Yazın Tadını Çıkarmanız İçin Ufak Tavsiyeler!

Yazın gelmesiyle birlikte, insanlar dışarıda daha fazla zaman geçirmeye başladılar. Sahiller, cafe ve barlar; yaz günlerinde adeta dolup...

Aldatan Erkekleri Ele Veren Davranışlar!

1. Mesajınız var! Hepimizin de bildiği gibi bazı erkekleri birliktelik boyunca sadık kalmasını beklemek imkansız gibidir. Aldatıldığını...

Hoşlandığınız Kişinin Sizin İçin Uygun Biri Olmadığının 5 İşareti

Merhabalar! Çoğu kişi hayatında en az 1 kişiyi sevmiştir. Bazen bu aşk hikayeleri kötü sonla bitiyor. Bu bencemde de hoşlandığınız...

Kaliteli Kadın Nasıl Olur?

Evet! Konumuz kadınlar. Ama bu kez kadınlardaki kriterimiz nefes alması, hoş olması, çekiciliği, seksiliği vs değil. Bunlar bir kadında...

Aşk ve Şehvet Kavramlarının Birbirinden Farkı Nedir?

Merhaba KScanlar :) Yer yer hem çevremde hem de grupta denk geldiğim bir şeyi açıklığa kavuşturmaya karar verdim. Bu konunun uzmanı...

Ayrılık Acısını Atlatma Rehberi

Öncelikle kafanızdan "Bunun da faydası olmaz." "Benim acım büyük" "Ama benimki gerçekten farklı..." düşüncelerini çıkarın. Herkese göre...

Aşkın "GÜÇ" olduğunun 5 kanıtı

1. Tek kişi olmaktansa yanınızda birinin olması müthiş bir duygu! 2. Aşk hormonları etkiler, her zaman delice şeyler yapmaya...

Karşınıza çıktı ne yaparsınız?

Sevgilinizle ayrıldınız. Ve bir yerde karşınıza çıktı. Etrafınızda kimseler yok. Ne yapardınız dürüst olun

Kız arkadaşım beni çok kısıtlıyor napıcam?

Ya ünide sınıfımda başka kızlarla oturup konuştuğumu sarıldığımı görse cingar çıkarır daha görmedi şükür ama hep tetikteyim görücek diye...

SİZCEEEEEE? YANLIŞ MI?

Arkadaşlar 3 yıllık evliyim birde çocugum var. Eşimin bana olam ilgisi hiç değişmedi hep ilgilidir falan amaa sosyal çevresi işi fereği...

Dertleşmek isteyen var mı aranızda?

merhaba eski erkek arkadaşımla alakalı o bitirmiş olsada hala devam ettirdiği bazı şeyler var bu yüzden ne yapmaya çalıştığını...

İNSTAGRAMDA GÖRDÜĞÜM KIZDAN HOŞLANDIM?

Arkadaşlar instagramdan bir kiz buldum kiz hosuma gitti ama kiz sevgilisinden yeni ayrılmış daha istek attim sonra ben kızı takip...

Ailem sevgilimi istemiyor?

Olay şöyle ailem sevgilimi araştırmış ve çok yanlış bilgiler edinmişler bu yüzden onunla görüşmeme asla izin vermiyorlar. En basiti...

Bir aslan burcunun sevdiği/aşık olduğu nasıl anlaşılır?

Bir aslan burcunun sevdiği/aşık olduğu nasıl anlaşılır?

Canım cok yaniyo nefes alamiyorum napmaya calisiyo bu lutfen bilincli insanlar yardim. etsin?

eski sevgilimle tanisali 1.5 sene oldu 8 ay ciktik bir kac defa ayril barismalarimiz oldu guzel bir iliskiydi 3 ay once ayrildik...

Kızlar, Bu hayatta en önemli şey sevgi aşk midr?

Para pul. hepsi bos ölüp gdecegz bir gün. en. onemli sey sevmk sevilmk değil mi?

Yalnızlık mı? Birliktelik mi?

Sizce hayat yalnızken mi güzel yoksa biri ile mi?

Evlilik teklifi düsünülüp planlanmiş mi olmasi gerek yoksa dogal hic beklenmedik bir anda mi edilse hoş olur?

Sizce düsünülüp planlanip hazirlik yapilmasi mi lazim yoksa Hic beklenmedik anda bir sürprizle teklif mi edilirse Daha cok hoşunuza gider 🥀

Sevdiğim kız beni seviyormu?

Bu kız derste ara sıra bana bakıyor. Bir defa bana öpücük yollamıştı ama ben görmemezlikten geldim Kız her ders benimle sohbet etmeye...

Kızlar, saçlarına dokunulmasınıı sever misin?

Saçlar önemli aşkın açamadığı kapı mı var

Kızlar, artık yok mu ya kalmadı mı?

Nerde Bu romantik kızlar? Tükendi mi nesliniz, hiç yok artık romatik dokunuşlar kaçak bakışlar öpüşmeler küçük küçük, nirdesiniz kızlar?

Yolda giderken biri yanına gelip seninle tanışmak istese?

Yolda giderken biri yanına gelip seninle tanışmak kabul eder isen bu kişinin sana nasıl bir cümleyle yaklaşmasını isterdin?

Bir kızda hangisi önemli?

Saç mı diş mi kilo mu ilk dikkat ettiğiniz ya da önemli olan

Ne kadar sadakatlisiniz?

Diyelim ki hayatınızda biri var çok aşıksınız, çok iyi bir insan, evlenmeyi düşünüyosunuz ama birşey oluyo ve ölüyo. Önünüze bakıp yeni...
Yükleniyor...