Keşfet

Getir Soruları

Getir de henüz bir şey sipariş etmediğim halde böyle bir şey çıktı ne yapmalıyım?

ilk kez getirden yemek söyleyeceğim de adres, teslimat bilgilerini falan aldı ve üstte süre belirdi yanlışlıkla bir şey mi sıparis ettim😅🤭
0|0
Cevapla 2 5
0|1
Cevapla 9 7

Nişanlım ile dün tartıştık, bana aldığım şeyleri getir dedi. Ne kadar kırıcı değil mi?

Yüzük ve aldığı beyaz altın setini hemen istedi o kadar sinirlendim ki (şu an konuşuyoruz küs değiliz) fakat hemen aldığı şeyleri istemesi garibime gitti bu arada ben zaten kendim verecek insanım. Ama sinir oldum, haksız...
2|2
Cevapla 22 21

Yemek sepeti mi getir mi?

Yemek sepeti mi getir mi?
0|0
Cevapla 2 4

Samimiyetim olmayan çocuk bana tatlı getir diyor, mesaj at diyor ondan hoşlandigimi mi dusunuyor yoksa o mu benden hoşlaniyor :) ?

Çocukla aynı yerde calisiyoruz benimle ayni yaşta ve benim ustum. Bir sey soruyorum hep tamam diyor sadece. Her seyi bende kafama gore yapiyorum cekiniyorum sertte duruyor :)) Bende bunu konusmaya cagirdim aramizda hic...
0|0
Cevapla 1 2

Yemek sepet mi getir mi?

Yemek sepet mi getir mi?
1|0
Cevapla 2 1

"Benimle evlenmek istiyorsan şu kadar bilezik getir" diyen sevgiliden olur mu?

"Benimle evlenmek istiyorsan şu kadar bilezik getir" diye şart koşan sevgili den olur mu?
2|0
Cevapla 9 8

Getir’in yağmur yağınca getirmemesi?

Hayır yani yağmur da durdu 1 saattir yağmıyo, fırtına falan da yok.. Madem işinizi yapmıcaksınız o zaman kapatın uygulamayı yani saçma değil mi bu? Ben yağmurda çamurda ordan oraya işim için koşturuyorum ama.
0|1
Cevapla 3 4

Getir uygulamasında hiç kuryeye bahşiş bıraktınız mı?

Getir kuryelerine bahşiş verdiğiniz oluyor mu? #Edameda 💜
1|5
Cevapla 8 19

Günaydın getir araç Moov dan araç kiralayıp kaza yapan oldu mu prosedür nasıl işliyor?

Getirden araç kiralayıp kaza yapan oldu mu süreç nasıl ilerliyor tüm masraf kiralayana mı kalıyor bununla alakalı dava açıp kazanan oldu mu
0|1
Cevapla 0 3

Otomatik vites araç kullanması zor mu ehliyetim var ilk defa sürücem ve aynı zamanda getir aracı sürücem?

Otomatik vites araç kullanması zor mu ehliyetim var ilk defa sürücem ve aynı zamanda getir aracı sürücem?
0|0
Cevapla 2 3

Getir Sizce Batıyor Mu?

Korona döneminde gerçekten iyi satış yaptılar yalan olmasın. Herkes getir kullanıyordu bile diyebilirim ama sanki son 1 yılda eskisi gibi değil bir şeyler. Kendi açımdan da bakayım dedim. Ben mesela dışarıdan yemek...
0|0
Cevapla 3 1

Getir Dolandırıcılığına Yakalandım Başıma Bir Şey Gelir mi?

“Getir müşteri temsilcisi tarafından aranıyorsunuz, adınıza şu cihazdan giriş yapılmış” diye aradılar. Ben de o cihazdan giriş yapmadığımı söyledim. Getir’den 4 haneli onay kodu gönderdiler ve onu söylememi söylediler....
0|0
Cevapla 0 1

Getir uygulamasını nereye şikayet edebilirim?

saat 12.00 getirden sipariş verdim.. yarım saat sonra bildirim düştü.. teslim edildi, kapıya bırakıldı diye ama ürününm teslim edilmedi, camdan baktım kure sigarasını içiyor, herhalde erken bildirim verip yukarı çıkacak...
1|1
Cevapla 1 8

Babam çalış eve para getir, okuma diyor sizce haklı mı?

