Evliliği Bitirmeye Götüren En Önemli Nedenler!

Ülkemizde her 5 evlilikten 2’ si ilk beş yılda boşanmayla sonuçlanıyor. Peki evlilikler neden bu kadar çabuk bitiyor? Bunları bilmek ve...

Burç Erkeklerinin Eleştirilecek Yönleri!

Merhabalar bebeklerim bugün sizlerle çok gözlemlediğim bir konudan bahsedeceğim. Astroloji ile aram çok iyidir ve sosyal biriyim...
212

Erkeklere Asla Söylemeyi Düşünmemeniz Gereken 5 Şey!

Erkekler naif ve düz yaratıklar olduğundan onlara 5 şey söylememek yeterlidir. Eğer bir erkeği hayatınızda istemiyorsanız veya onu...
55

Daha Güçlü Bir İlişki İçin 10 Öneri!

İlişkilerin çoğu çok boş sebeplerden bitebiliyor. Güçlü bir ilişki kurmak, son zamanlarda yapılması en zor şeylerden biri haline geldi....

Tinder Anım: Tinder'dan Tanıştığım Kişiyi Gördüm!

Herkese merhaba. Size bu yaz yaşadığım hayatımın en utanç verici olaylarından birisini anlatmak istiyorum. Tinder indirdim, biriyle...
914

Uzak Mesafe İlişkilerinin 5 Avantajı

Uzak mesafeli ilişkiler yorucu olsa da, bazı avantajları vardır. Sağlam bir ilişki temeli için, uzaktan her şeyi tamamlayarak, ciddi bir...

Romantik Değil misiniz? Romantik Olma Rehberi!

Holaa 🎈 romantik olma adayları! "Hala romantik olamayan var mıdır?" Düşüncesiyle aklıma gelen bu bence konusu hoşuma gitti ve yazmak...

BBir kızın bir erkeğe senden hoşlanıyorum demesi kötü bir şey mi?

Erkekler soruyorum bir erkek bakış açısı olarak degerlendirin bakalım yaptım böyle bir şey kötü bir şey mi bu
311

Ben düştüm kızlar peki ya siz😂?

Allahım bana bişeyler oluyo ahahahahahhaha

Kızların herkesi sapık sanması?

birader benim disarda bir isim oluyor cikiyorum birakin bu takintilari artik her erkek kiz arama derdinde degil
36

Iyi geceler arkadaşlar?😖😖😖😖?

Arkadaşlar siz bir erkeğe mesaj atıyorsunuz ve o erkek sizi her seferinde engelliyor ve sonunda size başka bir kadınla olan resmini...
59

23 yaş evlilik için nasıl bir yaş sizce?

Çalışan, kendi ayakları üzerinde durabilen bir kadın için 23 yaş evlilik için nasıl sizce?
412

Sevgiliniz şiddetli bir tartışma sonucunda size bunu söylese ne yapardınız?

Bugün çok fena kavga ettik ikimiz de haklıyız fifty fifty. Bekaretimi ona vermiştim. O yüzden kavga esnasında "bişeyler yaşamamış...
815

Böyle bir erkeği bulabilir miyim?

Arkadaşlar benim ailemin durumu kötü. Ben de seneye mesleğe başlıyorum. Evlilik istiyorum ama aileme de bakmam lazım. bir erkek evliyken...
524

Neden bazı kızlar evlilik meraklısı?

Neden bazı kızlar evlilik meraklısı?
417

Kokoreç seven sevgiliyi nereden bulabilirim?

şu an canım fena kokoreç çekti. Sevgilim olsa şöyle kokoreç seven tam bu saatte kalk kız gidelim dese varya evden gizli çikarım dışarıya...
417

KIZ ARKADAŞIM BENİ ALDATMIŞ?

Ne yapmalıyım sizce konuştum ağlıyor ben seni haketmiyorum diyor ne yapmalıyım lütfen yardım?
57

Hayatının aşkına evlendikten sonra rastlarsan ne yaparsın?

