Klişelerden Sıkılanlara: Sevgililer Günü'nde Yapabileğiniz 6 Farklı Aktivite!

Merhabalar herkese❤🥳 14 Şubat yaklaşırken hâlâ bir planınız yok mu? Klişelerden sıkılıp farklı bir şey mi yapmak istiyorsunuz? O zaman...
10 20

Sevgililer Gününde Erkek İçin Alınabilecek 5 Hediye!

Yine bir 14 Şubat geldi çattı. Mutlaka sevgilisine ne hediye alsam diye düşünenler vardır. Bazı hediyeler klişe kaçsa bile önemli olan...
21 16

Bir İlişkide İki Kez Yapılmayacak Hatalar

Merhaba. Bugün ki bencem aşk ilişkileri üzerine. Kokulu mumlar, otantik gece lambaları yansın bakalım. 1-AYIDAN POST ESKİ SEVGİLİDEN...
9 16

Sevgililer Gününde Kadının Aklını Başından Alacak Hediye Tavsiyeleri!

Merhabaa 🙂 Kadınlar olarak hediyelere bayılırız, kimse aksini iddia edemez! 14 Şubat Sevgililer Günü'de yaklaştığına göre artık birkaç...
11 28

Sevgilinizin ya da Eşinizin Sizi Aldattığını Nasıl Anlarsınız?

Aldatma, her ilişkinin temeli olan güven unsurunu tehdit eder, bu güven kırıldığında yeniden partnere ya da gelecekteki partnerlere...
0 4

Doğru ve Güzel Bir İlişki İçin Bunlara Dikkat Edin!

Kadın erkek ilişkilerinde yapılan birçok yanlış ve verilen birçok hatalı karardan dolayı iki tarafında çoğu zaman hüsran ve üzüntü...
9 14

İlişkilerde Ara Verme Sorularını Cevaplıyorum

Özellikle son yıllarda ortaya çıkan ilişkilerde ara verme durumu birçok kişinin kafasını karıştırıyor. Ne kadar sağlıklı, yapılması...
3 16

Sizce nişanlanmadan önce sevgilime evlilik sözleşmesi yapmak istediğimi söylemeli miyim?

Kimsenin hakkı kimsede kalmasın istiyorum bence sözleşme çok mantıklı neden ikiye bölünsün her şey sizce bunu söylemeli miyim? Ya da ne...

Sevgilimle ayrıldım ortak bi arkadasa dert anlatılır mı?

İkimizin ortak bi arkadaşı vardı hani kendi şehir dışında üni okuduğu için o bilmiyordu ayrıldığımızı sizce ona ayrılığı nasıl anlatıyım...

Sevgili istiyorum yapamıyorum. Nasıl yapicam?

Okulda işte yok biri arkadaş çevremde hiç erkek yok. Sevgilisi olan arkadaşlarımın sevgililerinin bana uygun arkadaşı yok. Yok oğlu...

Flortum göbeği açık tişörtler dekolteli şeyler giymemi istiyor sizce normal mi?

Bana crop giymemi bay kısa şekilde ne bileyim bralet tarzı şeyler bende giymek istemedigimi söyledim garip geldi sizce ne yapmalıyım

Sevgilimin eski sevgilisine olan takıntım nasıl geçecek?

2 buçuk yıldır birlikteyiz eski sevgilisinden 1 yıl sonra falan biz birlikte olmaya başladık kız o zamanlar çirkinmiş ama şimdi baya...

Kendimi çok kötü hissediyorum nasıl iyi olabilirim?

Nişanlımla İnstagramdan tanıştık o Gümüşhanenin Şiran ilçesinde ben ise Eskişehirde yaşıyorum bir yıl uzaktan görüştük ve bir yıl...

Şu an kimi öpmeniz lazım?

Öpmem lazım her santimini tek tek tek tek

Flörtum kızlar tarafından çok sevilen biri bana bir kızdan nude almam için tek bir gece yeterli diyo hiç bir onu geri çevirirmemis?

İki aya yakındır konuşuyoruz nude atmadim kimseye daha önce bı ara sadece bunu konuşuyorduk atcakmisin hayır neden felan diye sadece...

Acil bakar misiniz flortum ev hali istedi sizce hangisini atayım?

https://www.hizliresim.com/dr49f9c https://www.hizliresim.com/489zso2 https://www.hizliresim.com/9vbehsq

Babam yaşındaki adamın aklına geliyor muyum?

liseden hocam olur aramızda 23 yaş ikimizde bekarız kendisine 10 senedir aşıgım bunu herkes biliyodu sonra ben 2013 te liseyi bıraktım...
8 15

Evleneceği kadının maddi gelirini beğenmeyip başka bir işe gir yoksa bu evlilik olayı olmaz diyen erkek?