Sen ve kardeşlerin olmasaydi benim maaşım yeterdi sizin yuzunuzden çalışmaya devam ediyorum diyor.
0|0
Cevapla 4 8

Getir'de restoranlar ürünlerini daha mı pahalı satıyor?

Pastaneden bir şey söylicem ama getirde 100 tl gözüküyor pastaneye gitsemde 100 tl derler mi acaba?
1|0
Cevapla 3 2

Yemek sepeti mi, getir mi?

Hangisi tercih edersiniz?
1|1
Cevapla 1 13

Sevgilimin yanına tatile gidicem yanında biraz fazla para getir dedi sizce de itici değil mi?

Sevgilim Manisada yasıyor. Oraya gidicem 1 gün de İzmir'e gidicez alacatıya. Bana dedi ki yanında biraz daha fazla para getir. Gidecegimiz yer pahalı ortak öderiz. Ben assla sadece ona ödetmem zaten hep ortak yaparız. Ama...
0|1
Cevapla 3 9

Getir uygulaması?

Getirden kulaklık alan oldumu hiç 100 liralık kupon gördüm de kendime apple kulaklık sipariş etmeyi düşünüyorum onunla güvenilirmidir sizce? Daha önce alan oldu mu?
0|0
Cevapla 0 2

Silk beni kendime getir dediğiniz oluyor mu?

Şöyle sağlam bi silkilseniz kendinize gelir misiniz yoksa sersemler misiniz?
0|0
Cevapla 2 2

Getir kuryeye 1 yıldız verdim diye eve geldi?

Eksik sipariş sanarak 1 verdim sipariş tamdı sonradan fark ettim ama iş işten geçmişti eve geldi memnun kalmadınız mı vs diye sordu ben uzatmamak için terslemedim evde kimse yoktu ne olur olmaz diye bide gizlice girmiş...
0|1
Cevapla 0 7
0|1
Cevapla 6 7
0|1
Cevapla 6 18
0|0
Cevapla 2 3

Yemek Sepeti, Getir ve Trendyol'dan farklı yemek getirme uygulaması var mı?

Herkes yemeksepeti, trendyol ve getir uygulamasını biliyordur bunlardan farklı yemek getiren online yemek sitesi var mı.
1|1
Cevapla 1 4

Getir uygulaması gece de çalışıyor mu?

Sahur için bir şeyler sipariş etmek istiyorum da en geç kaça kadar açık olur?
0|1
Cevapla 2 2

Neyim oğlum ben getir miyim?

Sizinde anneniz böyle mi yoksa normal mi
1|0
Cevapla 13 8

Getir'den yemek söyleyip nakit dolar versem kabul ederler mi?

Kuaförler falan kabul ediyor ama yemek olarak bilemedim.
1|0
Cevapla 2 6

En feminist kadını getir o da paraya bakar?

Dünyadaki en feminist kadını getir o da paradan ve güçten etkilenir. O da güce vurulur o da kontrolsüzdür. Dünyadaki en akıllı erkeği getir o da iyi bir fizikten etkilenir. Çok etkilenir hatta kontrolünü kaybeder, kendini...
0|0
Cevapla 3 3

Eşim oglumama mama verdi ve ben 2 saniye sonra getir mama verelim dedim unuttum borden?

Korkuyorum sizce bu normal mi yolsa alzheimer miyim.. mr da belli oluyor mu cok korkuyorum?
0|0
Cevapla 4 10

Getir uygulamasındaki deprem için hazırlanan yardım paketi mantıklı mı?

Getirde yardım paketi hazırlamışlar deprem bölgesi için. İçinde makarna süt bezelye meyve suyu var. Almak mantıklı mı bilemedim pişirilmemiş makarna sonuçta
1|0
Cevapla 0 1

Nasıl getir kuryesi olabilirim?

