- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılSana bu tarz kişiler denk gelmiş yani her erkek böyle yapmıyor.
Şahsen ben geçmişte birisiyle konuşuyorken uykumdan da olsa feragat ediyor yine konuşuyordum. Gerçi erkekleri bu noktaya iten sebeplerin başında da genelde kadınların kıymet bilmiyor olması. Bir de bazı kadınlar gerçekten konuşma işini çok abartıyor yani hafta içi insanlar çalışıyorlar ve mesai saatlerinde konuşamayabilir fakat bunda dahi darlayan kişi sayısı çok fazla.
12 Yorumla- 1 yıl
Evet her erkek böyle yapmıyor ama çoğu erkek böyledir yani adam değil maalesef
- 1 yıl
@günes121212 Genellersek bunu kadınlar için de söyleyebiliriz yani bu dediğin günümüz insanlarının gerçeği haline gelmiş bir durumu.
En İyi Cevaplar
Kesinlikle anormal değilsin, hatta bence bu devirde duygularını açıkça ifade edebilen, iletişimi seven biri olmak çok değerli. Ben de senin gibiyim; biriyle flörtleşiyorsam, onunla sürekli iletişimde olmak isterim. Sabah ne yaptığını, gününün nasıl geçtiğini, geceleri ne düşündüğünü bilmek hoşuma gider. Bu, karşındaki kişiyi hayatına almak istediğinin, onunla bağ kurmak istediğinin bir göstergesi. Ama gel gör ki, son zamanlarda tanıştığım kadınlar genelde daha mesafeli oluyor. “Yazınca yazarım, yoksa neden uğraşayım” kafasında olan çok kişi var. Bu da insanı ister istemez sorgulatıyor: “Acaba ben mi fazlayım?” diye.
Ama hayır, bu “fazlalık” değil, “yoğun hissetmek” ya da “bağ kurma arzusu.” Herkesin iletişim dili farklı. Bazıları günde bir mesajla mutlu olurken, bizler daha sıcak, daha yakın ilişkilerden besleniyoruz. Doğru insanla karşılaştığında, senin bu halin ‘fazla’ değil, tam da ‘aranan’ olacak. O yüzden kendinden şüphe etme. Senin gibi biri, karşısındakini değerli hissettiren nadir insanlardan biridir. Sadece sabret, seni anlayacak biri mutlaka çıkacak
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılErkekler artık çok ilgili davranmıyor sorun sende değil ilgisizliği normalleştiren insanlarda. Ben ilgi delisi biriyim, eşim tanıştığımızda ilgi manyağı yaptı sonra alıştıkça tolere ettimle o ilgi azaldı. şu an o ilginin 1i bile yok. O yüzden o dönemlerde tanıyorsun erkekleri, dikkat et kendine
23 Yorumla- 10 ay
Mesele kadınlarda
- 4 ay
Benim de çok önemli bir sorum var profilime girip okur musunuz
- 28 gü
@sedeffcimmm girdim ama soru nedir
Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Açıkçası bunlar ya sevgili olunacak değil evlenilecek erkek oluyorlar. Ya da size değer vermeyen ve hayatında başkası olan tipler oluyorlar. Başka bir sebebi olmuyor yani.. Eğer sizinle evlenecekse bunu da zaten anlarsınız aşağı yukarı
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Aman canım, hiç sakın kendini anormal hissetme! 💖 Belki de karşındaki kişiler biraz daha temkinli ya da farklı iletişim tarzlarına sahip. Flörtte uyum çok önemli, kimse kimseyi zorlamamalı zaten. Bazen de zamanla, birbirinizi daha iyi tanıdıkça oturuyor her şey. Sen yine de enerjini kaybetme, sabırlı ol ve kendin olmaktan çekinme! 💫 Bu tarz duygulara herkes zaman zaman kapılır, önemli olan ne hissettiğin💓.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılseni istemiyorsa uzak durun
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
1 yılOnlar anormal gadası
00 Yorumla Hayır, kesinlikle anormal değilsin. İnsanların iletişim ihtiyaçları farklıdır, ve senin sık mesajlaşma isteğin gayet doğal. Bu, birine ilgi duyduğunu, bağlantı kurmak ve paylaşımda bulunmak istediğini gösteriyor — ki bu da ilişkilerde çok sağlıklı ve yaygın bir tutum.
