Bu Kadını Soydum Yanıma Oturttum, Ben Bir Yalan Uydurdum!

Bu kadını soydum derim, bununla yattım derim. Her şeyi diyebilirim, insanlar yalan atmakta üstat olmuş artık. Biri bir yalan atıyor ve...

Incel Erkek Kimdir? Siz Incel Erkek Sınıfına Giriyor Olabilir Misiniz?

Merhabalar. Başka bir Internet akımından daha bahsetmek istiyorum. Tam olarak Incel akımından. Peki bir Incel tam olarak nedir? Bunun...

Oral Yaparken Mide Bulantısını Nasıl Engellersiniz

Tadından mideniz bulanıyorsa eğer olabilirse partnerinize meyve yedirin meyvede glikoz yani doğal meyve şekeri bulunur buda kana...

Partnerinizin Hoşuna Gitmeyecek Durumlar ve Yatağın Sultanı Oral Seks Hakkında Konuşuyoruz!

Çoğu kişi yatakta bunları yapıyor ve açıksa pekte hoş olmuyor biraz bunlardan bahsetmek birazda oral seksi anlatmak istedim 😍 Orgazm...

Cinsellikte Ön Sevişmenin Önemi

Çok sorulan bu soru hakkında kısa bir bence ile bilgi vermek istedim 😍 Cinsellikte ön sevişme erken boşalma sorununu kontrol edebilir....

Cinsel Hayatınızda Mutlu Olmak İçin Yapmanız Gerekenler

Yatak odasında mutlu olmak için her şeyden önce çift ne tür cinsel birleşme istediğini bilmeli.sert mi eğlenceli mi romantik mi bu...

KizlarSoruyor Sitesinde Sorulan, Akıllara Kazınmış Cinsel Yaşam Soruları

Merhaba sevgili herkees. Bugün sitede geçmiş zamanlarda sorulan ama hala akıllara geldikçe gülünen birkaç sorusunu paylaşacağım ve...

Fazla mastürbasyon zararlı mı?

Sürekli videolar izliyorum ve bişeyler yapıyorum, neredeyse her gün. Daha önce cinsel birliktelij yaşamadım. Bu yaptığım ileride bi...

İslamda mastürbasyon yasak mıdır?

Hem kız hem erkekler için soruyorum

Yüzünüz görünmeden günde 10 bin dolar kazanacağınız onlyfans hesabı açar mısınız?

onlyfans biliyorsunuz adult içerikler üreten bir site. oraya kayıt olduktan sonra nude atma işini ticarete çeviren insanların, nude...

Kocama bebeğimiz olacağını söylemeli miyim?

Merhaba arkadaşlar. 5 aylık evliyim ve bugün hamile olduğumu öğrendim. Ne yapacağımı bilemez haldeyim. Kocam hap almamı istemişti hatta...

Çok mastürbasyon yapmak zararlı mıdır?

Ya arka arkaya 1 saat arayla 3 kez falan mastürbasyon yapmaya başladım 😔 zararlı mı ve bu istek ne zaman azalacak?

Eve gelen arkadaşınız yakınızla ilişkiye girse tepki verir misin yoksa karışmaz mısın?

Arkadaşım Yusuf diye biri var sürekli bize gelirdi abimin karısıyla birlikte oldular banane dedim şimdi ifşa etsem abım diyecek sen kime...

Fazla mastürbasyon yapmak ağrı yapar mı?

Sexting yaptığım kişi azaltmamız gerek dedi çünkü ağrı yapıyormuş ve seks için de sağlıklı değilmiş. Bu bir bahane mi sizce? Yoksa...

Estetik ile böyle göğüs yapılabilir mi?

Arkadaşlar bu kadının gibi göğüsler estetik ile olur mu acaba? Doğal değildir herhalde bu kadının. Eğer olursa hangi meme yapısındaki...

En çok hangi saatlerde libidonuz artıyor?

Yapılan araştırmada kadınlar ve erkeklerin en çok seks yapmak istedikleri zaman açıklandı. İki cinsiyetin tercihleri arasında büyük bir...

