Sarışın kızlar her daim öndedir ve en avantajlı onlardır diğerleri anca getir götürünü yapar yanlış mıyım :D?

yanlışsın diyenler sarışın olmadığı için kaderine sitem edenlerdir

Güncellemeler
1 yıl
neyse güzel bir soru faslı oldu kısa sürede. katılım gösteren medeni üyelere sevgilerimi selamlarımı iletiyorum, her şey gönlünüzce olsun💛 kalbiniz beyaz kalsın da saçınızın rengi sizin bileceğiniz iş , hadi iyi geceler en güzelinden
Sarışın kızlar her daim öndedir ve en avantajlı onlardır diğerleri anca getir götürünü yapar yanlış mıyım :D?
Cevapla