Olmalı Mı Olmamalı Mı?: İnsanlar Neden Aşık Olmaktan Korkarlar

Farkında olsak da olmasak da çoğumuz gerçekten aşık olmaktan korkarız. Korkularımız farklı şekillerde ortaya çıkabilir veya kendilerini...

Düğün Çekimi İçin Uygun Olan 10 Yeri Açıklıyorum!

Evet sevgili KS halkı, bugün evlilik arifesinde ya da evlendikten sonra düğün çekimi yaptıracaklara özel 10 yer önerimi derledim. Çünkü...
54
Sohbet

Aşkta ve Arkadaşlıkta Kızların Çekinceleri!

Başkasına yalanı varsa bana da olur! Zayıf düşünen kızların en büyük çekincesi budur. Sanki kendisi karşısına gelen herkese her zaman...
81

Güven Duygusuyla Alakası Yok! Sevdiğini Kıskanmanın Gerçek Nedenleri Neler?

Beni tanıyorsun artık yoksa sen bana güvenmiyor musun sorusu kaçıştır. Kimse sevgilisinin kölesi olmamakla beraber, kişinin sevgilisine...
20

Bir İnsan Neden Evlenmekten Korkar?

İşte başlığın detayları bencenin devamında. Gözlemlediklerim, çevremden duyduklarım kadarıyla evlilikten korkan, hayatını sevdiği insan...

Bazı İlişkilerin Kabusu, Bağlanma Korkusu Neden Oluşur?

İyi giden bir ilişkiniz var. Gayet iyi anlaşıyor ve birçok konuda uyuşuyorsunuz. Hatta belki de ciddi düşünüyorsunuz. Sonra bir şey...
29

Aşktan Soğumanıza Neden Olacak Sebepler Neler?

Görünüşe göre bir ilişkiyi katlemenin bilimsel olarak kanıtlanmış birbirinden farklı bir çok yolu var. Harward tarafından yapılan bir...
96

Arkadaşlarınız, sevgilinizi beğenmediğini söyleseydi cevabınız ne olurdu?

Genelde arkadaş sözü çok dinleniyor tabi bazıları dinlemiyor peki siz olsanız ne yapardınız?
209

Bir insanın size karşı gerçek niyetini nasıl anlarsınız?

Biriyle konuşmaya başladım evlenmek istediğini söylüyor ama ben emin olamıyorum kendine kackez sordum ciddiyim diyor nasıl anlarım...
24

Bir erkek sürekli eve çağırıyorsa kıza karşı tutkusu varmıdır?

bir erkek var daha önce hiç buluşmadık amaa sürekli beni davet ediyor ret ettğim halde vazgeçmiyor anlamıyor.. bana karşı tutkusu mu...
010

Sevdiğin Kişiyi Unutmak?

Sevdigim Kisiyi Sizce Hangi Yollarla Veya Ne Gibi Çözümlerle Unutabilirim..
11

Arkadaşlar 6 yıllık ilişkimle ayrıydık barıştık ama bir sorun var?

6 yıldır beraberdik başta çok seviyordum ama ayrıldı 6-7 ay gibi ayrı kaldık barıştık dünde kendisini hala seviyorum ama güven duygum...
24

Bir kişiyle konuşuyorsunuz?

Karşıdaki kişinin fotoğrafını görmeden konuşmaya devam eder misiniz
517

Bi cafese tanismanin en basit yolu nedir?

Kizlar nasil bi tanisma isterdiniz. Hani soyle su yolla yaklasip tanismaua hayir demezdim gibi
11

Alkol içmeyen erkek kaldı mı?

Hiç içmemiş ya da çok nadiren içen erkek kaldı mı?
433

İsyan ediyorum millet nasıl prenses gibi yaşıyor?

