Kapat

Ayrıldıktan Sonra Nasıl Bir Yol İzlenmelidir?

Hayatımız sürekli inişli ve çıkışlıdır. Her gün mutlu olamayız veya her gün mutsuz da olamayız. Nasıl yaşamak istiyorsak öyle yaşarız....

Aşkımız Dillere Destan Olacak Diyen Aşıkları, Bizden Bir Cacık Olmaz Noktasına Getiren Yanlışlar

Her şey çok güzel hayallerle ve çok büyük umutlarla başlar. Öyle de devam eder fakat bir süreliğine. Sevmek çok basittir aslında....

Evlenip Yuva Kurulacak İnsan Kimdir?

Hayatımızdaki en önemli kararlardan biridir evleneceğimiz kişiyi seçmek. Çünkü artık yeni birisiyle sadece bir evi, bir yatağı paylaşmak...

Sevdiğinin Etrafında Karşı Cinsten Sineğin Bile Uçmasına Tahammülü Olmayan Sevgilinin Özellikleri

Sevgi özel ve çok güçlü bir histir. İnsana yaptıramayacağı hiç bir şey yoktur. İyi ya da kötü anlamda insanı kılıktan kılığa sokar ve bu...

İnternet Aşıklarına Can Alıcı Taktikler

Çağımızın gerektirdiği birçok şey gibi aşkta küreselleşti. Dolayısıyla internet aşkları da popülerite kazandı. Aslında yeni bir şey...

İlişkilerde Yapılan Hatalar Nelerdir?

1) Güvensizlik Arkadaşlar, güvenmediğiniz bir insanla ilişki kurmayın. İlişkinizin içindeyken yok olduysa güven duygusu zorlamayın,...

Binbir Hevesle Yüreğinizin Kapısını Açtığınız Sevgilinin, Ayrılmak İstediğini Gösteren İşaretler

Ne büyük hayaller, ne büyük heveslerle sever insan insanı. Çok basit bir kuralı olan ama asla o kurala uyulmayan tek hissiyattır belki...

Gençler hoşlandığım beyi kaçırma kararı aldım, sizce benimle gelir mi?

Arkadaşlar şimdi ben bu beye vuruldum ama öyle böyle bir vurulmak değil. Onun fotoğrafına bakınca kalbim pıt pıt atıyor. Ve artık bu...

Birini arıyorum ama bulamıyorum nasıl bulabilirim?

Sosyal Medyadan vesaire nasıl bulucam bunun bir formülü filan var mı gençler

Bir erkek kendisini çok seven bir kıza bunları nasıl yazabilir?

Okuyunca öngargılı insnlarımız basmakalıp düşüncelerle “kullanılmışsın” vs tarzı yorumlar yapacaktır. Aralarında hiçbir şey geçmemişken...

Benim niye sevgilim olmuyor?

25 yaşına geldim daha 1 kızın elinden tutamadım. Kime teklif etsem reddetti. Tipsiz olduğum için kızlar beni hep arkadaş olarak görüyor....

Sizin de var mı hoşlandığınız bey/bayan?

Ben 5xperim o ise hem master hem fenomen hem uber aşk yaşamamız imkansız değil mi? aşk gerçekten imkansıza mı konuyooor 😣 davul bile...

Ayva tüğ'lü kadınlar daha sexsi degil mi?

Çok küçük olur ya harika görünüyor.

Bir erkek kendisini seven bir kıza bunları nasıl yazabilir?

Duyar kasmicam ama kimse dünyaya gelirken nasıl bir hayata geldiğini bilmiyor ya da kendisi seçmiyor öyle değil mi? Ama iyi bir insan...

Makyaj güzelleri mi daha çekici gelir yoksa doğal olan mı?

Lahmacun yiyen Pizza yiyen. Onun gibi bir şey işde😂

Memleketimi özledim sizinde özlediğiniz birşeyler varmı?

Karadeniz puslidur Bulutlara yaslidur Denizun çocuklari Hem asi hem mavidur.. Karadeniz karasun Boyna dalgalanasun Ayri koyma...

Sizin Görüşünüz Nedir?

Çirkin Erkekler Sizce Karizmatik Mi?

Sevgiliniz rusya veya ukraynaya bayi toplantısına gitse kızar mısınız?

Beyaz eşya, sigorta, mobilya, gıda gibi sektörlerde çalışan bayilere yurtdışı seyahati adı altında rusya ve ukrayna seyahatleri...

Aşk evliliği mi yapacaksınız görücü usulü mü?

Ben şahsen aşk evliliği yapcam. Nasip kısmet gerçi bu işler. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

AŞk'ta Mantık mı Sevgi mi?

aŞk'ta En Önemli Kavram Hangisidir..

Türk erkekleri mi , İtalyan erkekleri mi?

Hangisi Türkmü , İtalyan , mı anket hazır

O'nu düşünmekten uyuyamıyorum, sizin de var mı O?

Tek taraflı aşk saniyorum benimkisi. Ama aklımdan bir türlü çıkmayan. Keşke kalpten istedigimiz mümkün olsa şu dünyada. Keske ömrümüzü...

Hep erkekler mi aldatır?

Sadece erkekler aldatıyorsa nedeni?

Sizce ne sormalıyım?

Bugun eskıden hoşlandığım çoçuk bana dırek senden hoşlanıyorum diye mesaj attı bende bırbırıxı tanıyalım dedım ama sormak istiyorum ne...

Gidene mi zordur kalana mı?

Gidene mi zordur kalana mı?

Kalana mı gidene mi zor?

Kalana mı daha zor gidene mi?

Bir insan neden hiçbir şey demeden ayrılır?

birinden ayrılma kararı aldığınızda bunu ona açıklama hakkının olması da gerekmez mi hiçbir şey söylemeden neden ayrılır

İtalyan erkekleri varken türk erkeğiyle evlenmek saçma değil mi?

Türk erkekleri çok çirkin değiller mi? Bir türk prn izleyeceğim desem onlar yüzünden midem kalkıyor, kocaman göbekleri bacakları...

Hoslandigim kisi ilgisiz bir sekilde yazıyor. Ona bidaha yazmalı miyim?

Hoslandigim kisiye iki kere yazdım yani ilk adimi ben ettim. En son ona yazdigimda "aynen" gibi bir cevap verdi. Bende geri yazmadım....
Yükleniyor...