12 Saat Boyunca #KokunHalaÜzerimde! Duş Keyfini Katlamanın Sırrını Keşfet!
Kapat

Sorular: Aşk İlişkileri

Yedekte tutulduğumu nasıl anlarım?

Bu beynimin içini kemirip duruyor. Görüşlerinizi bekliyorum.
Gizli Üye
0|0
Görüş Yaz 26

Kısmet veya kader nedir?

Bana göre kısmet: Çok dönek birseydir. Ne zaman neye ve. kime döneceği belli olmaz. Ya size göre?
0|1
Görüş Yaz 02
Gizli Üye
0|2
Görüş Yaz 17

Kandilde annesini aramadım diye trip atan sevgilime ne yapmalıyım?

Ya gerçekten ne diyeyim bilmiyorum zaten arıcaktım bana diyor keyfini mi bekliyorsun niye hemen aramıyorsun hani kavga büyümesin diye laf etmiyorum ama cidden sinirlerim bozuldu adam akıllı akıl verecek olan yazsın
1|1
Görüş Yaz 56

Sizce gerçek sevgi nedir?

artık kısa süreli ilişkiler görüyorum nadirde olsa gerçek görüyoruz ama sizce nedir bu gerçek sevgi o taze tutulan sevgi nedir?
turanhavva
1|2
Görüş Yaz 1944

Kız Arkadaşım Bakire?

Arkadaşlar Kız Arkadaşım Bakire Olduğunu Söyledi Ve 1 Senelik İlişkisi Olmuş Erkek Arkadaşını Kendi Arkadaşının Evinde İlişkiye Girerken Yakalamış Hayatına Ondan Sonra Kimseyi Almamış Toplam Şuana Kadar 2 Kişiyle Çıkmış...
Gizli Üye
0|0
Görüş Yaz 23

Sizce aşk daha çok bedensel tamamlanma mı yoksa ruhsal mı?

Eksik olan parçayı yerine koyabilmek gibi bir şey..
1|3
Görüş Yaz 412

NE YAPACAM YALVARIRIM YARDIM EDIN KURTARIN BENİ?

yolda yürurken bir tane adama aşık oldum hergun sabah karsilasiyoruz sadece bir kere bakti bana ama çok garip hissediyorum... sonra bugun otobusteyken pencerden bakarken onu gordum ve hemen otobus. indim ve pesinden...
Gizli Üye
0|0
Görüş Yaz 12

Sizce ilkbaharın gelmesi hüzün içerir mi?

Sizce ilkbaharın gelmesi hüzün içerir mi?
0|1
Görüş Yaz 412

Bakire değil diye ayrılan erkek seviyor mudur?

Bir kızdan bakire değil diye ayrılan erkek seviyor mudur?
Gizli Üye
0|1
Görüş Yaz 627

Beni aldatmış yıllarca?

sevgilim beni evli ve 3 çocuklu bir kadınla aldatıyormuş. kadınla ilişkisi olduğunu onu izleyerek öğrendim bu nasıl bir şeydir?
Gizli Üye
0|0
Görüş Yaz 712

Arkadaşımın sevgilisinden hoşlanmaya başladım?

Çok iyi anlaşıyoruz, hoşlanmaya başladım arkadaşımla görüşme bahanesiyle onu görmeye gidiyorum. Galiba arkadaşlığımı bitirecegim bir daha görüşmemek için ikisiyle de. Yanlış zaman yanlış insan olayı resmen. Sizce ne yapayim
Gizli Üye
0|1
Görüş Yaz 37

Erkek arkadaşınızın puro içmesi sizi rahatsız eder mi?

Cafede mesela önünde çay kahve o puro içiyor. Arkadaşın düğününe gittik puro yakmış içiyor devamlı yani. İtici gelirmi? not : yaşı 24
Gizli Üye
0|0
Görüş Yaz 34

Sevmediğim ama beni seven biri ile evlensem mi?

Genç yaşta çok zengin olduğum için etrafımda çok kız var... Ama param için gelen kimseyi istemiyorum.. Ömürlerini garanti altına alıp beni yolmak istediklerini düşünüyorum... Ben ergen bir çocukken şişman ve çirkindim o...
Gizli Üye
0|0
Görüş Yaz 32

Sevgilim benden ayrilalı 6 gün oldu haklı sebepleri vardı ayrılmak icin adım attım mesaj atarak bişey yazmadı?

Wpden durumlarima bakıyo. Cevap yazmaması doğru bişeymi sizce bundan ne anlamalıyım?
Gizli Üye
0|0
Görüş Yaz 23

Gerçekte güzel / yakışıklı olup, resimlerde çirkin çıkmak?

Arkadaşlar sizde de böyle oluyor mu? Gerçek hayatta güzel ya da yakışıklı bir insansınızdır fakat resimlerde basık ve çirkin çıkarsınız. Mesela bir örnek anlatayım Sosyal medyada kızın ya da erkeğin resmini görüyorlar,...
0|0
Görüş Yaz 11

Ne düşünüyorsunuz? eski sevgilim?

Ne düşünüyorsunuz? eski sevgilim
Gizli Üye
0|0
Görüş Yaz 912

Aşk ilişkilerinde istekli olmak sorun mu sizce?

Yaa bazen gereğinden fazla istek oluyor odaklanma sorunu yaşıyorum
0|0
Görüş Yaz 06

Size ayrılık mesajı atan sevgilinize vereceğiniz cevap ne olurdu? ?

Sessiz mi kalırsın , yoksa bir mesajın olurmuydu... #emre00 #hayırlıkandiller
2|4
Görüş Yaz 1311

Yeminli beyanat versede inanmam dediğiniz karşı cins sözleri nelerdir?

Karşı cinsin hangi sözlerine asla inanmazsınız..
1|1
Görüş Yaz 26

Eşim calismami istiyor beni sevmiyor mu?

Şu an hamileyim doğuma az bir süre kaldı doğumdan sonra çalışmamı istiyor kendisi askeri personel görevi bırakıp gelip asgari ucretle çalışmaya başlayacak bende önlisans mezunuyum ücretli öğretmenlik yapmamı istiyor...
Gizli Üye
1|0
Görüş Yaz 76

Ankara da baş başa kalınabilecek bir mekan?

Baş başa kalınabilecek bir yer.
0|0
Görüş Yaz 06
YÜKLENİYOR...