Genç Yaşta Olgun Kadın Düşürmek İsteyenlere Altın Değerinde Tavsiyeler!

Merhaba arkadaşlar, erkekler bazen kendilerin daha büyük kadınlara ilgi duyar ama bir türlü bunu belli edemezler çünkü olgun bir kadını...
513

İlişkinizi Ayakta Tutmak İçin Dikkat Etmeniz Gerekenler!

Merhaba, sevgili arkadaşlar. Karşı cins ile yeni bir ilişkiye başlamanın bir çok zorluğu vardır. Bu zorlukları atlatmak için dönem...
45

İlişkide Kadınların En Çok Kullandığı Yalanlar!

Geçen seferki bence paylaşımında erkeklerin ilişkide yaygın olarak söylediği yalanları paylaşmıştım, şimdi sıra kadın versiyonunda : )...
23

1 Yeni Mesaj: Twitter Kullanıcılarına Sevgililerinden Gelen En Haklı İsyanlar!

Sevgiliniz en çok neyinizden yakınıyor? sorusuyla başlamak istiyorum, çünkü bu yakınmaları gördükten sonra sevgilinizi öpüp başınıza...

Erkekleri Kadınlar Karşısında Çekici Kılacak Unsurlar!

1. Bir erkeğin romantik olması kadının kalbine giden yolun ilk izlerindendir 2. Yakışıklılık bir kenara, zeki olmalı 3. Espritüel...
55

Karşı Cinsin Sizi Ne Olarak Gördüğünü Nasıl Anlarsınız?

Hayatımızın en büyük sorunlarından birisi karşı cinsi anlamak. Bizi ne olarak görüyor, acaba beni seviyor mu, kardeşim diyorum ama...
23

Erkeklerin Aşık Olma Belirtileri Nelerdir?

1. Bir ortamda veya kalabalıkta gözleri ile sizlere keskin ve kaçamaklı bakışlar atıyor ise ateş bacayı sarmıştır 2. Sizi kıskanır,...

Erkekler neden sadece yüz güzelliği ne bakıyor?

Erkekler sadece güzelliğe bakıyor, sonra bir de makyaj yapan kızı eleştiriyor, siz kimsiniz ya dicaprio mu?
35

Acil Kizlar ve Erkekler dönsün?

Arkadaslar ilk bulusmada sevismeyle baslayip uzun sureli iliskisi olan var mi? ilk bulusmada sevismek istiyoruz fakat o da bende ciddi...
16

Evlilikte aranan ne? Ruh eşi olmak mi? Para mi?

Benim ki açık henüz benim kadar kafası kırık bir hatun çıkmadı karşıma 😂 saydırın bakalım para pul ruh eşi tip neyi arıyorsunuz da yok?
43

Her şey güzellik mi aq?

Bu erkekler neden çirkin kızları reddediyor ya, mal mı bunlar?
413

Evlenmeden sevgili ile ayni evde yasamak?

Sevgili ile ayni evde yasamak dogru mu evlenmeden.
315

Aldattınız mı veya aldatıldınız mı?

Aldattınız mı veya aldatıldınız mı?
73

Acil destek olucak arkadaşlar var mıdır?

Dünde sordum cevap gelmedi. İllüminatiye nasıl üye olurm yardımcı olan arkadaşlar yazsın. Üyeliği nasıl gerçekleşdirecem?
04

Kocasının hareketlerinden soğuyanlar?

Kocasi yanında gaz cikaran geyiren falan var mi bazen igreniyorum cidden.
19

Kafası büyük olan zeki midir?

Benim tanıdığım zekiler hep koca kafalılardı.
29

Aşkın göbek adı erkek midir? Sen göbekli bir erkeği mi yoksa baklavalı bir erkeği mi tercih edersin?

Bence bu bir şehir efsanesi. Göbeklitepede yaşayan göbekli bir adamın uydurduğu masaldır. Yemek yemeyi seven bu insan aşkın adını yemek...

Birileri fake hesapla sizi denemeye kalksa bu kim olurdu?

Sadece kendinizden yola çıkmayın. Genel olarak ve objektif düşünün. Birileri başka bir sosyal medya organında sizi fake hesapla denemeye...
18

Bir erkeğe sevdiğini söylemek?

4 aydır sevdiğim biri var aynı bölümde olduğumuz için arada konuşuyoruz ama o beni sanırım arkadaş olarak görüyor. Sizce sevdiğimi...
25

Hangisine sahip olmak isterdiniz?

Ben B diyorum çünkü ben aşk kadınıyım 🙂🙂
739

Yüklü borçlarım var, uzun zamandır peşimde olan biri sevgili olmak şartıyla borçlarımı karşılıksız ödemeyi teklif etti. Napayım?

Soru trol falan diyecekler lütfen başka yerde oynasın. Konu tamamen gerçektir. Daha önce ona hoşlanmadığım biriyle olmayacağımı...
13

Evlilik mi üniversite mi?

Sizce evlilik mi üniversite mi?

Avuç içinden öptünüz mü hiç?

Sizce bu davranış;
310

Beyler, sosyal medyada hep cool ve güzel foto atan kız mı? Yoksa bazen çirkin çıktığı fotosunu da atan eğlenceli kız mı?

bence çirkin fotosunu da atmalı sonuçta kise her daim fotoğraftaki gibi değiliz insanlara öyle göstermenin bir anlamı yok yani...
07

En son ne zaman ağladınız?

ne zaman ağladınız
89

Siz olsanız ne yapardınız?

Sözlünüz sizlere müsait olmadığını söylerken ve siz yazınca cevap dahi yazmazken bir erkekle sulu muhabbet olmasa dahi yazıştığını...
21

Öne Çıkanlar

"Ve elgaytü aleyke mehabbeten minni" duası büyü müdür?

Kizlar az evvel bahsetmiş olduğum "Ve elgaytü aleyke mehabbeten minni" duası büyü müdür? Bana o duayi arkadasimin annesi onermisti...
10

"Evla leke fe evla" yazan bir kız ne demek istemiş olabilir?

Beğendiğim kızın Instagram hesabında yazıyor sizce hangi duygu nasıl bir ruh hali bunu yazdırır? Evla leke fe evla duası ne anlama...
42

İnternetten sevdiğine kavuşma duası buldum, sizce büyü olabilir mi?

Sevdiğine kavuşma duası diye geçen bu dua gerçek midir arkadaşlar? Kavuşma duası okuyup da istekleri gerçek olan, sevdiği ile kavuşan...
45

Sevgiliye takılan lakaplardan en yaratıcısı hangisi?

Ya şu hitap meselesini aşamadık bi. Yeni yeni şeyler istiyor. Yardım eder mıisiniz =) Sevgiliye takılan lakaplar olarak ne önerirsiniz?...

Kısmet açma duası bilen var mı?

Arkadaşlar kısmet açma duası bilenler yazabilir mi? Üzülüyorum evde kaldım diye yaş 29 30 olucam nerdeyse annem babam evde kaldın falan...

Daha önce hiç öpüşmedim, nasıl öpüşülür?

Şöyle bi korkum var ki, kız arkadaşım öpüşmede tecrübeli biri çıkarsa.. Ben daha önce hiç öpüşmedim.. Dudakları birleştirdikten sonra...
YÜKLENİYOR...