İlişkilerde En Çok Söylenen Yalanlar!

Bugün ilişkilerde en çok kullanılan, söylenen yalanlar hakkında bir bence paylaşacağım. 1) Senden başka kimseyi düşünmüyorum: En klasik...

Erkekler Nasıl Kadınlardan Hoşlanırlar?

Evet arkadaşlar oldukça fazla gördüğüm bir toplumsal kargaşa olan kadın-erkek ilişkilerinde dengesiz davranma durumlarından ötürü her...
34

Her Zaman İşe Yarayan Karşı Cinsle Tanışma Taktikleri!

Sürekli görüyorum; bir kız var nasıl tanışırım? Nasıl adım atarım? vs gibi şeyler. Tabi kızlar da aynı şekilde soruyor ama erkekler daha...
95

Vivi'nin Kaleminden: Aşkı Tanımlayan ve En Harika Duyguları Anlatan Hikayemi Sizlerle Paylaşıyorum!

Aşk denilince günümüzde birçok insan artık kesinlikle buna inanmıyorum diyenlerden ibaret olmaya başladı. Aşık olduğumuz zaman, hem acı...
12

Vivi'nin Kaleminden: Aşk Acısını Anlatan En Derin Duyguları Sizlerle Paylaşıyorum!

Onu her şeye rağmen çok seviyordum! Bu tarif edilemez bir duyguydu. Onu asla ve asla unutmayacağıma söz vermiştim. Ayrılığın bizimde...
22

Terk Edilen Kadınların Çok İyi Bildiği Ayrılık Sonrası Yaşanan Durumlar!

1) Öncelikle tüm o güzel hayaller, sözler hepsi ama hepsi yalandı! 2) Tüm bu rezilliğe rağmen o olmadan hiçbir şekilde mutlu...
13

İlişkileri Çıkmaz Sokağa Sürükleyen Davranışlar!

Selaaam aşık kalpler ve sap takılanlar :) İkili ilişkilerde bazen öyle bir raddeye gelip çıkıyorsunuz ki, ne ayrılabiliyorsunuz ne de...

Erkeklerin tek derdi kız düşürmek midir?

Konu aşka geldiği an kadınlar ve erkeklerin bakış açısı, tıpkı boyutlar arası bir yolculuğu andırıyor. Kadınları etkileme arzusu bütün...
731

Arkadaşlar düşünmekten uyuyamıyorum?

Sınıfta hoşlandigim bir çocuk var ama hiç belli etmedim söylemedim ve sinuftada beni pek sevmezler böyle inek biriyim yani dalga...
13

Foto harici hiçbirşeyi kıskanmayan karışmayan sevgili?

1 ayı geçti ilişkiniz 2 kez buluştuk daha yeniyiz fakat insan hiç mi kıskanmaz karışmaz ya ne erkek kankama be instagramıma açık foto...
35

Êvli olup da eşćinsl/biseks olanlar var mı?

Evet... Çok merak ettiğim bir konudur hem éşćnsel veya biseks olup hem de evli olan arkadaşlar içlerinizi dökebilir misiniz, sizi...
15

Sivas Kyk kız yurdu?

Sivasta yeni yapılan 10.000 kişilik kiz yurdun adresini ve adini bilen bana acil yardımcı olabilirmi
11

Evindeyim akadaşlar taktik verir misiniz?

İçtik sarhoşuz ama etkisi geçiyor yavaş yavaş. Kızın evine geldim ve değişik sebeplerden salona girip girip çıkıyor. Sizce aramızda...
110

Lütfen cevaplar mısınız?

sevgilimle arabada oturuyorduk sonra öpüsmeye başladık sonra üstüme çıktı ben hayatım da ilk defa onunla öpüstüm ve biliyor benim...
011

Flörtüm sürekli mini etek giyiyo sizce serbest bırakmalı mıyım?

Mini etek ya da açık bluz kısa elbiseler giyiyo karışmalı mıyım
26

Ilk buluşmada karşı tarafın tırnakları sizin ilginizi çekermi ve bakımsız tırnaklar fikirlerinizi değiştirirmi?

Ben tırnağımı uzatamıyorum piskolojik bir durum rahatsız oluyorum bu yüzden merak ettim
21

Eski sevgilimi 10 yil aradan sonra arkadaslik sitesinde buldum dotgobek fiskirmis naapsam?

Baska biri gibi davrandim eski bir arkadasinim dedim Ben eskilerden bit tek... harfiyle baslayan isen gorusurum onu unutamadim dedi.....
32

Hangisi daha önemli?

Sevgili yaparken ya da evlenmek istediğiniz kişi yüze mi öncelik verirsiniz fizik mi? İlk dikkatinizi ne çeker?
15

SENCE - KIZLAR VE ERKEKLER ANKETİ AYRI KULLANSIN?

Sence kızlar için tip önemli mi? Sence erkekler için güzellik önemli mi?
51

Hem beni red ediyo sonra yaptiği hareketlere bakın?

Arkadaslar kantindeyim giriyo 5 dk sonra geliyov gene gidiyo gene geliyo sonra gidiyo ben kantinden cikana kadar boyle cikiyorum bahceye...
01

TİP Mİ? KARAKTER Mİ?

Herkesin yanına tip olarak yakıştırmadığı ama karakteri oturmus seni çok seven sahiplenen birimi olsun istersin tam tersini?
513

Sizce hoşlanıyomu?

Hoşlandığım çocukla diyaloğumuz vardı konuşuyorduk yani nys sonra hoşlandığım çocuğun arkadaşı ondan hoşlanıyomusun diye sorduğunda ben...
01

Eski erkek arkadaşımla çok fazla goz goze geliyoruz. Normal bir durum mu?

1.5 ay oldu biteli ama günde 5-6 kere goz göze geliyoruz. Normal mi bu sizce? o ayrıldı. Kafamı çevirsem o ordaysa bana bakıyor halde...
01

Öne Çıkanlar

Sevgiliye takılan lakaplardan en yaratıcısı hangisi?

Ya şu hitap meselesini aşamadık bi. Yeni yeni şeyler istiyor. Yardım eder mıisiniz =) Sevgiliye takılan lakaplar olarak ne önerirsiniz?...

Kısmet açma duası bilen var mı?

Arkadaşlar kısmet açma duası bilenler yazabilir mi? Üzülüyorum evde kaldım diye yaş 29 30 olucam nerdeyse annem babam evde kaldın falan...

Daha önce hiç öpüşmedim, nasıl öpüşülür?

Şöyle bi korkum var ki, kız arkadaşım öpüşmede tecrübeli biri çıkarsa.. Ben daha önce hiç öpüşmedim.. Dudakları birleştirdikten sonra...

Uzun süreli ilişkilerde çiftlerin tip olarak birbirine benzemesinin sırrı nedir sizce?

Kanıtlanmış bir gerçek var: Birliktliği uzun yıllardır devam eden çiftler, genelde bir süre sonra birbirlerine benzemeye başlıyorlar....
YÜKLENİYOR...