Teyzem kocasına büyü yapmış Kocası , 35 yaşındaki kızını evlendirmedi bakıyor 3 tane kalın bilezik almış kızına. Aşk büyüsünden mi...
33

Hiç aldatıldın mı veya aldattın mı?

aldatanlara sesleniyorum aldatma sebeplerinizi hepimiz çok merak ediyoruz? neden aldattınız?
110

Yeni ögrendim ŞOK OLDUM? Napmalym?

Merhabalr Simdi benim bi sevgilim var. 6 7 aydir konusuyorz herseyi yasadik birlikte cok sevdik birbrimizi cokta. alistik ve cok akli...
15

Terk edildiniz ne yapardınız?

Aldattiğinizi sanıyor yapmadığınız halde size inanmıyor ne yapardınız?
13

Asgari ücretle çalışan bir erkek evlenebilir mi?

Yaşım 29 bırak evlenmeyi sevgilim bile olmadı hayatımda mq
13

Boyum kısa mı sizce gençler?

Sabahları 1.76 boyum var. Karım dışarıda devamlı uzun boylu erkeklere hayran hayran bakıyor. Çok korkuyorum beni aldatır diye. Karımın...
50

Aşk acısı çekiyorum açılmayı düşünüyorum?

çok fena aşk acısı çekiyorum yaklaşık iki senedir ölüyorum aşkımdan cok şey denedim unutmak için olmuyo artık nefes alamıyorum ona...
29

Trip atmanın raconunda mesaj atmak mı vardır yoksa yüz yüze konuşmak mı?

Trip atmanın raconunda mesaj mı vardır yoksa yüzyüze ya da telefonda konuşurken mi yapılmalıdır?

Benden kısa kızlarla çıkmıyorum normal mi?

Beğenmiyorum arkadaş. Boyum 177, 173 ün altında kız bana kız gibi gelmiyor. 3 sevgilim oldu en kısası 172 ydi.
42

Hayatınızda kopmak istediğiniz ama başaramadığınız biri oldu mu?

Bu bi ilişki için de olabilir farklı bi diyalog arkadaşlıkta. Tamam bırakıyorum diyip bir türlü devam ettiğiniz bi kimse var mı?
12

1.75 boy bir erkek için çok mu kötü?

Kız arkadasim (sevgilim değil) dedi ki açıkçası 1.80 altı asla ideal değil. Elinden geleni yap 178 falan ol ki bari 1.80 e yuvarlarsin...
54

Öne Çıkanlar

Tip neden karakterden daha önemlidir?

Yakışıklı boylu poslu adam kıza yürür "wow çok özgüvenli flörtöz derler" tipsiz yürür "ayy sapık tacizci derler" yakışıklı adam ayakta...

Eski Sevgiliye Atılacak Uzun, Romantik Doğum Günü Mesajları Nelerdir?

Eski sevgilime doğum günü mesajı atmak istiyorum ama sıradan olmasın. Eski manitaya doğum günü mesajı ne yazabilirim?
930

Nesine, Neyine İddiaya Girilir? İddia Fikirleri Verir Misiniz?

Mahalleden bir arkadaşımla iddiaya girdik . bu arkadaş erkek ve beni seviyor :) iddiaya girdik ama nesine olduğuna karar veremedik ......
725

7 aylık evliliğim bitiyor, ne yapmalıyım?

7 aylık evliliğim bitiyor ben 23 eşim 33 yaşında severek evlendik istanbuldan gaziantepe gelin gittim evliliğimin 3. ayı eşimin sanaldan...

Neden bana yalan söylüyor?

ilişkimizin ilk aylarında bana sürekli kızlar gösterip ' çok tatlı çok güzel vs' bir sürü şey söylerdi ama ilişkimizin hiçbir aşamasında...

Evlilikten korkmak neden kaynaklanıyor?

Merhaba (kızım) öncelikle yaşımın 18 olduğunu belirtmek istiyorum evet yaşım evlilik düşünecek yaş değil bilincindeyim bunun. Ama sorun...
YÜKLENİYOR...