İncelikleriyle Kendilerine Hayran Bırakan Xiaomi Telefonlar!

Merhaba sevgili herkese. Akıllı telefonlar büyükten küçüğe hepimizin olmazsa olmazı haline geldi. Hatta geçenlerde 80 yaşındaki dedem,...

InstaStory'leriniz İçin Harika Görsellerim Var! 😉

Selâmmmm yine ben İnternet âleminin hızlı girl ve delikanlılarına yeni bir hizmet için buradayım efenim. Storylerinizi daha ilgi...

KABLOSUZ LAMBA YAKMAK

Merhaba arkadaşlar; Bugün ki yazımda sizlere kablosuz bir led lamba yakma projesini anlatacam. Aklınıza gelmiştir ben elektrikten ya da...

LulTube - Video Yükleme ve YouTube Video Yerleştirme Ürünü Olan LulTube Bence Küresel Marka Olur

Dünya Küresel ve gittikçe de Küreselleşmeye devam ediyor. 2000'li yıllarda bilgisayar ve internet popüler olmaya başlamıştı. İnternet'i...

Yeni Başlayanlar İçin: Adobe Premiere Pro'da Youtuber Kalitesinde Nasıl Video Düzenlenir?

Geçtiğimiz aylarda hiç bilmeyenler için başlangıç niteliğinde video düzenleme rehberi hazırlamıştık. Şimdi ise o bilgilerimizin üzerine...

Türkiye’nin En Çok Aboneye Sahip 20 Youtube Kanalı

Bu yazımızda sizlere Türkiye'de en çok aboneye sahip Youtube Kanalları ve Youtuberlardan bahsedeceğim. En çok merak ettiğiniz ve bana en...

16.000 TL Bütçe ile 2021'in Üçüncü Çeyreğinde Alınabilecek En İyi RTX 3060 Ekran Kartlı 5 Dizüstü Bilgisayar!

Gerek iş, gerek tasarım, gerekse oyun amaçlı kullanılabilecek dizüstü bilgisayarlar, performanslarının yanı sıra taşınabilir olması...

Profesyonel astronotsuz uzay gemisiyle uzaya turist olarak gider miydiniz?

Az önce profesyonel astronotsuz "4 SİVİL" bir kapsülde uzaya çıkmak üzere bindiklerimuzay mekiği yörüngeye girdi. -Milyarder Jared...

İnstagram sayfanız var mı?

3.5 ayda 19.7K yapmanın gururunu yaşıyorum💪😂

Whatsapp web offline kullanım?

merhaba arkadaşlar whatsapp web offline kullanım hakkında yapılması gerekenlerı sırasıyla anlatıcam ios için whatsapp ayarlar baglı...

Kullanmadığınız connected hesabınız var mi?

Kullanmadığınız bir hesap verebilir misiniz acilen takipçi sohbet vs. Hiç önemli değil eski tarih olsa yeter

Iphone 11 mi yoksa 12 mini mi alayım?

Hangisi daha mantıklı

HAFIZA KARTI SEÇİMİ?

Şimdi aldığım telefonda 128gb dahili depolama var ben 128gb hafıza kartı mı alıcam? 256gb alsam olmaz mı yani?

Uygun ev internet var mı?

100 tl ve assagi olabilir internet baglatmak istiyorum ev interneti sınırsız tavsiye edebileceğiniz bi paket var mı

Oteldeki bilgi işlemci fan temizliği yapabilir mi?

Merhaba bilgisayarımı babamın çalıştığı otelde bulunan bilgi işlemciye vereceğim laptop casper. Fan temizliği yapması için. Sizce o...

Vodafone iyi bir operatör mü?

Hattımı taşımayı düşünüyorum. Çekim sorunu yaşanıyor mu? Vodafone kullananlar yazarsa çok sevinirim

Yeni aldığım laptopa su döküldü napabilirim?

Laptopa kaynar su döküldü. Böyle yarım bardak falan. Döküldüğü gibi pili çıkarıp ters çevirdim. Şimdi ters bekliyor. Servise falan mı...