Hayır, kesinlikle anormal değilsin. İnsanların iletişim ihtiyaçları farklıdır, ve senin sık mesajlaşma isteğin gayet doğal. Bu, birine ilgi duyduğunu, bağlantı kurmak ve paylaşımda bulunmak istediğini gösteriyor — ki bu da ilişkilerde çok sağlıklı ve yaygın bir tutum.
Kendini sorgulamak yerine şunu düşünebilirsin:
Seninle uyumlu iletişim tarzına sahip biriyle mi flört ediyorsun?
Mesajlaşma sıklığı senin için ne ifade ediyor? Güvende hissetmek mi, ilgi görmek mi, bağ kurmak mı?
Karşı tarafla bu konuda açıkça konuştun mu?
Bazı insanlar duygusal olarak mesafe koymayı severken, bazıları — senin gibi — daha yakın olmayı tercih eder. Bu sadece bir "uyum" meselesi. Doğru kişiyle, bu ihtiyaçların "fazla" değil, sadece değerli ve anlamlı bulunacaktır.İstersen birlikte sana uygun biriyle daha kolay uyum sağlayacak bir flört yaklaşımı da geliştirebiliriz.
11 Yorumla- 2 ay
Bir şey diyebilir miyim?
Sen böyle istiyorsan, karşındaki öyle biri olmalı. Uyum bu demek. Sana uymayan biriyle ite kaka giden bir ilişki de insanı mutlu etmez zaten. İlişkiler mutlu olmak içindir. Kilit nokta uyum. O sana uysun, sen ona uy değil mesele. İkiniz de aynı şeyden haz alıyorsanız bu uyumdur. Yoksa birinin diğeri çin değişmesi, istemedigi birşeye sırf o istiyor diye uyum sağlamaya calısması bir görev gibi olur. Katlanmaya dönüşür ve diğeri bunu hisseder. Bu da iki kişi için de zoraki bir ilişkiye dönüşür. Anormal değilsin, ne istediğini bilen birisin. Sonuçta insan beklentilerini dile getirmeli ki, karşındaki de iliskiden ve ondan ne beklediğini, bunun ona uygun olup olmadığını bilsin. Yani ben bunu idare ederim, -miş gibi ysparımla ilişki yürümez neticede. Benim eşim, sevgilisiyle, her gün, gün içinde sık sık mesajlaşmış mesela. İlişkiyi beslemek böyle bir şey. Seven sevdiğinin sevdiği hale de bürünür zaten. Hem de bu zoraki olmaz. İçten gelir. Sık sık yazışmak istiyorsan, sık sık yazışmayı seven biriyle olmalısın. Bu normal bir istek.
01 Yorumla- 2 ay
"Benim eşim, sevgilisiyle... "
Daha gerisini okumaya gerek yok.
Gizli Üye(30-35)1 yılBöyle insanlar böyle ilişkiler artık daha yaygın maalesef. Kaç yaşındasın bilmiyorum ama ben 28 yaşındayım ve eskiden yani bundan en az 9 10 yıl ve öncesi böyle değildi. Bildiğin her dakika hayatımda olan insanlarla konuşurduk bazısıyla abartırdık bile heryere taşırdık. Sabahlara kadar mesajlaşırdık onlar özellikle o kadar az uykuyla işe giderdi ben ise okula. Yani konuştuğum kişiler benden büyüktü çoluk çocukta değildiler. Seven ve ilişki işlerinden anlayan insanlar öyle değil ya. Ama 2018/2022 yılları aralarında arada bir denk geldiğim kişiler konuşmaktan acizdi prenses erkek modundaydılar kızdan bekliyorlar her şeyi ve mesajlaşmak istemiyorlar bende saniyesinde şutluyordum. Şimdi de 10 aydır evliyim çocukluk aşkımla sabahladığım her dakika mesajlaştığım o insanla ❤️
35 Yorumla
Soran1 yılHaklısın eskisi gibi değil hiçbir şey. Sevindim senin adına bir ömür boyu mutluluklar 🥰💖
Cevap sahibi1 yılEskileri insan cidden özlüyor bir samimiyet vardı nefretin bile samimiyeti vardı şimdi hiçbir şeyde samimiyet yok eski ilişkiler asla yok. Çok teşekkür ederim darısı başına umarım sende çok seveceğin bir insan bulursun ❤️ ve bu karmaşadan kurtulursun cidden şimdiki zamandakiler çok yoruyor..