Olmaz olmaz demeyin, olabilir. Hayatımın aşkı dediğiniz, bakışı duruşu sizi mest eden, sohbetiyle bir ömür geçirebileceğiniz kişiyle...

Sevgiliyken beraber uyur musunuz?

Sevgilinizle uyur musunuz
532

Siz düğün yapmadan evlenmeyi kabul ediyor musunuz?

Korona zamanında bazı insanlar düğünsüz evlenmişler siz bunu Kabul eder misiniz?
86

Gerçek aşkın formülünde arkadaşlık olabilir mi?

Selam.. Evlilik denilince ortaya çıkan belli başlı ortak endişeler oluyor insanlarda. Aşık olmak başka bir şey ama bu aşkın ne kadar...
222

Çevremdeki bazı insanlar “Alevi inancında hemcins evliliği ve kardeş evliliği caiz” diyor. Bu doğru mu?

Aleviler'in bu tarz evlilikleri caiz gördüğü dedikodusu var. Bunun doğruluk payı var mı?
17

Sevgilim bana benim fahişemsin dedi, sinirim bozuldu :( ayrılır miydiniz siz?

Öpüşüyorduk bana aynen bunu dedi midem kalktı , siz olsanız ayrılır misiniz?
513

Hangisi en derin öpücük?

💋💋💋💋💋💋💋💋
26

Erkek arkadaşım öldü , kendimi kötü hissediyorum, ben suçlu muyum?

Ondan onceki gün kavga etmiştik, ona bağırmıştım senden nefrt ediyorum, defol git falan demiştim, gözleri dolar gibi oldu, gerçekten çok...
35

Hangi Durumlarda Sevgilinden Ayrılırsın?

Kadınlar neden ayrılıyor? Erkekler neden ayrılır? Bol cevaplı anketimize hoş geldiniz.
36

Kıskançlık mı oluyor bu yaptığım haksız mıyım?

Benim aynı fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezine gittiğim arkadaşımı var 15 yıllık tanıyorum aynı zamanda özel hastanede de fizik...
13

Nafaka için evlenmek mantıklı mi?

Aklıma bazen öyle bir şeytanlık geliyor, satın biriyle evlendiğimi ve boşandığımi hayal ediyorum, her ay 700 TL temiz para ya hayali...
46

Öne Çıkanlar

Kocamı seviyorum ama bana ilgisi hiç yok, ne yapabilirim?

Ben 3 senedir kocamı aldatıyorum. Bundan memnun olduğumu söyleyemem. Kocam ya durumun farkında değil ya da farkında ama umursamıyor....

Aşko ne demek, aşko kime denir?

Günaydın. İsim vermediğimiz bir ilişkimiz var (ya da hala olma aşamasında) daha birbirimize sevgilim demedik ama bana aşko dedi bir...
189

Evleneceğim kişinin beni aldatmasından, terk etmesinden ve huylarının değişmesinden korkuyorum, evlilik fobim mi var?

Erkeklerin içinde sevgi, aşk duygusu var mıdır kızlar? Yoksa arkalarını toplayan biri olsun diye sevmiş taklidi mi yapıyorlar. Hiç...

Yeni ilişkiye başladıktan sonra eski sevgilim gelip kafamı karıştırdı. Ne yapacağım?

3.5 yıllık iliskim bittikten sonra yeni bir iliskiye başladım ve bu sıra da eski sevgilim gelip evlilik düşündüğünü ve 3.5 yıla yazık...

Aşk acısı çekiyorum acımı nasıl hafifletirim?

Ayrılık acısı çekiyorum ne o bana dönebilir ne de ben ona imkansızdı bizimkisi unutmam lazım 😔🤧

Güven problemim var. Yeni bir ilişkiye başlamalı mıyım?

Benim 5 buçuk yıllık bir ilişkim vardı. Yaklaşık 7 ay önce bitti. Ben 22 yaşındayım. Eski sevgilimden sonra kimseye güvenemem bir ilişki...
YÜKLENİYOR...