5G Teknolojisinde Son Durum Nedir?

Uzun zamandır 4.5G kullanıyoruz veya kullandığımızı sanıyoruz. Ülkemizdeki altyapı sorunları yüzünden, her operatörde ve bölgeye göre...

Rusya'dan Alınması Gündemde Olan SU-57 Savaş Uçağının Teknik Özellikleri Nelerdir?

S-400 teslimatı başladığından beri ülkemizin proje ortağı olduğu F-35'ler, Amerika tarafından ambargo konularak halen ülkemize...

Gelecekte Teknoloji Nasıl Olacak?

Teknolojiyi seviyor musunuz? Günden güne gelişen ve hayatımızı daha da kolaylaştıran fakat onu farklı kullanmak isteyen insanlar...

Dead By Daylight Ücretsiz Bir Şekilde Mobil Cihazlara Geliyor!

PC oyuncuların hayli ilgisini çeken Dead By Daylight, oynayış mekanikleriyle oyuncuları memnun etti. 12 milyon oyuncu, Dead By Daylight...

Teknolojinin Bizi Ölümsüzleştirmesi Mümkün Olabilir mi?

İnsanoğlunun en büyük zaaflarından bir tanesi, belkide en önemlisi, ölüm. Dinsel açıdan bakmayı bir köşeye bırakırsak, gelişen...

Avatar 2045 Projesi Nedir?

Bir başka ölümsüzlük projesi daha. Fakat bu Cryonics'e göre daha kısa sürede gerçekleşmesi planlanan bir proje. İnsan bedeninin sınırlı...

Daha Önce Hiç Görmemiş, Duymamış ve Hissetmemiştin: Tetris Effect

Hayatımızda Tetris oynamayan kalmamıştır. Hepimizin özellikle 80'li yıllarda vazgeçilmez bir oyundu. Daha sonra el konsolları olarak...

Sosyal medya kelimesi hangi siteleri kapsıyor?

Sosyal medya denilince hangi siteleri kapsıyor?

Bilgisayarım yavaş nasıl çözebilirim uardım edn?

Merhaba arkadaşlar benim Toshiba marka satellite model dizüstü pc im var 4 gb ram ve i3 işlemcisi var nvida gtx 720 de kart var ve 500...

Sende dijital mahkum musun?

Meclise sunulan bir rapor 1998 sonrası doğanların yani Z kuşağının gözlerini ekrandan alamadığı bir nevi dijital mahkum olduğunu ortaya...

Internete aşk olurmu?

Sizce internete sevgili olunca gerçek aşk olurmu?

Sosyal medya fenomenliğinden vazgeçer misin?

Sosyal medya fenomenisin 1m takipçin var ( insan ilgiyi sever) 🥰 diğer tarafta sevdiğin, canım dediğin ❤️ işte onun için 1m den...

Ziraat bank tan cebe havale yapti arkdasim sifre gelmedi?

Ziraat kulanicisi degilim musteri hizmetlerine baglanamiyom sfre kart numarasi filan istiyor nasil baglanabilirim lart olmadan

Smasung a10 nasil?

Samsung a10 nasil arkadaşlar piyasada bir bu kalmiş 1500lik telefonlarda

Bana yardım lazım?

Arkadaşlar lütfen ama lütfen 1 yıldır kapanmayan hesap açacak kişi arıyorum facebook sürekli kapanıyor kmlik atıyorum açılmıyor Bana...

İphone 7 için kulaklık ve şarj aleti?

Arkadaşlar iphone 7 için sıfır orjinal kulaklık ve şarj aleti nereden bulabilirim ve ikisi bana ne kadara mal olur?

İnstagrama giriş yapamıyorum onay kodu istiyor nolur yardım?

Giriş yaparken "şüpheli giriş denemesi, e postaya gelen kodu onaylayın" diyor ama ben e postama giremiyorumm😣 Nasıl hesabima...

İNTERNET BAĞLATCAZ EVİMİZE?

Evde 3 kız kalıyoruz. Bize 30-40 tl civarı 10 mbps hozlarında bir internet paketi lazım tercihen sınırsız ama sınırlıda olur.

Telefonunuzda hangi arkadaşlık uygulamaları var? Faydalarını gördünüz mü?

Evet bin bir çeşit arkadaşlık uygulaması var ücretli ücretsiz peki üyeler hangilerini kullanıyor ve hangi uygulamalardan iletişim...

Supernatural izliyor musunuz?

Ben severek izliyorum, favori karakterim Castiel.

İkisinden birini alıcaksınız hangisi?

ikisinden birini alıcaksınız hangisi?

Hangisini seçersiniz?

Arkadaşlar bu ikisi arasından hangi markayı seçerdiniz?

Hdd mi daha iyi Ssd mi daha iyi?

ssd almak pek mantikli gelmiyo pahali bence. illa ssd şart mi

Samsung mu Iphone mu?

Hangi telefon markası sence daha iyi?

Hangisi daha prestijli sizce?

İnternet dünyasında da bazı insanlar aktiviteleriyle bir adım öne çıkıyor. Peki siz hangisini tercih edersiniz?

İnstagramda kaç takipcin var?

instagram da kaç takipçin var? bende 40k

Arkadaşlar moda üzerine bir site açmak istiyorum, ayrıntılar detaylarda?

Sitem bir esinlenme aslında faladdin yani kahve falının moda uyarlaması. Kullanıcılar kombinlerini gönderecek editörümüz tarafından...

YouTube kanalıma göz atın?

YouTube da Objektif Mimar adıyla bir kanal açtım ve her çarşamba ev turu videoları, lüx örnek daire turları ve hayatımdan vloglar...

İphone 5s mi? İphone 6s mi?

Yarın Allah'ın izniyle telefon alıcam sizce iphone 5s mi almalıyım iphone 6s mi?
Yükleniyor...