Evinizdeki Fazla Malzemelerle Yapabileceğiniz Basit Dekorasyon Fikirleri

Kavanoz ve şişeden yapılanlar Avize Peçetelik Nihale Takı askısı Not:Çoğu tasarım...

Ülkemizde Paylaşım Rekorları Kıran, Birbirinden Özlü ve Ünlü Duvar Yazıları Neler?

Duvar yazıları artık dünya geneli rağbet görüyor ve çok kaliteli ve derin manalı sözlere rastlanabiliyor. Ülkemizde örneği çok fazla ve...

Eylül Ayı, Bir Veda Meselesi!

Her dinlence akşamı olduğu gibi bu akşam da çay için ocağa su koydum. Radyomun sesini açıp bir iki tabak atıştırmalık hazırladım. Her...

Dolandırıcıyı Nasıl Dize Getirdim?

Merhaba arkadaşlar; bu Bence'de beni dolandıracak birine karşı paramı nasıl aldığımı anlatmak istedim. Biliyorsunuz tam da festivallerin...

Martılara Atılan Simitler

Martılara simit atmak! Merhabalar, bu benim ilk Bence'm, her şey bir ilkle başlar... İlk Bence'min konusu ise başlıkta yazdığı gibi...

Duyduğunuz An Kendinizi İyi Hissetmenizi Sağlayacak 8 Muhteşem Koku!

Gün içinde kendinizi olduğunuzdan daha da iyi hissetmenizi sağlayacak birkaç koku vardır ki, duyduğunuz an aklınızı başınızdan alır....

Sonbaharda Nereye Gidilir, Ne Yapılır?

Yazın bunaltıcı sıcaklarından yakında kurtuluyoruz. Gerçi pek çok ilimizde eylül ayında da sıcaklar devam ediyor. Ancak serin havalarda...

Karşı cinste sevmediginiz özellikler nelerdir?

Hangi tür hareketler sizi rahatsız eder?

SİZCE HANGİSİ DAHA DOĞRU?

Merhaba arkadaşlar. Ben makyaj yapmıyorum ama BB veya CC krem alıp sadece onu sürmek istiyorum. Sadece fondöten sürünce yüz cansız...

Ağzınıza takılan saçma reklamlar var mı?

Aç aç aç hadi şakın yeme 😂😂 sen gerizekalısın duj jelini yersin diyor şair

Herkes sevgilisiyle fingirdeşmeye mi gitti 😑 bir benmi kaldım sitede 😏?

Nerdesiiiz ne edirsiniiiz valla satarım siteyi parasınıda harcarım bir güzel 😟

Kızlar, Regl ağrısı gerçekten büyütülen kadar mı? yani regl herşeyi etkiliyor mu?

mesela bişey diyosunuz dokunma bana ben hastayım falan diyorlar bu kadar etkilimi yoksa psikolojik mi? cevaplar alalım

Dertten Düşüncelerden uyuyamayanlar var mı?

Var mı dertten kederden düşünceden üzüntüden vs uyuyamayan

Erkek veya kız çocuğum olsun merakınız var mı? Yani işte erkek/kız olsun yeter diyecek kadar?

Bende acayip kız çocuğu merakı var ya bugün otobüsle giderken bir anne kız bindi çocuk anca 2 3 yaşında bir tatlı bir tatlı ama bittim...

Eli yatkin adamlardanmisniz/tamirler yapabilen🔧🛠⛏?

Bayilirim boyle erkeklere. cok cekici bulurum evlenecegim adamda buna cok dikkat ederim. Elektrik isinden veya nasil deniliyor tamirci...

En iyi birikim yöntemi nedir sizce?

Arkadaşlar 1 senedir çalıştığımı hep biraz biraz biriktirdim şimdi işten ayrıldım pek masrafım Yok biriktiediklerimi altın mı yapayım...

Sonunda hafta bitti, sizinki nasıl geçti?

Bir hafta daha bitti şükür şimdi 2 günşük dinlenme molası hayat sıkcı mı hızlı mı sizce?

Otomobil ihtiyaç mı yoksa lüks mü?

Hem otomobil hem de Yakıt fiyatlarının bu kadar yükseldiği son dönemlerde, sizce otomobil sahibi olmak gereklilik mi yoksa keyfekeder,...

Hangi tank daha iddialı 🤔?

Hangi makine daha çekici

Sizce 5 veya 6ay sonra 3. dünya savaş çıkar mı?

sizce 5 veya 6ay sonra 3. dünya savaş çıkar mı?

Film izlemenin insana yarari mi çok yoksa Zararı mı ve neden?

Film izlemenin insana yararimi mi çok yoksa Zararı mı ve neden?

Sevgiliniz Güzel/Yakışıklı Mi Olmalı Yoksa Fiziği Mi Olmalı 😍😍😍😍😍😝😇?

Sevgilinizin çok yakışıklı veya çok güzel olmasını mı tercih edersiniz? Yoksa adonisli sixpackli veya 90 60 90 kum saati gibi vücudu mu...

Burda iyi bir kuzla tanışsanız evlenirmiydiniz?

Yoksa ne kadar iyi olursa olsun burdaki kızları ciddiye almıyorsunuz?

Trafik kaza cezalari?

Benim eşim trafik kazasi yapti 1 ay önce karşi araç şahin 11 kisi var 1 ölü var malesef araba parambarca ön koltukta birde çocuk var...

LGBTİ+ bireylerin hakları?

Sizce LGBTİ+ bireylerinin hakları ellerinden alınıyor mu? Ve koruyucu yasalar ve evlilik hakları tanılmalı mı?
Yükleniyor...