Yabancı Arkadaşlarımın Kültürel Alışkanlıklarımıza Verdikleri Tepkiler!

Öncelikle mevlid kandiliniz mübarek olsun, bugün mevlid kandili olunca yıllar önce Sri Lanka'lı Budist bir arkadaşımla aramda geçen bir...

Ramazan bayramınız mübarek olsun.

Merhaba, Her ne kadar geçmişteki bayramlar kadar zengin bir bayram olmasa da, yine de bayramın coşkusunu ve sevincini Rabbim bizlere...

Işıktan Daha Hızlı Şeyler Var mıdır?

Tabi ki de bu Bence'nin başlığında “şey” kullanmak yerine başka hiç bir kelime gelemez...Çünkü ışıktan hızlı olan şey bir cisim olamaz...

Evine Renk Katmak İsteyenlere Özel En Kaliteli 3 İç Cephe Boya Markasını Tanıtıyorum!

Herkese selam, bu bencemizin konusu biraz farklı olsun istedim, deneyimlerime göre sizlere üç kaliteli boya markası tanıtacağım, hadi...

Bir Kurt'un Hikayesi: Karşılıksız Yapılan İyilik Döner Dolaşır Sizi Bulur mu?

Avcı buz tutmuş nehre düşüp mahsur kalmış bir kurt fark etti. Tüm tehlikeyi göze alarak onu kurtarmaya karar verdi fakat yaptığı şeyin...

Havaya Dil Darbeleri Atan Atarlı Eleman!

Kimden mi bahsediyorum. Tabikii komada ederinden bahsediyorum. Siz bakmayın onun paytak, paytak yürüyüşüne. Bedenim %51'lik hissesi...

Hayvanlar Aleminin Süleyman Çakır'ını Tanıyalım!

Daha geçen gün çayımı yudumlarken izlediğim bu canlı, hayvanlar aleminde manyağın oğlu diye nam yapmıştır. Sansar giller ailesinin...

Medyum rahip hoca?

Arkadaşlar bişey sorucam internette medyum rahip hoca diye birini gördüm daha önce ondan işlem yaptıran var mı herkez çok iyi yorum yapmış

Günayyydınnnn Herkese İyi Bayramlarrr Nasılsınız ?

Günayyydınnnn Herkese İyi Bayramlarrr bu kadar erken saate uyanan var mı aceppp

Hangi duyguyu yoğun hissediyorsunuz?

Benim duygularımı almışlar sanki mutluluğu neşeyi aşkı hissetmiyorum odun gibi yaşıyorum evet merhametim çok fazla ama artık o bile...

Şu uykuyu düzene sokma şeysi ne kadar doğru? Yapabilen var mı?

Gece uyumadım. Akşama kadar uyumazsam plan başarılı demektir. Hadi bakalım

Arkadaşlar yardımcı olacak?

Bana din konusunda yardımcı olacak var mı biraz kafam karışık

Reyisimize hakkınızı helal ettiniz mi?

Umarım bu boktan zamanlara gelmemizde payı olan herkes vicdanen skilieyordur, ileride bunun acısı çıkar üstlerinden

Uzun cevaplarrr?

Burdaki bazı sorulara bakıyorum verilen cevaplara bakıyorum. Bazıları o kadar uzun yazıyor ki cevabı şaşırıyorum ya. Ben okumaya...

Yurtdışında kimler yaşamak istiyor?

Çoğu insan tr den kaçma derdinde kimler yurtdışında yaşamak istiyor benim yanıt belli sizlerin ne durumda

İsrail çok güçlü ve gelismis bir ülke mı?

İsrail çok güçlü bir ülke mı sizce?

Sence insanlık için düşman mı?

Yahudiler insanlığın düşmanı mı

Ne kadar paçozsunuz?

paçozluğunuzu gelin bu anketle değerlendirin

İsraile karşı bir sefere çıkmalı miyim?

Sonuçta prensim tabi ilk seferim için orayı mi seçmeliyim sizce? #seferdebirprens :))

En sevdiğiniz dinozor türü hangisi?

En sevdiğiniz dinozor türü hangisi?

Sizce dua etmeye devam edeyim mi bunun için?

7 aydir niyetlendigim bir sey var, cokca dua ediyorum icimden dua etmek geciyor sanki dua kaderi degistirecekmis gibi hissediyorum ki...

Öne Çıkanlar

Gelen bayram kutlama mesajlarına cevap veriyor musunuz?

Gelen bayram kutlama mesajlarına cevap veriyor musunuz? Sağol seninde kutlu olsun gibi? Az önce sınıftan bir kıza iyi bayramlar.. ☺...

Abin yesin seni ne demek?

Arkadaşlar ben 18 yaşındayım, bayadir tanıdığım 22 yaşında bir arkadaşım var normalde Emre diyorum ama bugün Emre Abi birşey sorucam...

Çiçek Sepeti'nde Alıcıya Mesaj Gidiyor mu?

Çiçek sepetinden sipariş verince alıcının telefon numarasını istiyor sürpriz yapmak istiyorum alıcının verdiğim çiçek sepeti alıcıya...

Geline Mavi ve Kırmızı Kuşak, Kurdele Takmanın Anlamı Nedir?

Kırmızı kurdele bakireliği semboller derler diye bir saçmalık var , genelde herkes o şekilde algılar kızın kırmızı kurdele takması şart...

Çeyiz Setinde Karaca mı Kütahya Porselen mi Seçmeliyim?

Merhaba arkadaşlar kütahya porselen mi karaca mı olmalı bir karar veremedim. Acaba karaca mı kütahya mı daha iyi?
YÜKLENİYOR...