Sizce okullarda cinsellik eğitimi verilse nasıl olur?

Selam değerli KS üyeleri! Her şeyin eğitimi veriliyor da neden cinsellik eğitimi yok? Cinsellik bir ihtiyaçsa ve insan öğrenebilen bir...

Resminize bakarak kendini tatmin etmelerini doğal karşılar mısın?

Bana bakarak yapıyorsanız izin veriyorum Ben doğal karşılarım sizinde bir arzunuz isteğini var Çiçekler böcekler yararlansın diye...

Sanalda okulunuzdan/işinizden biriyle sexting yapmış olabilir misiniz?

Mesela okuldaki bi arkadaşınızla bilmeden sexting yapmış olabilir misiniz? Böyle bir şey olsun ister miydiniz? Bu fikir bazen...

Sizce eşcinsellik geçebilen bir şey midir?

Ben İslami olarak erkek kadından üstün olduğu için ve erkekler fiziksel olarak daha kaslı, daha rahat oldukları için erkeklerden...

Kızlar teşhirci kızları sever mi?

kızların çoğu sürekli cinsellik düşünen erkekleri sevmez peki vücudunu atan teşhirci kızları sever mi

Kadınsı lezbiyenler mi yoksa erkeksi lezbiyenler mi daha çekici?

Kadınsı, makyajlı, rujlu, uzun saçlı, parfüm kokan lezbiyenler mi yoksa kısa saçlı, sert, ter kokan lezbiyenler mi daha çekici

Bu adam bakire mi ister?

Lisede görev bi öğretmen kadrolu tabi aylık maaşı 5 bucuk bin tl vardır Ailesinde okuyan tek kişiymiş bunu sürekli söylüyor nedense...

Kulağa garip geldiğinin farkındayım ama en yakın kız arkadaşıma aşığım. Sizce söylemeli miyim? Ne yapmalıyım?

Kulağa garip geldiğinin farkındayım ama en yakın kız arkadaşıma aşığım. Arkadaşlar lezbiyen değilim ama en yakın kız arkadaşımdan ciddi...

Türkiye de neden cinsel rüşt yaşı 18 ?

Pek çok Avrupa ülkesinde 14-15-16 ergenliğe geç giren ulkelerde bile 14-15-16 ama bizim ülkemizde, kızlar erkenden ergenliğe girdiği...

Penisin boyu mu yoksa kalınlığı mı önemli?

Sizce Bir İlişkide Penis Boyumu Daha Önemli Yoksa Kalınlığı Mı 😊

Öne Çıkanlar

Yetişkin filmleri cinselliği öğrenmek için mi izlersiniz, yoksa tatmin olmak için mi?

p*rno filmleri cinselliği öğrenmek için mi izlersiniz, yoksa mastürbasyon yapıp boşalmak için mi?

Porno ne demek, anlamı nedir?

Porno nedir? Neden herkes porno izliyip duruyor sinema filmi mi yoksa bir kelime mi dalga gececeksiniz ama ogrenmek istiyom sadece...

Brazzers ne demek, anlamı nedir?

Brazzers nedir? Komik vine atiyoduk birbirimize whatsapptan ben de kediciklerin bir vine 'i attim adnan oktar falan o da dedi ki bu...

90 Derece Sütyen Büyük Mü?

Sütyen almak istiyorum 90 numara sütyen büyük mü anlamadım 90 c sütyen büyük mü yardımcı olur musunuz?

Fetiş ne demek, TDK anlamı nedir?

Çok gördüm burada ama hala tam anlamıyla anlamadım. Fetiş nedir? Ayak fetişi el fetisi ne demek bunlar başka ne deyişleri var? TDK'ya...

Escort ne demek, eskort kelime anlamı nedir?

Escort ne demek? Escortluk zengin adamların yanına eşlik edip sonrasında para alanlara mı deniliyor? Escort olupta yatmayan var...
YÜKLENİYOR...