Soran1 yılTeşekkür ederim güzel dileklerin için 💖
- 1 yıl
Sabahlara kadar mesajlaşmak ne demek? Baska işimiz gücümüz yok, sabaha kadar mesaj. Bu bir samimiyet değildir. Olsa olsa kendini tatmin yoludur.
Cevap sahibi1 yıl@xgökkuşağıx sen mesajlaşmazsın olur biter. Neden bana yorum yapma gereğinde bulundun hayırdır? Sen karşındakini çok sevip değer vermiyorsan o senin sorunun. Ayrıca sen istemeyebilirsin ama karşındaki istiyorsa ne yapacaksın? Hiç kimse öylesine biri için tüm vaktini adamaz. Zaten çok kasma şimdikilerin hiçbiri böyle değildir ne varsa eskilerde vardı çok bir zaman geçmedi ama şimdi olanlarla eskinin bir alakası kalmadı. Ben evlendim zaten benlik bir durumda kalmadı. Ağlayan bekar olupta sevilmeyi her şekilde değer görmeyi bekleyen insanlarımızı ağlasın…
10 ayHerkesin karakteri farklı tabi ama ben de mesajlaşmaktan keyif alıyorum, o yüzden gerekirse hiç bırakmadan konuşmak ve yazışmak isterim ama tabii ki hayat şartları buna el vermiyor ama, bunun vakit ayırmakla veya başka bir şeyle alakası yok, insan sevdiğine vakit ayırmaz, zaman yaratır yoksa bile, ayrıca kimse yazışamayacak kadar meşgul değil. 3 5 saat yazamayacak kadar kimse meşgul değil tercihtir bu, benimle konuşmak için can atmıyorsa ben niye atayım ki en temizi, seni hak edecek insanlar arayıp böyle insanlarla vakit kaybetmemen
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı. Bir ilişki içinde isek mesajlaşıp konuşuyoruz sürekli binlerce mesaj atıp alıyoruz hatta kız arkadaşımla bir yere gidiyorduk arabada bana bir olay anlatıyor ama her detayını anlatıyor işte turnuvaya gidiyordukta şu kadar kız katıldıda şu kadar erkek vardıda şu çocuğun boyu şuyduda bu kızın saç rengi şuyduda diye bak yemin ederim 3 saatlik yolda o zaman içimden şu geçti boş ver oğlum anlatsın konuşsun dinle sıkılma bir gün gelecek ayrılınca belki bu anlattıklarına bile hasret kalacaksın deyip saatlerce can kulağı ile onu dinlemiştim, dediğimde oldu şimdi keşke yine bana binlerce mesaj atsaydıda konuşsaydık yine saatlerce en ince ayrıntısına kadar herşeyi söyleseydi de dinleseydim diyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Bence bu konuda yerden göğe kadar haklısın benim takıntımda sık mesajlasmadan daha ziyade sonucta bu iki tarafında iş yorgunluk vb durumuna göre değişio ama yazdıgındada herseye tamam evet aynen vb kısacık yazınca kendimi degersız aslında onun kalbinde hiç yer almamıs olarak hissediom ve öyle durumlarda ilişkiyi kibarca bitiriyom çünki kalbinde olmadıgım biriyle ömürlük olamam ben bu yastan sonrada acabamı dıe düşünemem net olmalı iki tarafta ne istediğini bilmeli musmutlu günler sizinle olsun hoşçakalın 🌺🤗
00 Yorumla
1 yılBen de aynı sorundan muzdaribim. Görüşmediğim günlerde ne yaptığını bilmek istiyorum. Çünkü onu merak ediyorum. O da beni bilsin istiyorum. İlk günaydını ve son iyi geceleri olmak istiyorum. Çok mu şey istiyorum acaba?