Instagram takipçisi yüksek olan insanlar size itici gelir mi?

Hesabıma takipçi bastım 10 k ama hepsi bot, siz olsanız kişisel olarak kullanır mısınız?

Instagram'da ürün sattığım için 10k takipçi satın aldım ama çoğu bot hesap, işi bıraktım. Başka hesap mı açsam?

Ürün satmayı bıraktım, kişisel hesabımın takipçilerin çoğu bot hesap. Sizce başka hesap mı açayım yoksa bu hesapla mı devam edeyim?

Beyaz eşya hangi marka alınmalı?

Kızlar nişanlım beyaz eşya konusunda Samsung almanızı istiyor tanıdık bayi olduğu için bende ısrarla Profilo istiyorum çünkü Samsung...

6gb RAM telefon mu 8gb RAM telefon mu?

Beğendiğim telefon arasındaki tek fark ram. Arada 500tl fark var. Değer mi sizce? (Telefonum Xiaomi Mi 11 Lite)

Telefonda Android mi yoksa iOS mu tercih edersiniz?

Ben hep Android tercih ettim. Hafıza kartından tut, otg flash belleği rahat bir şekilde kullanmama kadar kendimde kıstas oluştu. Sizin...

Gitarla cover videolar çekicem, nasıl iyi ses kaydı alabilirim? Gerekli ekipmanlar nedir?

Laptopum var, harici mikrofon almak istiyorum ama ne yapmam gerektiğini bilmiyom ses kartı gerekiyormu harici?

Youtuber, uzaylılar tarafından kaçırıldığını ve birine aşık olduğunu iddia etti! Sence uzaylılar var mı?

Youtuber, uzaylılar tarafından kaçırıldığını ve birine aşık olduğunu iddia etti! Sence uzaylılar var mı?

Instagram profilim nasıl duruyor? Çok takipçim olması itici mi? Başka hesap mı açayım?

Herbalife ürünleri sattigim için 10k takipci satın aldım ama çoğu bot. Satışıda bırakabilirim, sizce başka hesabamı geçeyım bunu mu...

Anneme hediye olarak hangisini almalıyım?

Selamın aleyküm üyecanlar. Bu 3 cihazdan hangisini almalıyım sizce? Veya 5 bine kadar önerebileceğiniz tel var mı? iPhone önermeyin...

Yeni çıkacak iPhone 13 Pro Max fiyatı 36 bin TL! Sizin bir telefon için bütçeniz ne kadar?

Apple, 14 Eylül'de Iphone 13 ve serisini tanıtmaya hazırlanıyor. Yeni serinin satış fiyatları belli oldu. iPhone 13 64 GB olan...

Yazılımcılar burada mısınız? Üzerinde en hakim olduğunuz dil hangisi?

Hangi bilgisayar dillerini biliyorsunuz ve yeni başlayacak arkadaşlara tavsiyeniz nelerdir ? Öncelikle hangi dilden ve nereden nasıl...

Öne Çıkanlar

Sosyal medyada mutluluğunu gözümüze sokmaya çalışanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çok görüyorum böylelerini, adamın, kadının içinde ne fırtınalar kopuyor ama profiline baksan ondan mutlusu yok. Veya bir insan gerçekten...

Telefon faturası neden fazla gelmiş olabilir?

arkadaşlar annem türk telekomlu ve her ay 33 TL faturası gelirdi ama bu ay 83 TL gelmiş bu işlerden anlayan yardımcı olabilir mi

“Güneş fırtınası yaklaşıyor, dünya genelinde aylarca internet kesilebilir!” Ne düşünüyorsun?

Gökbilimci Abdu Joythi, yaklaştığı düşünülen şiddetli bir Güneş fırtınasının Dünya genelinde aylarca sürebilecek internet kesintilerine...

Telefon bağımlılığından nasıl kurtulurum?

bıktım artık hiçbir şey yapamıyorum günde 10-13 saatimi telefona harcıyorum ne yapiyiiimmm
YÜKLENİYOR...