Eski Sevgiliyi Nasıl Unutursunuz? 7 Adımda Kesin Çözüm!

Giriş Bu bencemizde sizlere güzel önerilerde bulunacağız. Tabi her şeyden önce anlatacaklarımızın kesin yargılar olduğunu asla...

İlişkileri İlk Gün Gevrekliği Kıvamında Tutmanın Altın Kuralları

1. İlk buluşmanızdaki heyecanı yeniden hissedin Her şeyin ilki hem heyecanlıdır hem de güzeldir. Bu heyecan zamanla yerini monoton bir...
30

Bir Kadınla Nasıl Tanışırsınız?

Ah şu kadınlar.. Evet, bu gün ki bencemizde de biriyle nasıl tanışırsınız temalı bir ana fikri parça pinçik edip dağıtacağız ve...
85

Hayatınızda Doğru Kişiyle Birlikte Olduğunuzun Kanıtları

1. Her konuda sizin yanınızda olur Günümüzde bir problem vardır ki o da insanlar gerek arkadaşlıkta gerek dostlukta gerekse aşk...
33

Eski İlişkini Unutamamanın Sebepleri

Hepinize merhaba KScan'lar. İstanbul bugün sisli ve biraz kasvetli, bende dedim ki neden bir bence yazmıyorum. Eminim ki çok umurunuzda...

İlişkini Değerlendirebileceğin İpuçları

Hepinize merhaba KScan'lar. Şimdi bir baktınız ki bu #ToxiCs yine bir bence paylaşmış, artık yeter.. Bakın bu bence çok amaçlı ve tam...
256

Aşk Hayatında Uzak Durulması Gereken Tipler

Hepinize merhaba KScan'lar. Genel olarak hep şu tarz yorumlar görüyorum: Şöyle biriyle evlenme, böyle biriyle evlenme, şöyle biri ideal...

Bir erkek niye eşinin çalışmasını istemez?

sevgilimle ciddi düşünüyoruz. Evlenince çalışmamı istemediğini söylüyor. Gerek yok diyor. Kendisinin geliri iyi ama ben mesleğimi...
711

Benden ayrılmasını soğumasını nasıl sağlarım?

Bir kaç kere ayrılıp barışmıştık sonra ben ayrıldım ama 5 ay sonra tekrar yazdı vs. Ben kabul ettim ama pişman oldum keşke kabul...
44

Eşim beni artık beğenmiyor mu?

Ben 24 yaşındayım kendisi 36 yaşında. 6 yıldır ilişkimiz var ama bir yıldır evliyiz. İyi bir işte çalışıyorum bu yüzden sürekli giyimim...
34

35 yaşlarında adamlar neden 15 17 yaş kız ister?

Çoğunluğu boyle görüyorum sanalda
114

Göbekli birini sevebilir misiniz 😀?

Göbek büyük bir problem mi?
515

HAYALİNİZDEKİ EŞİ ANLATABİLİR MİSİNİZ?

Hayalinizde nasıl bir eş var? Karakteri falan bla bla😩
49

Sizce seven aldatır mı? Avutmak mı?

Sevgilimi seviyorum evlenecem onu aldatıyorum ama süreklli
14

Mesajlaşırken aklına söyleyecek bir şey gelmediğinde ne yapıyorsun?

Diyelim ki kitlendin mesaja dönmek için aklına bir şey gelmiyor ne yaparsın? ben zaten çoğu mesaja "ne diyeyim ben şimdi buna ya"...
215

Evlenen erkek kılıbıklaşır mı?

Evlenen erkek zamanla kılıbıklaşır mı?
816

Kızlar uzun saçlı erkekler itici midir yoksa çekici mi?

nedenleriyle yorumlayalım lütfen :)
12

Prenses sendromlu Turk kızı ilerde düzelir mi?

Prenses sendromu var sizde. Sonsuz ego, herkes bana bakıyor kafası bunlar iyi şeyler değil. Güzellik ve erkeklerin aklını oynatmayı amaç...
21

Kadınlar p*ç erkek sever önermesine katılıyor musunuz?

Merhaba kızlar. Eğlenmeye eğlendirmeye geldim. Sorudaki önermeye kaç kendine dürüst arkadaş katılacak bi görelim
34

İlerde Ayrılırım Diye Kimseyle Sevgili Olmuyorum, İyi Mi Yapıyorum Kötü Mü?

Uzun zaman hiç sevgilim olmamıştı sonra artık gurur meselesi yapmıştım, onu bunu görünce kıskanıyordum, hiç öpüşmemiştim hayatımda....
42

Asgari ücret maaşlı bir erkekle evlenir miydiniz?

Asgari ücret maaşlı bir erkekle evlenir miydiniz?
39

Türk oldugu için utanan var mi?

Ya görüyorum herkes türk erkeği çirkin, türk kızı çirkin. Bana soracak olursanız direkt Türkler çirkin. Bir Rus , bir Fransız gibi güzel...
55

Bir erkeği çekici yapan şey nedir?

Hadi cevaplıyın bence yüz hatları
510

Yalvarırım beni bırakma deyip önümde diz çöktü, ama bıraktim , durumuna üzülüyorum ne yapayım?

Terk etme sebebim asosyal ve utangaç olması. Cidden çok rahatsız edici derece de utangaç. Düşünsenize yani ona ben çıkma teklifi ettim....
75

Sevgilinizin orta okul mezunu olması sizin için sorun olur mu lisans mezunuysanız?

sevgilinizin orta okul mezunu olması sizin için sorun olur mu lisans mezunuysanız?
47

Erkekler sevgilileriyle olan mesajlarini ss alip arkadaşlarına gönderir mi?

mesela kız yerim seni demiş erkekde ısırırım demiş vb bu ve bunun gibi konuşmayı kankasina ss atarmı
115

Öne Çıkanlar

Kıskançlıktan nasıl kurtulabilirim?

Sürekli aklımda "şöyle kızlar varken beni neden sevsin ki?"oysa ki seviyo, yani hep böyle şeyler aklımda hicbirseyini görmedim ama sanki...
44

Eşim her hareketimden anlam çıkarıyor, çok bunaldım. Bu durumu nasıl aşarız?

İyi geceler hepinize. bu saatte uyanığım çünkü sinirlerim çok bozuk. kendisi paranoyak değil, ama her hakaretimi yanlış yorumluyor....
58

Aldatılmak özgüveni kırar mı, bu durumla nasıl baş edilir?

Aldatıldım ve bu yüzden kendimi sorgulamaya başladım. Güvenim kalmadı kendime yanı sevilmeye layık değilmişim diye düşünüyorum.
47

Sevgiliyle nesine iddiaya girilir? Sevgiliye iddia cezaları neler olabilir?

Selam arkadaşlar, Sevgilim ile bir şeye iddiaya girmek istiyoruz nesine iddia girilir bulamıyoruz. Sevgiliye iddia cezaları neler...
914

İşlerim iyi gitmediği için eşim boşanmak istiyor, ne yapmalıyım?

5 yıllık evliyim, 2 çocuğumuz var ve karım boşanmak istiyor. Ticaretle uğraşıyorum. Malum ekonomik krizden ötürü işlerim biraz bozuldu...

Eski sevgilimle tekrar denemeye karar verdik, nasıl davranmalıyım?

1 yıllık ilişkimiz vardı yaklaşık 2 hafta kadar ayrı kaldık. Ayrılmasının sebebi son zamanlarda sürekli tartışıp birbirimizi yormamız...
YÜKLENİYOR...