Ben sık mesajlaşmak istiyorum ama karşıma gelen flörtlerim tam tersi oluyor, ben mi anormalim?

Anlaşıyoruz falan ama bu durum canımı sıkıyor. Ben de mi mesele çözemedim.

Güncellemeler
1 yıl
Soru süper soru olmuş. Yanlış anlaşılma olmadan belirteyim. Dakika başı mesajlaşmaktan bahsetmiyorum. 3-4 saat ve daha fazla süre yazmayandan bahsediyorum
Ben sık mesajlaşmak istiyorum ama karşıma gelen flörtlerim tam tersi oluyor, ben mi anormalim?
Cevapla