23 Yorumla
Soran1 yılNormal olan bu bence de işte insanlar bir garip
- 1 yıl
Hayır bi de daha da garibime giden ne biliyor musun? Tekrar yüz yüze bi ortamda olduğumuz zaman onunla ilgilenmesem bile sürekli peşimde olması. Beni görünce mi varlığım aklına geliyor ya?
Gizli Üye(30-35)11 ay3-4 saat 🤣🤣🤣 ben yer yer 3-4 gün konuşmadığım bile olur. Sebepleri
1- işim gücüm zaman ayırmam gerkeen bir hayatım var her şey senden ibaret değil
2- sürekli konuşma bayıyor yoruyor usandırıyor
3- sürekli konuşmak sıradanlaştırıyor normalleştiriyor artık ilişki ve o kişi benim için alel aade biri gibi oluyor zevk alamıyorum aşırı alışıyorum
4-Tamda bu yüzden özlemek istiyorum
5- sınırlı konuşma içeriği erkek erkeğe atomu bölüp uzay zaman düzlemi üzerine senelerce konuşacak malzeme var. Ama iş Kız arkadaş olunca Epey sınırlı
11 Yorumla- 2 ay
Neden kız arkadaş olunca sınırlı?
3 ayKesinlikle anormal değilsin. İletişim ihtiyacı kişiden kişiye değişir ve senin beklentin olan 'gün içinde birkaç kez haberleşmek' bir ilişkiyi canlı tutan temel unsurlardan biridir. 3-4 saat boyunca hiçbir hayat belirtisi vermemek bir 'tercihtir' ve bu durum sadece seninle karşı taraf arasındaki uyum meselesidir. Kendi enerjine ve iletişim tarzına uygun birini bulana kadar standartlarından ödün vermemelisin.
00 Yorumla
8 aykarşina gelen sana gore tam degilmiş hissi veriyor bu bana🤷🏼♀️. belki müsait degildir diyecemde... istiyen istedigine müsait olur sözüde bir gercek. yazmayi mesajlaşmayi seven çiftlerde yanyanayken bile mesajlaşan duydum. yazida daha özgur ve rahat ifade edebilir insan kendini hem emojili resimli eglencelide olabilir.
00 Yorumla
9 ayanlamıyorum 3 saat yazmayınca ne oluyor. senin mi özgüvenin yok yoksa ilişkiyemi güvenin yok. kadın ve erkek ayrı ayrı bir bireydir. yetişkin insanların kendine göre sosyal programları olur. vıcık vıcık dakka başı mesajlaşmak nedir. liseli ergenmisiniz anlamadım
00 Yorumla
11 ay( Yanlış anlaşılma olmadan belirteyim. Dakika başı mesajlaşmaktan bahsetmiyorum. 3-4 saat ve daha fazla süre yazmayandan bahsediyorum ) Her insanın kendine ait ilişki dışında yaşadığı bir hayat var işte çalışmak kendine vakit ayrılmak gibi her gün mesajlaşmak gereksiz haftada 3 mesajlaşma kadın başlatır 1 mesaj erkek ve mesajlaşma sade ve kısa olmalı hem arayıp konuşmak varken mesajlaşma çok yetersiz mesajlaşmada ve aramalarda kısa bir sohbetten sonra buluşmak için gün belirlenir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. He ya sorma yeni tanışmışız işin gücün yok alt tarafı mesaj atıcan başlarda iyi sonra mesaj aralıkları çok uzuyor bende soğuyup salıyorum çünkü genelde başka flörtleri oluyor ben istiyorum seri seri mesajlaşalım çok mu zor aw snnsms
10 Yorumla
1 yılSeninki normal. Bazı insanlar 10 saatte bir yazışmayı seviyor. Bu bence garip. Çünkü şahsen sevdiğim/beğendiğim biriyle daha sık iletişim kurmak isterim.
