Küçük Bir Sorunsal: Elbise Boyuna Göre Ayakkabı Seçimi!

Merhabalar çok sevgili KScanlar! Bir elbiseniz var diyelim ki. Ayakkabılar da kendi başlarına çok güzel görünüyorlar. Gel gelelim bir...
313

2021 Kış Modası ve Öneriler

Evet arkadaşlar, sonbahar geldi hatta kış geldi. Tamda ne giyeceğimizi bilmediğimiz bir mevsimdeyiz. İşte kış modası ve öneriler; 1-...
10

Beyoncé'nin Birbirinden Güzel Basketbol Maçı Kombinleri

Beyoncé'nin eşsiz tarzını tartışmaya gerek yok. Moda devleri yıllardır onu giydirmek için birbirleriyle yarışıyor. Gittiği her yerde...
815

2020/21 Sonbahar-Kış Sezonun En Trend Ceket Modelleri🧥💫

İlk bencemde moda konusundan yazmak istedim. Bildiğiniz gibi modacılar her sezon için ayrı tasarımlar yaparak sürekli olarak görünümleri...
98

Moda Trendlerine Uygun Kombinler Nasıl Hazırlanır?

Kombin Videosu Nasıl Çekilir? Moda Trendlerine Uygun Kombinler Nasıl Hazırlanır? Tüm Aşamalarıyla Videomda Bulabilirsiniz......

Yaz Kıyafetlerinizi Sonbahar Kombinlerine Dönüştürün

Eylül ayı, biraz aldatıcı bir havaya sahip, ne çok sıcak, ne soğuk. Ben de tam bu havaya uygun kombinler/looklar hazırladım. Yaz...

Moda Eleştirmenim Olur musun? Romantik Sonbaharın En Rahat Maxi Elbiselerini Sen Yorumla

Sonbahar denilince bir çok ülkede akla dökülen yapraklar, yağan yağmurlar eşliğinde romantik günlerin olduğu şahane bir mevsim gelirken,...

Dışarıda pembe eşofman altı giyen erkek?

Dışarıda pembe eşofman altı giyen bir erkek görseniz ne düşünürsünüz?
142

Tarzınız konuşabilir mi?

Acaba giydiklerimizle bir şeyler anlatmak mümkün mü? Bugün biraz dekolte ile ilgini çekmek istiyorum ya da siyahlara büründüm modumda...
07

Dar pantolon mu normal mi geniş mi?

Erkeklere de dar ve riklali veya normal mi yoksa bol mu giymeli sizce nasıl daha çekici geliyor sizlere?
22

Şu ikisi uyar mı?

merhaba. sizce u iyisi uyar mı? içine de siyah mini bi bluz bide beyaz spor ayakkabı
33

Dar İspanyol paça pantolonun üstüne ne giyilir?

Dar İspanyol paça pantolonun üstüne nasıl bir şey giyilmeli. Dar, bol, uzun kısa gibi.
54

Kızlar, pandemi nedeniyle son zamanlarda aksesuar kullanmıyordum. Gümüş küpelerim renk değiştirmiş, nasıl eski rengine döndürürüm?

Kızlar, pandemi nedeniyle son zamanlarda aksesuar kullanmıyordum. Gümüş küpelerim renk değiştirmiş, nasıl eski rengine döndürebilirim?
1

Bi kızın baya bol giyinmesi kötü bişey mi?

Annem kızıyor git fındık çuvalı giy daha iyi falan diyor duxbfj 3xl bi sweat attım sepete diye izin vermedi ahh içim yanıyo...
59

Kendi bedenimi bilmiyorum?

Kilolulu birisiyim boyum 158 kilom 61 fazla kilolu olmasamda göguslerim buyuk oldugu icin kilolu gözukuyom ve nasil tarz elbise giyinmem...
14

Kızlar, Nasıl tarz sahibi olurum?

Giyim konusunda kendimi zevksiz buluyorum. Nasıl tarz sahibi olabilirim?
3

Dünyaca ünlü bir moda ikonu olsaydın kim olurdun?

Dünyaca ünlü bir moda ikonu olsaydın kim olurdun? #Edameda06 💋💗

Doğumgünüm için hangisi daha güzel?

Bu aralar herşey o kadar etkinlik var ki😂 özgürlüğümede yeni kavuşmuşken sizce hangi tulum daha güzel?
188

Söz için kiyafet?

Boyum 175 kilom 65. Gogusum 92 bel 68 basen 94 sizce bunlardan hangisi
45

Benim için seçim yapar mısınız? Sizce hangisi daha güzel?

En çok baştaki deri olan ve kahverengi olan arasında kaldım 🤓
75

Sıra erkeklerde.. Hangisini tercih ediyorsunuz?

Erkek modasına da değinelim biraz. Hayat tarzınıza, yaşadığınız hayat şartlarına ve zevkinize hitap eden giyim tarzı hangisidir? Ne...
337

Spor ve kapalı giyinen kızlar itici gelir mi?

Kapalı giyinmek derken tesettürden bahsetmiyorum. Sweatshirt, eşofman yani bol, dekoltesiz giyinenlerden bahsediyorum. Ayrıca Açık ve...
49

Salonumuz için en uygun avize sizce?

Antrasit yoğunluklu yarı chester koltuk takımımız olan salonumuz için yaklaşık 25 metrekare
20

En yakın arkadaşımın nişanı için sizce hangi elbise daha güzel?

Arkadaşımın geçen hafta aile arasında sözü oldu şimdi arkadaşlarla birlikte Nisan tarzı bir organizasyon yapıcaz sizce ikisinden hangi...

Hangisi en hoş sizce?

Kış modası için hangisi en iyi duran ve en hoş duran stil sizce?
31

Piercing hakkında?

Piercing hakkında düşünceleriniz nelerdir? Ben biraz iticilik kattığını düşünüyorum, pek anlam veremiyorum, ama tabi yaptırana ya da...
45

Arkadaşlar sizce hangisi daha güzel, bi yardım eder misiniz?

Merhaba arkadaşlar 1 ay sonra eşimle ortak arkadaşımın düğünü var. Ben şu an 4 aylık hamileyim. O zaman 5- 5buçuk aylık olacak. Sizce...
58

Öne Çıkanlar

Topuklu ayakkabının tabanı kısaltılır mı?

Platform topuk bir ayakkabım var fakat 14 cm'i geçkin, topuğunu kısalttırmak istiyorum ama taban uyumsuz olacak bu sefer. ne...
85

Pantolon bacak arası aşınması çözümü nedir?

Her ay pantolon almaktan, pişik olmaktan bıktım. Bir pantolon giyiniyorum bir gün içinde ağı pamuklanıyor. Bütün öğrenci harçlığım...
617

Trendyol alışverişi için kredi kartı şart mı yoksa banka kartı da geçerli mi?

Trendyol alışveriş için kredi kartı sart mı yoksa banka kartı da geçerli mi kimileri evet kimileri hayır diyor ?
37

%100 pamuklu elbise çeker mi?

Arkadaşlar pamuklu elbiseler çeker mi? Çekmesi için ne kadar derece gerekli :) :)
43

Bayan giyim mağazası açacağım, isim önerisi yapar mısınız?

Bayan giyim mağazası açacağım, isim önerisi yapar mısınız anlamı ile birlikte? İngilizce ya da Türkçe olabilir teşekkürler.
169

Mom jean ve boyfriend arasındaki fark nedir?

Mom jean ve boyfriend jean arasındaki farklar nelerdir? Hangisi daha şık ve güzel durur ?
183
YÜKLENİYOR...