İlişkiden Önce Yapılmaması Gerekenler Nelerdir?

İlk ilişkiler veya ilişki başlangıçları her zaman heyecanlı olur. Bu heyecan yanlış ve bilinçsizce hareketler yapmanıza sebep olur....

Aşka Atacak Bir Adımlık Cesareti Olmayan, Korkak Aşıkların Özellikleri Nelerdir?

Aşk, her insanın elde edebileceği ve her insanın cesaret edebileceği bir his değildir. Bazen insana çok kolay yollardan gelse de,...

Uzun Süreli Bir İlişki Nasıl Sağlanır?

Türkiye'de ortalama 5-6 ay arası içinde, sevgili olan kişiler arasında ayrılıklar gerçekleşebiliyor. Bunun sebebi artan anlaşmazlık ve...

Düğün Dış Çekimi Hayvanat Bahçesinde Olursa Ne Olur?

Düğünlerde uzun zamandır moda olan dış çekimlere farklılık katmak amacıyla, fotoğrafçılar her mekanı değerlendirmeye çalışıyor. Bu...

Terk Eden Kazandığını Zanneder Ama Kazanabilir mi?

Hayat sürprizlerle dolu. Bir şeyleri yoluna koymayı düşünmüşken bir anda darma dağın olabiliyor. Bu siz taraflı değil, karşı taraflı...

Birini Sevmeden Önce Yapmanız Gerekenler Nelerdir?

Birisine seni seviyorum demeden önce onla olacak olayları kurgulayıp tartmalısınız. Hayal gücünüzle net sonuçlar alamazsınız. Bu yüzden...

Bir Erkek Hoşlandığını Nasıl Belli Eder?

Evet kızlar, bu konumuz sizin için. Diyelim ki arkadaşınızdan hoşlanıyorsunuz ve bunu ilk önce siz belli etmek istemiyorsunuz çünkü onun...

Eski Sevgiliyi Kıskandırmak?

Benden ayrılan ve şu an beni hiç umursamayan eski sevgilimi başka bir kız ile yakınlaşarak kıskandırabilir miyim, dikkatini çekebilir miyim?

Sevgilimi nasıl motive ederim?

Sevgilim pöh eğitimi alıyor zaten telefonu zor alıyor onun nasıl yuzunu gulderecek seyler yazabilirim kısa ve hoş bir şekilde yardımcı...

30 Yaşındaki kadınlara ilgim var?

Hep olgun seviyorum kendi yaşımdakileri sevemiyorum bu bir hastalık mı

Sevgilim parmağını soktu ama kan gelmedi?

Böyle birşey sormaya gerçekten utanıyorum ve cok korkuyorum 17 yaşındayım sevgilim vajinamı parmagını soktu baya soktu sonra bana...

Bir abimiz itiraf etti rahatladı ondan cesaret aldım ben de söylüyorum: Siteden bir beyde gönlüm var detaya gelin lütfen?

Geleli 9 gün olmuş ama eig 26 xper 5 hazır cevap zeki insanlarla güzel geçinen biri ilk sorusundan beri takip ediyorum yakından...

Sevgilim boynumu morarttı nasıl kapatırım bunu?

Sevgilim boynumu morarttı ne yapabilirim 😕

Oyunu oynayan kız ama olay bana patlıyor?

Bir kızla samimiydik işyerinde. Onu sevdiğimi söylediler dedikodu yaptılar. Bende kıza bende böyle bişey yok benim sana karşi bişeyim...

Asker olan sevgili neden değişir?

Askere giden sevgili neden ekisinden umursamaz ve sinirli olur?

Sizce ilk adımı kadın mı yoksa erkek mi atmalıdır?

İlk adımı kim atsa daha iyi sizce? İlk tanışma evresinden bahsediyorum.

Erkekler cevaplasın?

Bir erkek niye bir kıza çikolata alır resmini beğenir sonradan konuşmayı keser sizce whatspta hikâyelerime full bkyor ama konuşmuyor...

22yasinda kizla 36yasinda erkek olur mu internetten tanistik ama hoslaniyorum?

hep onu dusunuyorum siz 36yadinda olsaniz 22yasinda istermisinix?

Kızlar acil cevapp?

Sevgilimle iki aydır buluşmuyoruz 1 gün sonra buluşcaz ama regl olcam ve o günlerde kendimi kötü hissediyorum sizce 1 hafta daha...

Evleneceğiniz Kişinin Yaşadığı Yeri Rüyanızda Gösteren Bir Duayı Bilseydiniz Yapar Mıydınız?

Benim annemden, teyzemden kalan öyle bir dua var. Ama arapça değil, değişik bir dil. Annem, teyzem ve dayımda hep yaramış. Gusül abdesti...

Bu erkek unutmuş mudur?

çok sevdiği kız bir erkekten ayrılıyo. sonra erkek o kadar sevmesine rağmen bir kıza dmden yürüyo ertesi gün sonra kızlarla takılmaya...

Eski sevgilim sürekli ınstagram hikâyelerime bakıyor hesabı gizliyimmi görsün mu?

Takiplesmiyoruz ayrılalı tam 1 ay oldu.. 4 5 gündür de bakıyor. Baya da gördü mutlu olduğumu ama yazmıyor. Gizlersem daha mi iyi olur?...

Kendimden büyük erkeklerden hoşlanıyorum normal mi?

19 yaşındayım biraz yaşımdan küçük gösteriyorum diyorlar. Bana yazan erkekler hep benden 2,3 yaş küçük veya benim yaşıtım oluyor. Çok...

Kızlar, modern erkek mi gelenekci erkek mi tercihiniz olur? 🧔🏻👨🏻?

Erkekler, bunlardan hangisi siz sininiz? ___________________________________ Ben kesinlikle „modern erkek“ diyorum!

Bu erkek seviyo mudur?

aşırı aşık olduğu kız bunu terk ediyo bu da ertesi gün kızlarla takılmaya başlıyo bir kza dmden yürüyo ama 2 gün dayanıyo. sonra eski...
Yükleniyor...