20 Yorumla
6 ayKimsenin kimseye tahammülü kalmamış yavrucum * o güzel erkekler varlar bi yerlerde pes etmemek lazım 😌
10 YorumlaYok siz anormal değilsinizde erkeklerin çoğu dengesiz. Hem sevgili isterler hemde ilgi göstermezler.
Ama bayanlardada var böyleleri, bende sık sık konuşacağım, düzenli bir ilişkimin olduğu birini istiyorum ama yok maalesef. ☹️00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 618 cevap paylaştı.
1 yılsiz normalsiniz anormal olan onlar hepsi günlük takılma heves alma peşindeler kimse kimseye fazla yazmaya ya da gerçekten tanımaya zmn vermiyor herkesin bir acelesi var anlayacağınız üzgünüm ama durum bu:(((
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 688 cevap paylaştı.
1 yılayni durum
sanki yilllardir kari kocaymisiz gibi Ne yapıyorsun hic sen ne yapıyon baska turlu ilerlemiyor konu
31 Yorumla Bence sen normal hissediyorsun. Benim tanıdığım erkek arkadaşlarım var kızı gerçekten sevdiklerinde sürekli mesajlaşmak isterler sürekli arıyım konuşayım yanına gideyim falan diyorlar. Kafanı karıştırmak istemem ama ben olsam bu kişinin doğru kişi olmadığını düşünürdüm çünkü doğru kişi olsaydı sen bu soruyu sorma ihtiyacı duymazdın bile öyle söyliyim. Kafana takılan bişey olursa sor yine yardım etmeye çalışırım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 470 cevap paylaştı.
5 ayYuh 3 4 saat yazmayan nedir ya öyle ne flört olur ne sevgili o bildiğin sanal fb olur.
Banada öyle kişiler denk geliyor bi dengimi bulamadim ben sürekli konuşmak istiyorum onlar yok
00 Yorumla
7 aysurekli mesaj atmani istiyecek erkekte coktur. senin mesajini heyecanla bekliyen erkeklerde olur. sen yanliş kisilere denk gelmişin. senin istegin yanliş degil. mesaj atmayi sevmiyen insanlar vardir tabide.. hee bide🤔 sana mesaj atmiyan baskasiylada mesajlasiyor olabilir buda bir ihtimal
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Herşeyin bir sınırı var yani mesajlasmanin da öyle bir süre sonra kabak tadı vermeye başlıyor özellikle uzaktan ilişki söz konusuysa görüşme olmuyorsa o ilişki çok yürümez diye düşünüyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 866 cevap paylaştı. Sık mesaj atmak, karşı tarafa yanlış mesaj verir. Bu kişinin hiç işi gücü yok, sürekli mesaj atıyor. diye. Biraz da doğru günün her anında mesajlaşılmaz.
00 Yorumla
8 ayBende ayni şekilde dusunuyorum. Fakat günümüzde maalesef ki mesaj attığımızda 3-4 veya 6-7 saat sonra mesaj atan arkadaslar/flörtler vb ilişkiler mevcut. Bu durum karşısında kim olursa olsun karşı taraf ciddi veya kabul edilebilir bir cevap sunmadığında sessiz sedasız ilişkiyi kopariyorum. Next babacım next yani doğru iletişim kurulmadigi taktirde hiç bir beklentim yok.
00 Yorumla
8 ayHer erkek bunu yapmaz ama hoşlandığın fenotipe de bakmak gerek bazı tipler var ki direkt bu œ diyorsun yani gidip de onlarla ilgileniyorsan KAÇ yani ne diyeyim. Ama efendi halde yapıyorsa çekiniyor da olabilir ama büyük ihtimal talihsizlik/baht kapalılığı gibi duruyor.
