Rota Yeniden Hesaplanıyor: Yolunu Kaybetmişler İçin Günümüzde Sevgili Nereden Bulunur?

Hola Kscanlar, ben geldim🌸 Hemen kısa bir hasret giderelim, özleştik sanırım biraz. Bencelerimle arama sıra dağlar girdi, nazarlara...

Narsistik Sevgilim

Narsisizim nedir? Öncelikle sözlük anlamı bakımından ele alacak olursak herkesin anlayacağı bir tabirle, kişinin kendisine aşık olması...
617

İhanet Edenler Nasıl Bir Ruh Haline Sahiptir?

Bence insan bilmeden ihanet etmez. Bilerek yapar yani taammüden işlenen bir suçtur ihanet. Bu uğurda planlar yapılır, fikirler yürütülür...
11

Cinsiyet Ayrımı ve Aşkın İnsanlar Üzerindeki Etkisi

Kızlar ve erkekler Hani çocukluktan bir tık büyümeye geçiş dönemimiz var ya hah işte o dönemde bizlere dikte edilen "o kız çocuğu" ya...
57

Aşkınızı Evlilik Değil Siz Öldürüyorsunuz Kızlar! Neden mi?

Az önce 'Evlilik aşkı öldürür mü?' diye bir soru gördüm ve detaylarıyla ne gibi durumların buna yol açtığını yazmak istedim. Eveettt...
125

Kıskançlığınız Sizi Ele Geçirmesin! Kıskançlıktan Nasıl Kurtulurum?

Hepinize Selamlar KScanlar. 🙋‍♀️ Konumuz kıskançlık. Bazı ilişkilerin sonlanmasına sebebiyet veren bir illet maalesef. Kıskançlık...

İlişkilerin Kısa Sürede Bozulmasının En Temel Nedenleri!

1. Tahammülsüzlük Günümüzde en baş sorunlardan bir tanesi tahammülsüzlük. Dikkat edersek eğer, insanlarda artık zorluklara karşı...
817

Sevdiğiniz kadının / erkeğin gözyaşlarına kıyabilir misiniz?

Sevda yakar düştüğü kalbi.. Hasret değildir hissettiğin zaten her köşesinden vurulmuş kalbin, hiçe sayılan sevgin özlem duygusuyla daha...

Hoşlandığım kızdan çok şiddetli tartıştık?

önce dedi tartışlım arada küçük dedi bende tartışırsam büyük oluyor desemde olsun dedi tartışalım yine dedi anlaşmada özleyen geri...
00

Ayrılmak isteyince neden kötü neden aranıyor?

Düzgünce ayrılıyorsun neden böyle düşünülüyor? aldatılmış gibi yani.
52

Eski sevgiliyi unutma?

Ayrilali 1 ay oldu hergun ruyalarimda goruyorum bir gun beni sucluyo birgun sariliyo onu cok ozluyorum barismak istiyorum ama ayrilan o...
04

Dertlesecek birisi var mı?

Aşk üzerine dertlesecek birisi var mi?
11

Sevgilim sinemada rahat durmuyoe?

Sürekli bişeyler peşinde en sın çok ileri gitti ne yapmalıyım
615

Sizce bugün yazarsa cevap versemmi vermesemmi?

Merhaba canlar.. Ben 21 yasindayim ve hayatimda ilk defa bir erkek ile tanistim, kendisi 24. bugün bir hafta olcak.. 9.10. de ilk günü...
05

Rüyam da bana uzun süredir ilgi gösteren komşu kadının?

Seni oğluma istiyoruz diyor yanında kendi kızı da var senin bu işe gönlün var mıdır diye soruyorlardı. Kadın ve kızının yüzünde güzel...
25

Kızlar, Asgari ücretli biriyle evlenir miydiniz?

Elin işinde çalışıyo asgari ücret kazanıyo böyle biriyle evlenir miydiniz size rahat bir yaşam sunamıycak kıt kanat geçinevek biri... ne...
3

Erkekte hangisi daha iyi... (anket)?

Yakışıklı kaslı çekici karizmatik bir erkekte hangi boy daha iyi 1.85? 1.90?
42

Fakir erkekler gözüme çok ezik görünüyo bide kabadayı gibi yürüyorlar cep delik komik dimi?

bir kiza ne verebilirki boşuna horozlaniyolar parasız adamı kim napsın hehe erkeğin maaşı en az 50bin olmalıki adam yerine konsun
414

Siz olsanız kimi seçerdiniz?

Justin Bieber esmer olandan ayrılıp sarışınlar evlendi siz olsanız hangisi seçerdiniz
614

Kaslı ve karizmatik mi ayva göbekli ve tatlı mı?

Hafif göbekli baby face tatlı bir erkek mi yoksa erkeksi yüz hatlarına sahip kaslı bir erkek mi? ya da ikisinin ortası mı 😅😅
31

Erkekte en iyi boy? ( anket)?

Erkekte en iyi boy sizce nedir genelde 1.85-190 arası deniyor sizce nedir?
02

18 yaş ile 28 yaş farkı çok mu?

Ben 18 o ise 28 sizce sorun yaratır mi? Sonucu dikkate alicam anketi oylesine yapmıyorum KS ailesi ne derse o?
315

Sırf zengin diye evlenir misiniz?

Sırf zengin diye sevmediğiniz bir kişiyle evlenir misiniz?
410

Sizce bu Kullanışlı mı?

Evet bu nedir?
21
YÜKLENİYOR...