıyım

Erkek çocuğum olacak. Sizce hangi ismi tercih etmeliyim?

Hangisi daha güzel sizce bilinen başka isimler önerecekseniz istemiyorum farklı duyulmamış isimler varsa kabulüm 🙏

Çocuksuz bir evlilik yürür mü?

Sizce çocuk olmadan evlilik devam eder mi?

En iyi bez markası hangisi?

Ezkiden bez mi vardı? Annelerimiz altımızı normal bezle sararlı. Şimdi bebekler şanslı demekten ziyade şimdiki anneler çok şanslı demek...

Kızıma iki isimden hangisini koymalıyım?

Hangisi isim daha iyi sizce?

Kzım için seçip beğendiğim isimlerin anlamlarının doğru olmadığını öğrendim, niyet önemli diyerek koymalı mıyım?

Kayla ve Maya ismini beğeniyordum ama hiç bildiğim gibi değilmiş. Kayla'yı 'kötülükten uzak, masum' sanıyordum ama 'bir tür ağaç,...

Bu bebeklerden hangisi daha guxel?

Bebek almak istiyorum hangisi daha guzel

Hangi aile bireyleri birbiriyle daha iyi anlaşır?

Anne-Kız, Baba-Oğlan, Anne-Oğlan, Baba-Kız?

Öne Çıkanlar

Gece bebeğe kim bakmalı?

Gece uyanan bebeğe bence sıra ile bakılmalı sizce?

1 aylik bebegim uyumuyor?

Bebegimi uyutmak o kadar zor ki. emziriyorum gazini cikariyorumyatqginq koyup sss pat yapiyorum ama 1 saatten fazla suruyo uyutmak. ve...

Bebeğim hiç uyumuyor nedeni ne?

40 günlük bebeğim hiç uyumuyor hep gazlı mama veriyorum sütüm yok diye ama hiç derin uyumuyor sizler neler yapıyorsunuz uyumaları için

Dünya turuna çıkmak istiyorum ama çocuğum var. Babası da bakmayı kabul etmedi. Ne yapacağım?

Ben dünya Turuna cikmak istiyorum ve cocumu babasina wermek istiyorum bende arada görmeye gelirim tabi birde 1 sene falan kafami...

Lohusa dönemindeyim, kendimi değersiz hissediyorum. Bu düşünceden nasıl kurtulurum?

Lohusa dönemindeyim. Eşim 3 günde 1 24 saat çalışıyor yani bütün gün yok. (doğumdan sonra ilk 1 hafta çok yardımcı oldu ama) Geriye...
YÜKLENİYOR...