Aşk İlişkisi Neden Gizli Yaşanmalı? İşte Sebepleri!

Selam Bu sosyal medyada hep görüyorsunuz şöyle yazıyor genelde aşk hayatınızı gizli tutun peki neden sizce aşk hayatımızı gizli...

Doğru İnsanı Bulduğunuzun 3 İşareti

Merhabalar, bu yazımda sizlere ikili ilişkilerinizde işe yarayacağını düşündüğüm kişisel tavsiye ve önerilerimi sunacağım. Umarım...

Hangi Sihirli Hormonlar Salgılananca Aşk Duygusu Ortaya Çıkar? İnceliyoruz!!!

Selam Aşk aşk aşk ne kadar büyük bir şey değil mi😂!!! Peki hormonal bir durum olduğuna göre aşık olduğumuzda acaba vücudumuzda hangi...

Bu Maddeler Yüzünden Evlenen İnsanların Hazin Sonu: Mutsuzluk!

Öncelikle merhaba, herkesin evlilik için elbet bir sebebi vardır. Lakin en büyük sebebin sevgi olması dileği ile benceme başlamak...

Sevgi Diğer Duygular ile Ölçülebilecek Kadar Basit Bir Şey midir? Açıklıyoruz!

Selam Sevgi ölçülür mü Bugün aklıma bu büyük soru geldi sizce sevgi herhangi bir şeyle ölçülebilir mi? Herhangi bir kaynaktan yardım...

Bir Kadının Artık Sevmekten Vazgeçtiğini Gösteren Bazı İşaretler

Selam Sizce bir kadın ne zaman vazgeçer birini sevmekten. Ufak maddelerle sıralayalım mı? Hadi birinciden başlayalım: Bir şey size...

Aşk mı Gurur mu? İşte O Büyük Sorunun Cevabı!

Selam Büyük bir soru vardır hiç duydunuz mu bilmiyorum aşk mı gurur mu mutlaka duymuşsunuzdur.♥️ Aşk size neler kazandırır neler...

Nerden batılı erkek bulurum?

Ben batılı anlayışlı kültürlü romantik bir erkekle sevgili olup evlenmek istiyorum böyle görüyorum eşleriyle şakalaşıyorlar dans...

Sizce neden arkadaşım yok?

hiç arkadaşım yok kimse benimle tanışmya gelmiyor karşı cinste normal kızd sizce neden

Karşı cinsin gözünde neden görünmez olunur?

Gerçekten yüzüne bakılmayacak çirkin bi kız değilim ortalamayım işte. Çok kiloluydum 40 kilo verip 50 kiloya düştüm yine değişen bişey...

Sevgilimi seviyor muyum?

3 yıldır beraberiz. Tanıştığımızda öyle iy davrandıki bana kendimi çok değerli hissettim. Eski sevgililerim öyle davranmazdı. Hoşlanarak...

Bir soru gece yatarken ne düşünüyorsun?

Gece uyumadan önce ben kendimle alakalı bazı yaşadıklarımı düşünüyorum peki ya sen

An itibariyle keşke beni sevse diyeniniz var mıdır?

An itibariyle uzunları yaksa, demir atsa)) diyeniniz var mıdır? Olmaz olmaz demeyin, kimbiiir))

Erkekler bu konuda yalan söyler mi?

Hi guys ! Yeni biriyle tanıştım.. hemen nişanlanmamız konusunda ısrar ediyor.. ben seni evimin prensesi yapacağım hiç üzmiyecegim...

Bu neden kaynaklanıyordur acaba?

Uzun süreli bi ilişkim oldu bitti ayrıldık ama gram üzülmedim. İçimden o üzüntü gelmedi ağlamadım bile bu neden kaynaklanıyor olabilir sizce

Eskime yazmak için bahane söyler misiniz?

Flörtken ben, ilerimizi göremiyorum diye saçma sapan bi bahane uydurup konuşmayı kestim şimdi ilgi ihtiyacım var ve özledim. Nasıl bi...

Hiç sevgilim olmadığı için endişelenmekte haklı mıyım?

21 yaşında üniversite öğrencisiyim hiç sevgilim olmadı. Eskiden çok düşünmezdim ama bu aralar kafama takıyorum. Yaştan ötürü endişe...

2.5 yıllık ESKİ SEVGİLİM İLE TEKRAR OLUR MU?

Arkadaşlar konu biraz uzun Corona sürecinde üniversite sınavı çeşitli sağlık problemlerinden dolayı çok fazla kilo almıştım ve...

Hayatınızdaki kişi size göre hangi derecede zeki olmalı?

soru açık ama şöyle seçenekler koyayım a) benden 1 tık daha zeki b) benden net şekilde daha zeki c) benden 1 tık daha az zeki d)...

Hangi makine altında olsa of be dersin,?

Hangi makine sende olsa havalara girersin,, 😀

Sitede en çok ilişkiyi ilişki durumu ne olanlar yaşıyordur sizce?

Sizce hangi ilişki durumunda olanlar, daha çok ilişkiye açık durumda?

Ayrıldıktan ne kadar süre sonra kendini yeni bir ilişkiye hazır hissedersin?

Birinden ayrıldıktan sonra hayatınıza bir başkasını alabilmeniz, yeni bir ilişkiye başlayabilmeniz için ne kadar süreye ihtiyaç duyarsınız?

Daha önce hiç aldatıldınız mı?

Site de bazen gördüğüm sorularin %60'ı aldatılmayla ilgili shdhdb İyi Akşamlar🌠💫

SEVDİĞİM KIZ BENDEN RAHATSIZ OLUYOR?

Kısaca özetlemek istiyorum. Ben bir kızı 4 yıldır seviyorum ama içimde sevgi yok ama onu her uyandigim ve uyumadan önce düşünüyorum. Bir...

Kadınların kalbini kıran adamlar ölmeli mi?

Kadınların kalbini kıran adamlar ölmeli mi?

Öne Çıkanlar

4 yıllık sevgilimden soğudum ne yapmalıyım?

Şimdi şöyle ki biz dört yıldır birlikteyiz ilk bir buçuk yıl her şey iyiydi çünkü ben makyaj yapma tamam onu giyme o saatte gitme şu...

Boşanan kadın pişman olur mu?

Ortada çocugumuz olduğu halde naz yapıp pireyi deve yapan olayları annesine anlatan annesininde kendilerini dev aynasında görüp boşan...

Neden sürekli kandırılıyorum?

Merhaba herkese Ben 3 yıldır kimseye aşık olamadım... Üç yıl önce 8 yıllık evliliğe giden bir ilişkim vardı ve aldatıldığımı...

''Dışarıda sürtmek'' lafına çok alındı, nasıl davranmam lazım?

merhaba gencler, 3 ay'dan beri bir kizla flört halindeyim. ona lafin gelisi, evdemisin ya da disarda sürtüyormusun diye sordum. bana cok...

Söz mendili tepsisi içine ne koyulur?

Söz tepsisi hazırlayacağızsöz mendili tepsisi içine ne koyuluyor? Karşı taraf için içine neler koyabiilirim?

Evlilik aşkı öldürür mü?

Her insan aşkını hayallerle süsler ve bu aşkı evlilikle taçlandırmak ister. Fakat az insan hayalindeki aşk dolu evliliği yaşar....
YÜKLENİYOR...