Erkek arkadasımla evlilik hazırlığı içindeyiz tektaş yüzüğüm çeyiz vs hersey alındı. Ama kendisi geçen haftasonu buluştuğumuzda benim...
4 2

25 yaşındayım 18 yaşındaki kızla flortleşiyorum birbirimizden hoşlandık sizce ben şimdi sübyancımıyım?

Ben 7 yaş büyüğüm 17 olsaydı flortleşmezdim. yorum da yapın saygı çerçevesinde ama. @serhatkertil
7 7

Saf sevgi kaldı mı?

Saf sevgisi varsa bunlar olur diyor görsellerde. Kaldı mı böyle saf sevgiler, var mı yaşayan cidden merak ettim.
2 11

Aşkta yaş farkı ne kadar önemli?

21 yaşındayım 37 yaşında sevgilim var kafa yapılarımız uyuyor eğleniyoruz sohbet edebiliyoruz fakat boşanmış ve 2 çocuğu var ilerde...
31 36

Benden boşanmak isteyen kocama ben boşanma davası açtım iyi mi oldu sizce?

Ugrastim ugrastim zaman istedim bir anlık kararla pisman olmayalım diye , ne yaptiysam kararindan ceviremedim 🤷‍♀️birbirimizi severken...
2 8

Bir kere aldatan, hep mi aldatır?

Merhabalar, 5.5 yıllık bir ilişkim vardı. Son zamanlarda çok kavga ediyorduk. Fena tartıştık ve ayrıldık. Ayrıldıktan sonraki gün...
2 5

Aşk ilk görüşte mi olur, zamanla mı?

Aşırı derecede aşık olmak istiyorum duygusal olarak bomboşum flört etsemde beğensemde temas kursamda zengin olsada vs hicbisey beni...
27 34

İhanet mi yoksa hata mı?

İyi günler, Size sevgilim ile başımdan geçenleri anlatıcam ihanet mi değil mi siz karar verin. Tanıştığımızda açık açık herşeyi...
4 4

Sevgilime, eski sevgilimin bana yazdığını söylemedim. Yaptığım ihanet mi?

Sevgilim ilişkinin başında önceki sevgililerimi sordu ve sana yazıp eden var mı diye ara sıra soruyordu. Ben de sevgili olarak 2 kişiyle...
14 5

Öne Çıkanlar

Gelecekle kavuşmak umut ediyor musunuz yoksa geçmiş; takıntılı bi âşık gibi sizi hiç bırakmıyor mu?

#selamgençlik 🍀🍀 ⭐ Kendi geleceğinizle kavuşmaya dair umudunuz var mı? Geçmişten kurtulmak nasip oldu mu?⭐ #tubasueda 🍀🍀

Kocama telefon şifremi vermek istemiyorum, haksız mıyım?

Kocam olacak herif hayatımı gasp etmek istiyor ev hanımıyım banka kartım var onunla konuşmuştum bu konuyu karşı çıktı onun haberi yok...
28 35
BiBilen Görüş Paylaştı

Çekişmeli boşanma davası ne kadar sürebilir?

Eşimle ayrılma aşamasındayız. Ben anlaşmalı boşanmak istemiyorum, ugraşsın istiyorum. Aldatma, şiddet, alkol, kumar gibi şeyler yoktu...

Sevgilinizi rehbere ne diye kaydedersiniz?

Şöyle güzel, anlamlı olsun
38 60

Erkekler ilk buluşmada neye dikkat eder?

Asırı heyecanlıyım yarın ilk date imiz var cok tatlı masum bi cocuk erkekler neye dikkat eder ilk bulusmada sizin en cok etkilendiğiniz...
17 69

İç güveysi ne demek?

İç güveysi ne demek?

Erkeklere sorulacak sorular neler?

Merhabalarrr... Erkeklere zor anlar yaşatan sorular nelerdir ne sorarsak soğuk soğuk terlerler korkarlar mesela:):)

Erkekler yatırım yaptıkları kadınları daha mı çok seviyor?

Selamlar. Erkekler maddi anlamda yatırım yaptıkları kadınları daha mı çok seviyor sizce? 💸 😜 Keyifli geceler.. 🥂...
46 77
BiBilen Görüş Paylaştı

Neden yazmiyor olabilir?

Ritueller telepati meditasyonla falan mesaj attirmaya calisiyorum ama yazmiyor neden olabilir
29 27
1 2 3 ...1000
YÜKLENİYOR...