Flörtüm sürekli pasif kalıyor, iletişimi hep ben kuruyorum normal mi yoksa beni sadece dert ortağı mı görüyor?

Bir süredir flörtleştiğim biri var, duygular karşılıklı ve bana oldukça samimi, şefkatli mesajlar atıyor. Ancak iletişimi hep ben sürdürüyorum; konuları ben açıyorum, o ise genelde yorgunluğundan ve özleminden bahsedip pasif kalıyor. Ben yazmayınca “eee” diye bekliyor. Bu durumu dile getirdiğimde de kısa cevaplarla konuyu bana bırakıyor. Sizce beni sadece bir dert ortağı gibi mi görüyor, yoksa flört etmeyi mi bilmiyor? Sürekli benim çabalamam normal mi ve buna nasıl sınır koyabilirim?

Flörtüm sürekli pasif kalıyor, iletişimi hep ben kuruyorum normal mi yoksa beni sadece dert ortağı mı görüyor?
Cevapla