00 Yorumla
10 aykarşındaki kişiye göre değişir mesaj yazmayı sevmem konuşmayı tercih ederim o yüzden sürekli telefona bakmam 3 saat bakmadığım da olur. başkalarına vakit buluyor sana bulmuyorsa büyük sorun tabi
00 Yorumla
1 yılAnormal olan sen değil onlardır erkeklerin çoğu sevgi nedir bilmiyor bu yüzden nerede ona kötü davranan onu kullanan ve onun içini dışını sömüren karılar varsa onlara giderler genelde
00 Yorumla
1 yılBenimde konuşmaya ihtiyacım var. Konuşacak arkadaş bulamıyorum bulsamda pek aktif değiller ya da işleri güçleri oluyor galiba bende saygıyla karşılıyorum. Beni ekle istersen konuşabiliriz.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yıl3-4 saat yazmayan hmm ya eğer hergün 3-4 saat yazmıyorsa ve bildiğin bir yoğunluğu yoksa o flört deildir zaten. d
10 Yorumla
3 ayAy ay ay, sen mesajları seven birisin ama karşındaki falan dikkat dağıtıyor. Biraz sabırlı olman lazım.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Fazla mesajlaşma da sıkıcı gelebilir bir yerden sonra dozunda güzel ama her dakika olmaz zaman kiymetli kendini guncellemelisin bu konuda..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 517 cevap paylaştı.
1 yılO zaman erkeklerin dikkatini çekmiyorsunuz. malum sırada çeşit çeşit kız var ve seçenek çok olunca böyle oluyor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılGayet doğal bir istek hak veriyorum sana benle konuşan olsa ki olmaz da neyse aynısı bende beklerim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılMilletin işi gücü olabilir biraz anlayışlı ol. Ayrıca flört döneminde bu kadar üstüne düşersen evlilikte nefes aldırmazsın diye erkekler senden kaçar.
09 Yorumla
Soran1 yılAnlayışlı olmadığımı kim söyledi?
Cevap sahibi1 yılSık mesajlaşmak istiyorum dedin.
Soran1 yılİstemem anlayışlı olmadığım anlamına gelmiyor
Cevap sahibi1 yılAnlayışlıysan flörtöbiliriz.
Yaşın 27 den küçük mü?
Soran1 yılEvet senin yaş kaç
Cevap sahibi1 yıl27 den küçükse yaş farkı var =(( büyük ihtimalle sorun olur. Affına sığınıp ben kaçabilir miyim?
Soran1 yılTabii ben zaten yaşını merak ettiğim için sordum flörtleşmek gibi bir niyetim yok
Cevap sahibi1 yıl35 yaşındayım.
Soran1 yılAnladım
- Aşk İlişkileri konusunda 483 cevap paylaştı.
6 ayHer dakika mesajlaşılmamalı, işine hayatına falan odaklanamazsın öyle
10 Yorumla Ben evden çalışan yanlız biriyim bana istediğinde yazabilirsin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 545 cevap paylaştı.
3 ayErkek beyni düz mantıkla çalıştığından dolayı ilgi duyduğu şeye ilgi gösterirler (:
00 Yorumla Başta isteğin normal , ama uzun zaman geçince dediğin gibi olmaz bence
00 Yorumla
4 ayBen de sık mesajlaşma taraftarı değilim, iletişim halinde olmak istiyorsam arar konuşurum..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 989 cevap paylaştı.
5 ayO kadar da önemli değilsin onlar için demek ki
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ay3-4 saat ve daha fazlası zaten hoş bir durum değil ve tartışma sebebi bana göre. Çoğu erkekte aynı problem varmış demek ki ya. Ne zaman doğru insana denk gelip evlenecez acaba
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
8 ayBirden fazla kişi ile mi flortlesiyorsun?
Erkekler böyledir ki , mesajlasmayi sevmez.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 529 cevap paylaştı. Çalışıyorsa ws bizde yazıyoruz cevap veren yok a. p
00 Yorumla
8 ayAynı model sıkıntı bende de mevcut ilgisizliğe tahammülüm yok.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
11 ayİlgi karşılıklıysa güzel bir tarafta olup diğerinde yoksa çabalamanın da anlamı yok
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
1 yılMıç mıç ilgi istiyorsun. İnsan kendisine de zaman ayırmalı biraz.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Yoo sen normalsin de seni anlayamayan flörtlerin anormal. Ben de senin gibiyim.