Arkadaşlar merhaba 20 yaşındayım nasıl getir kuryesi olabilirim kızlar da yapıyor gördüğüm kadarıyla ama nasıl başvurulur falan hiç bilmem bilen var mı
1|0
Cevapla 1 4

Eşim işsiz kaldı diye babam arayıp "işin yoksa kız da yok, getir kızımı" demiş. Ne yapacağız biz?

Eşim asker 20 gün oldu daha işi bırakalı adam zaten iş arıyor kendisine babam aradı işin yoksa kızda yok getir kızımı torunuma ben bakarım dedi kızım orada aç susuz falan dedi ya eşim benimle konuşmuyor ben seni ac...
1|2
Cevapla 5 7

Getir'de çalışmak için ne yapmalıyım?

Evet arkadaşlar basvuru falan nasıl oluyor nereden oluyor ve kriterler nedir?
0|1
Cevapla 3 4

Patronunuz sürekli size getir götür yaptırsa ne düşünürsünüz?

küçük bir şirkette muhasebe bölümünde işe başladım. ama muhasebe dışında her işi yapıyorum. en çok zoruma giden de getir götür yapmak. sürekli arabadan, odadan bir şey isteniyor ve bu bana çok batmaya başladı. bu...
2|4
Cevapla 3 11

Getir kuryesine hiç seslendiniz mi?

Çok popülerdi getir kuryesine bir şeyler söylemek malum. Benim de seslenmişliğim var 😄 Elimde poşetlerle eve dönerken karşılaştım, getir beni eve götür demiştim fkfkgmg Yaparım öyle çılgınlıklar fjfgkg.
1|2
Cevapla 1 11

Türk kızları mı, Rus kızları mı getir götürünü yapar?

Rus kızları Türk kızlarının mı getir götürünüz yapar Türk kızları mı Rus kızlarının getir götürünü yapar sizce
0|2
Cevapla 8 8
1|1
Cevapla 5 7
1|4
Cevapla 14 28

Getir yemekde kuryeye az yıldız kötü puan verdiğimizde kurye bunu görüyor mu?

Getir yemekde kuryeye az yıldız kötü puan verdiğimizde kurye bunu görüyor mu?
0|0
Cevapla 2 3

Getir? Yemek mi? Trendyol yemek mi yemek sepeti mi?

En uygun en hesapli yedikçe kazandıran hangisi? Hangisini tercih edersiniz
0|0
Cevapla 5 5

Sevgilim buluşmaya sarma getir dedi, anneme yaptırsam sorun olur mu?

Sarma konusu açılınca benim de canım çekti olsa da yesek dedim buluşmaya gelirken yap da getir birlikte yiyelim dedi. Ben de tamam demiş bulundum ama hiç de sarma yapmasını bilmem, anneme yaptırsam sorun olur mu?
3|0
Cevapla 18 11

Staj yapıyorum, iş öğretmek yerine sadece getir-götür yaptırıyorlar. Buna karşı çıktım diye de azarlandım. Haklı değil miyim?

Ben bu işleri yapmak için gelmedim buraya dedim. Bir sürü laf işittim karşılığında. Daha da var bitmesine ne yapıcam bilmiyorum.
3|1
Cevapla 23 23

Cafer sıçtı bez getir cıvık sıçtı tez getir?

Şimdi ben torku süt kutusuna su doldurdum sonra buzluğa attm buz tuttumu diye kontrol etmeye gittim içini yardım baktm hala su sonra geri buzluğa koymaya çalıştm ama sığmadı sadece enlemesine sığıyodu ama ortadan ikiye...
1|0
Cevapla 1 6

Getir kuryelerinin çoğu neden aptal?

Evdekiler yazlığa gitti evde tekim. 2 gündür arka arkaya getiryemekten sipariş veriyorum ben böyle aptal varlıklar görmedim adam sokağımın içinden geçiyor apartmanı bulamıyor taaa gidiyor 3-4 km semtte dolanıyor sonra...
0|1
Cevapla 1 3
1 2 3 4
YÜKLENİYOR...