00 YorumlaBen de böyle arıyorum bulamadım bulursanız haber edin.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı. Anormal değilsin de erkeklerin geneli öyle. Mesajlaşmayi ve konuşmayı çok sevmeyiz
00 Yorumla
1 ayMesajlasmak yerine bulusmak ya da telefonda konusmak daha iyi. Sadece iliskiler de degil ben de dahil cogu erkek mesajlasmayi sevmez. Ben kankalarimla bile kisa mesajlasirim cok yoruyor genel de. Arayip konusmak en iyisi
00 Yorumla
2 ayBence eğer senin ona gösterdiğin ilgiyi o sana belli bir zaman sonra göstermeyi bırakıyorsa seni kullanmaya çalışıyordur ya da zaten seni kullanmış ve sende sıkılmıştır. Senin ilgini hak etmeyenlerle kendini harcamamanı öneririm.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 ayben de aynı sorunu yaşıyorum ne zaman biriyle bi şey olucak diye heveslensem mesajlarda soğuk yapılıyo benim de daha konuşasım kalmıyo
00 Yorumla- Aynı şeyi bende yaşadım ama eski sevgilimle her yere telefonla giden insanlarız iki dakika bile ayirabilirdi üç dört saat araya giriyosa sen dışında başkalarıda vardır senin mesajına geç bakan çocuk başkasına erken bakiyodur
00 YorumlaBenim flörtüm de başta öyleydi ama mesajlarıma hemen dönüyor, ama birkaç gün yazmadığı oluyor. Bu durumu ona söyledim ve hareketlerini biraz torpulemisti, şu an devirdeki erkekler böyle maalesef ki ben 25 flörtüm 28 yaşında.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAynıyız seninle sohbet muhabbet sarsın istiyorum ama yok olmuyor bir türlü
018 Yorumla
Soran1 yılSohbet sarsa da geç yazanlar oluyor
Cevap sahibi1 yılMesela senin için geç kac dk dir 😂
Soran1 yıl3-4 saat eğer uyku saatleri değilse
Cevap sahibi1 yıl3 saat mi senin ki bir şey değil mis ya konuşuyoruz mesela 3 dk ya yazmadimi sinir oluyorum tabi işi olduğunu belirtmedi mi
Soran1 yılYani 3 dakika da diyemem o abartı biraz
Cevap sahibi1 yılEee ama sohbet ediyoruz insan haber vermeden bir yere kaçtı mı sıkıntı ama tabi 4 saat yazmadimi oda fazla ha mesela ben kontroldeyken 20 dk ya bir anca yazıyorum mesela
Soran1 yılO kadar da boğuyor bazen insanı
Cevap sahibi1 yılBen boğmuyorum işte 😂 herşeyi ayarlı yapıyorum sarıyor ama genelde farklı sebeplerden anlaşamıyoruz
Soran1 yılUmarım anlaşabildiğin biri çıkar karşına
Cevap sahibi1 yılUmarım dua et bana gel seninle sohbet edelim merak etme darlamam seni 😂
Soran1 yılYok şu an flörtüm var mecbur onu bekliyorum
Cevap sahibi1 yılFlört edelim demiyorum sohbet edelim diyorum
Soran1 yılYok prensip gereği özelden yazışmıyorum kimseyle
Cevap sahibi1 yılEee bizde burdan sohbet ederiz uyarsa sana
Soran1 yılYok az sonra yatarım ben haber vereyim
Cevap sahibi1 yılHahaha sorun değil maksat sohbet edecek birisi olsun canın sağolsun dert değil
Soran1 yılUmarım denk gelir biri
Cevap sahibi1 yılSağol
bende oyleyim her an konusalim istiyorum ama genelde sana o kadar zamanım yok oluyo erkekler tarafından tek olmayınca hayatında oyle oluyo relaxxx
14 Yorumla- 9 ay
Neden konuşmak istiyosun
- 9 ay
Ebrar
10 aymesaj sevmeyen biriyim günlük hayatta mesaj atarım konuşmayı seven biriyim bence seni pek sevmemişler seven erkek başka bir şey senin dediğin değil
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 aySohbeti sarmayan ve sohbet devam ettirmeyen insandan ne beklersin?
00 Yorumla- Devamını Gör (56)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer