Sevgiye aç bir insanım ilişkimde bundan dolayı fazla değer veriyor bana değer verilmesini istiyorum en ufak sevgi kırıntısı görünce hemen köpek oluyorum. Bundan dolayı çokca kırıldım yeni ilişkiden çıktım. O kadar sevgiye açmışım ki benden kaynaklanmayan problemlerden dolayo defalarca hakarete maruz kalmışım ve susmuşum. Aman ilişkim iyi gitsin diye. Bu sevgiye açlığı nasıl doyururum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
5 ayÖncelikle yaşadığın durum için çok üzgünüm çok sık ilişki yaşamak ve daha sonrasında bunun sen de bıraktığı hasarların sana ne tür bir zorluklar verdiğini tahmin edebiliyorum ama şu anda herhangi bir ilişki düşünmek yerine öncelikle kendine odaklı bir davranış içerisinde bulunmalısın neticede şu anda bir yorgunsun kalbin yorgun sevgilerini yorgun dolayısıyla kendini biraz zaman tanı öncelikle yaşadığın şeyleri atlatmaya bak hatta psikolojik destek de alabilirsin sana fayda sağlayacaktır
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)5 ayToksik bir ilişkiden çıkınca insan kendini eksik, değersiz ve aç gibi hissediyor; bu senin zayıflığın değil, maruz kaldığın şeyin sonucu. Önce şunu bilmek önemli sevgi açlığını başka birine tutunarak kapatmaya çalışırsan aynı döngüye girme riski çok yüksek olur. Sağlıklı olan sevgiyi tek bir kaynaktan değil parça parça beslemek. Kendinle teması yeniden kurmak burada temel. Canın ne istiyor, neye yoruluyorsun, ne sana iyi geliyor… bunları ciddiye almak özdeğerin için ilk adım. Küçük şeyler bile işe yarar; kendine verdiğin sözleri tutmak, sınır koymak, istemediğin şeylere “hayır” demek gibi. Duygusal olarak da yükünü tek başına taşımak zorunda değilsin. Güvendiğin bir arkadaşla açıkça konuşmak, görülmek ve anlaşılmak sevgi ihtiyacını sağlıklı şekilde besler. Fiziksel temas bile insanı toparlar bu illa romantik olmak zorunda değil. Ve en önemlisi: acele etme. Sevgi açlığı varken yeni bir ilişki çok cazip görünür ama önce içini biraz doldurmak gerekiyor
04 Yorumla
Soran5 ayAçıkcası insanları daraltmıs durumdayım biteli 2 aya yakın olmuş sana değer vermeyen küfür eden aşağılayan kadını nasıl unutamazsın diyolar haklılarda. Ama nasıl sevdiysem unutamıyorm. Farkındayım ki biz farklıydık olmamalıydık baştan belliydik evlenseydik boşanmayla bitecekti. Farkındayım ama içimde ki o şey nedir sinmiyr beceremiyorum onu sevmeyş durduramadm
Soran5 ayÖnceden aklıma geldkçe dnyaya çekerdm kendimi. Şimdi çekemiyorm onunla ilgili anı kuruyorm çok iarkı dinlerdm dinleyemiyorm çok gezerdm bundan rahatsızdı artk gezemiyorm ben olan ne varsa 0 lanmış gibi bitiren benm pişman değilim ama acım katlanılmayacak kadar büyük herkes sevgisi oranında canı acırmış onun iu an canı acıdıgını düşünmüyorm belki aklına geliyormdur ama acı hissetmiyordu şöyle olsaydı bu olurdu demiyo benm gibi
Soran5 ayTam olarak nasıl hareket edeceğimi bilemiyorum
- 5 ay
Bak onu sevmiyorsun. Sevsen bırakamazsın. Onun sevilecek bir tarafı olmadığını biliyorsun. Senin şahsiyetine küfür eden bir ahlaksizi sevecek kadarda küçulmedin. O yüzden bitirdin. Bunu kendine yapamadın. Sadece bu sevme zannetmen şeytanın ve nefsinin sana vermiş olduğu vesveseler. Eger böyle düşünmeye devam edersen bunu düşüne düşüne büyütürsen canavarlaştirir gibi olur. Ve şeytanın ve nefsinin elinde maskara olur. Oyuncak gibi oynarlar seninle. Her vesvesende ben kendimi seviyorum. Ben değerlidir. Olmasi gerekeni yaptın diye telkinleri bulunabilirsiniz. Hic aşk şarkısı dinleme, full bir iş bul kendine onunla kafanı meşgul et. Hobiler bul. Seninkisi onun gözlerine baka baka bir alışkanlık gibi olmuş. Bunuda zamana bırak inan geçecek. Ama kararlı ol. Her yerden sil. Resim vs. hic bir seye bakma. Göz görmeyince acısı filan kalmaz. Dedigim esmalar hangi acı, keder için okunursa o acıyı geçiriyor. Ask acısına da çok iyi geliyor. Gönulden üzüntüyü vs. atiyor. Allah'a yönel. Kisisel gelişimine yönel. Sanki öyle biri hiç olmamış gibi davran. Zamanla geçecek.
Gizli Üye(18-24)5 ayBu sevgi açlığı aslında çocukluktan gelen bir şey ve sen bunu başka insanlardan almaya çalıştıkça bir döngüye hapsolursun taa ki bunu kendi kendine doldurabileceğini öğrenene kadar. İnan bana ben de senin gibiydim sürekli başkalarından onay takdir beğenilme sevgi alabilme uğruna ortamda aşırı uyumlu aşırı iyi sürekli güzel olmaya çalışan biriydim. Küçük bir çocuk gibi sevgiyi beklerdim oysa o küçük çocuk bir zamanlar çocukluğummuş o hâlâ içimizde özellikle cocukluğunda zorlu duygular yaşamış travmatik bir döneme maruz kalmış çocuklarda bu iç çocuk hep tetiktedir bazen kararlarını davranışlarını bile bu iç çocuk veriyor aslında. İç çocuk kavramını araştırmanı çok öneririm sana bazı kitaplar da önermek istiyorum psikoloji alanında. Bir de eğer durumun varsa iyi bir terapistle kendini çok çok iyi anlarsın
015 Yorumla
Soran5 ayMemuriyetten dolayı terapist sorun oluyor. Birazcık sevgi aldım diye çok fazla hakarete maru kaldım en ufak sevgi görünce seviyor dedim. aptal canım önündekini taşıyamıyorsan ver senden bi cacık olmaz baskasıyla kıyaslama yapma boş ver git baska bir erkeği hayatından cıkarmamak için cocukluk arkadasım diyen Ben ne yaşadm böyle diyorum ama niye hala bağlıyım ona bunu duymak içimdeki bağların bitmesine yol açmaz mı?
Soran5 ayNeden bitiremedm neden seviyorm neden hâlâ düşünüyorum
Soran5 ayBen hiç sevilmedim mi
Cevap sahibi5 ayHayır psikologdan aldığın terapi kayıt altına bile geçmez bir sorun oluşturmaz. Artık herkes gidiyor da sen aşırı toksik bir ilişki yaşamışsın ve sanırım en çok da onun sana bu şekilde davranmasına çekilmişsin. O sana kötü davrandıkca üzdükçe hiç geçmişte benzer duyguları yaşadığın anları anımsıyor gibi oluyor musun
Soran5 ayAbim kötü davranırdı babam senden adam olmaz derdi annem şerefsiz demişti bi kere
Soran5 ayYani kendi ailme yük olarak görürdüm kendimi
Cevap sahibi5 ayAilenin sana bir zamanlar ihtiyaç duyduğun şefkati sevgiyi tam olarak sağlayamamış olması senin hâlâ o şefkat ve sevgiye aç olmana sebep oldu aslında. Ama iyi haber şu ki sen artık o sevgi ilgi ihtiyacını kendi kendine karsilayabilirsin biliyorum bunu demiş olmam sana klişe geliyor ya da yabancı bir kavram gibi geliyor ama bunu artık öğrenebilirsin. Bir zamanlar çok istediğin o sevgiyi şimdi ne sevgilin ne arkadaşın ne annen değil yalnızca bunu sen karşılayabilirsin. Dediğim gibi sana birkac tane kitap önereyim onları al ve sende çok şey değişebilir belki de
Soran5 ayO sevgiyi öz güveni öz değeri nasıl karşılayacagım kendi kendime
Cevap sahibi5 ayİşte sana bunu karşılamanı öğretecek kitaplar önermek istiyorum. Bir de YouTubeda çok iyi psikologlar var sana onları da tavsiye edeceğim. Dediklerime bı bak araştır belki sonrasında terapiye de sıcak bakarsın
Soran5 ayPeki hiç çok yalnız hissettiğin oldu mu? Çok yalnız hissediyorum. Sohbet ettiğim insanalra onu anlatmaktan çekildiler kendi kaplarına
Cevap sahibi5 ayTabii ki oldu. İnsan o duyguları yaşayınca kendini çok yalnız hissediyor mesela ben bunu kendi kendime vereceğimi bilmiyordum o zamanlar o yüzden sürekli sanalda birileriyle konuşurdum sürekli yemek yerdim duygusal açlık yaşardım insan bir arayışın içinde oluyor sürekli olarak ama inan bana en büyük dönüm noktan kendini anlamaya başladığında kendi ellerinden tutup kaldırdığında öyle sağlam biri olacaksın ki. Aynaya bakınca kendine ben yakışıklıyım yeterliyim olduğum halimle iyiyim dediğinde ve özgüven kazandığında o zaman her şey değişecek. Lütfen bir destek yardım ya da araştırma yapmaktan vazgeçme
Soran5 ayBir terapiste gitmemi istiyorsunuz sanırım
Tam olarak neyin araştırması
Soran5 ayKitapları atar mısınız
Cevap sahibi5 ayHayatı yeniden keşfetmek diye bir kitap var onu almanı mutkaka önericem. Bir de farkındalıklı özşefkat
Soran5 ayTeşekkür ederim. Ne kadar garip değil mi birisini seviyorsun kendini çıkartıp yerine onu koyuyorsun o ise her kavgada hakaretler ediyo sen ise sesini bile yükseltmemişsin seni rshatsız eden konularda kaçar gider diye en sonunda dayanamıyorsn ayrılıyorsun o kendi hayatına bakıyo sen ise hala onu düşünüyorsun. Çok garip. Benm hastalıgım kendimi sevmemek onun hastalıgı bi baskasını gerçek anlamda sevmediği halde onunla var olmak
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
5 ayToksik bir ilişki insanı gerçekten yetersizmiş gibi hissettirebiliyor ya. Gerçekte öyle olmasan bile olağan dışı düşünceleri görüşleri tavırları olan bir insan böyle hissettirebiliyor. Ama sende değil problem ilişki yaşadığın kişinin garip olmasından kaynaklı bu. Biz gönlü hoş olsun mutlu olsun diye onun bu garip hallerini idare etmye çalıstıkça, onu bu şekilde kabul edip mutlu etmeye çalıstıkça aslında kendimizden benliğimizden kaybediyoruz maalesef. Bana soracak olursan makul bir kişilik ile ilişki yaşamaya başlarsan anlayacaksın ki sen son derece normal birisisin. Ve makul bir kişilik sana kendin için gereken bütün bir özgüveni geri kazandıracaktır. Daha mutlu ve istekli olacaksındır. Umarım karşına dğru düzgün birileri çıkar ve her şey gönlünce olur...
01 Yorumla
Soran5 ayŞöyle ki yeni bir ilişkiye istek ve arzu duymuyorum sanki kız arkadaşkm ölmüşte yasını tutuyorm. Neyin kafasındaym anlamadm. Her seyn farkndaym beni skm1s resmen ama neyin yasını tutuyorm anlamıyorm
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
5 ay
Bunu yazman bile ne kadar farkında ve güçlü olduğunu gösteriyor canım 💔✨ Sevgi açlığın çok anlaşılır, toksik ilişkiler tam da oradan vuruyor zaten. Önce kendini suçlamayı bırakman lazım, bu yaşadıkların senin fazla sevmenle değil, karşındaki insanın yetersizliğiyle alakalı.
Şu an önce kendi kendine şefkat göstermeyi öğrenmen gerekiyor. Küçük şeylerle başla, sınır çizmeyi, “bunu hak etmiyorum” demeyi pratik et. Arkadaş sevgisi, hobi grupları, aile, terapi gibi alanlardan da sevgi ve destek almak kalbini biraz rahatlatır.
Senin için en zor olan kısım şu an ne, yalnızlık mı, değersizlik hissi mi? ❤️🩹00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
47
Cevap
20Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 ayToksik bir ilişkiden çıkınca insan sadece kişiyi değil, kendi değer hissini de kaybetmiş gibi hissedebiliyor. O yüzden sevgi açlığını hemen başka biriyle doldurmaya çalışmak yerine, önce kendine yeniden güvenebileceğin bir alan kurmak önemli. Küçük rutinler, sana iyi gelen insanlar ve kendini tekrar hatırlamak… Çünkü özdeğer, en çok kendini ihmal etmeyi bıraktığında toparlanıyor.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Bu gereksiz bir açlık değil, hak ettiğin değeri ve ve sevgiyi görme çabasıdır. Herkes sevgi kırıntısıyla kalbinin doymayacağını bilir. Fakat bu zorla almaya çalışmak, saldırmak doğru değildir. Bunun yerine sessizce terk etmek en doğrusudur.
11 Yorumla
Soran5 ayÇok fazla hakarete katlandım. Ayrılırken bile beni suçladı. Hakaret ettiği için ayrılmıstm. Ama niyeyse acı ceken benm
- Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı.
1 ayKendine değer vereceksin. Sen kendini sevmiyorsun ki başkası seni sevsin. Kul ol köpek ol ondan sonra kimse bana değer vermiyor. Bunu yapan sensin. Kendini ayak altı etmişsin ondan sonra bu nasıl geçecek. Kendini ne zaman seversen o zaman geçecek
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u 1 ayKendinden ödün vermişsin değmeyecek insanlar için. Umarım bu saatten sonra akıllanmışsındır. Unutma kimse senden kıymetli değerli değil bu hayatta herkesten önce kendini düşünmeyi öğrenmelisin
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 547 cevap paylaştı. Öncelikle dinlenmen gerekir bir ilişkiden çıkarken hemen yeni bir ilişkiye başlamak yanlış bir durumdur kendine vakit ayır zamanın değerini bil kendine iyi bak
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
5 aySevgiye aç bir insan olmayı bırak, her zaman kendin ol.
Sen sevgiyi değil, sevgi seninle birlikte olsun. Unutma; Aşkın yolu birdir.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı. Kendine değer vereceksin, kendine zaman ayırıp sevdiğin şeyleri yapıp kendinle vakit geçireceksin
00 YorumlaBu kadar dürüst ve savunmasız bir şekilde kendini açtığın için öncelikle seni tebrik ederim. "Köpek oluyorum" tabiri canını ne kadar yaktığını gösteriyor ama gel biz ona "sevgiye susamışlık" diyelim. Ve inan bana, çölde susuz kalan biri önüne gelen ilk su birikintisine eğildiğinde, suyun çamurlu olup olmadığını sorgulamaz; sadece hayatta kalmaya çalışır. Seninkisi de bir "hayatta kalma" mücadelesiymiş.
Senin yaşadığın bu durumun psikolojideki adı "Aç Market Sendromu" gibidir. Karnın çok açken markete gidersen, sağlıksız ne varsa sepete atarsın. İlişkiye de "sevgiye aç" girdiğin için, önüne atılan o küflü kırıntıları "ziyafet" sanmışsın.
O boşluğu başkasıyla doldurmaya çalışırsan, o kova hep delik kalır. O deliği içeriden kapatmanın reçetesi şudur:
1. Kendi Kendine Ebeveynlik Yapma (Reparenting)
İçinde "Beni sevin, beni onaylayın" diye ağlayan küçük bir çocuk var. Sen şimdiye kadar o çocuğu elinden tutup, sevgilinin kapısına bırakıp "Al buna sen bak" dedin. Adam da çocuğu tekmeledi.Görev: Artık o çocuğun ebeveyni sensin. O sevgiliden beklediğin şefkati kendine vereceksin. Sabah kalktığında kendine "Bugün nasılsın tatlım?" de. Kulağa delilik gibi gelebilir ama aynaya bakıp kendine sesli olarak şefkat göstermek, beynin "ben değerliyim" nöronlarını ateşler.
2. "Hayır" Deme Kasını Güçlendir
"Aman ilişkim iyi gitsin" diye susmak, "Fawn" (Yaranma/Boyun Eğme) travma tepkisidir. Karşı taraf öfkelenmesin diye kendini yok saymaktır.Pratik: İlişki dışında, günlük hayatta küçük "Hayır"lar ile başla. İstemediğin kahveye, gitmek istemediğin yere "Hayır" de. Sınır çizdikçe ve dünyanın yıkılmadığını gördükçe özdeğerin artacak. Sınırların, senin kale duvarlarındır. Duvarı olmayanın bahçesine giren çok olur.
3. Kendine "Yatırımcı" Ol
Eski ilişkinde tüm sermayeyi (duygunu, zamanını, sabrını) karşı tarafa yatırdın ve iflas ettin. Şimdi sermayeyi kendine çek.O adama alacağın hediyeyi kendine al.
Ona ayırdığın vakitte kendi cildine, hobine, ruhuna bakım yap.
Kendine şunu sor: "Ben bu davranışı en yakın arkadaşıma reva görür müydüm?" Arkadaşına hakaret edilse "Sus otur" der miydin? Demezdin. Kendine de deme.
4. Sevgi Kaynaklarını Çeşitlendir
Tüm sevgi ihtiyacını tek bir "partner" musluğuna bağlarsan, o musluk kısıldığında ölürsün.Dost Sevgisi: Seni yargılamadan dinleyen arkadaşlarının yanına git.
Doğa/Hayvan Sevgisi: Bir kediyi sevmek, bir köpeğin başını okşamak veya ormanda yürümek... Bunlar karşılıksız ve saf sevgi kaynaklarıdır. O "açlığı" yatıştırır.
5. Detoks Dönemi (İlişki Orucu)
Şu an en büyük tehlike: "Yara Bandı İlişki" (Rebound). Canın yanıyor diye hemen sana "Canım" diyen ilk kişiye gitme ihtimalin çok yüksek. Ama şu anki "yaralı" frekansın, yine "kurtarıcı" rolü oynayan narsist tipleri veya seni sömürecek tipleri çekecektir.Bir süre "Kapalıyız, Tadilattayız" tabelasını as. Kendi başına sinemaya gitmenin, tek başına kahve içmenin keyfini çıkarana kadar dükkanı açma.
Son Söz: Sen "değersiz" değilsin, sadece "fiyat etiketin düşmüş". Vitrindeki en değerli pırlanta bile, pazarda tezgahın altına konursa "imitasyon" muamelesi görür. Sen pırlantasın ama yanlış pazarda, yanlış müşteriye sunuldun.Şimdi o pırlantayı al, tozunu sil, kadife kutusuna koy ve hak ettiği değeri biç. Kendini sevmek bir varış noktası değil, her gün yapılan bir pratiktir. Bugün başla.
03 Yorumla
Soran4 ayPsikoloğumda aynı şeyleri söyledi :)) psikolog musunuz
Soran4 ayVar var var bişiler. 41 yaşına boşuna gelmemişsin abi. Psikoloğa gidiyorm kadın gözmü açıyor derinlere indik. Normalde vermezdm çoğu bildğin iey ama dediğin gibi o çocuğa sahip çıkıyorum. Artık o var
Gizli Üye(30-35)5 ayBir yorumda tam olarak nasıl hareket edeceğimi bilemiyorum yazmışsın. Öncelikle bunun nedenlerini irdeliyelim. Onu sevdiğini sanıyorsun. Ama kendini sevdiğin için böyle bir insanin sana layık olmadığını da biliyorsun aslında. O zaman nasıl bir önlem almalısın.
1-Kendinle olan bağını guclendirmelisin. Bunu nasil yapabilirsin. Hobiler edin. Allah'la olan bağını kuvvetlendir. Kitap oku. Kendini geliştir her anlamda okul oku. Faydalı bir kursa git. Kendinin potansiyelini arttır. Degerinin farkına var. Kendine şefkatle yaklaş.
Ör:Kendine değer versende bunu tam olarak yapamadiginin farkındasın. Senin kişiliğine küfür vs. ile saldirida bulunan bir insana katlanman kendine yaptığın en büyük haksızlık. Allah'ın sana verdiği değeri sen kendine veremediğin için huzursuzsun. Ama yol yakınken bitirmen kendine yapmış olduğun en büyük iyilik.
2-Kimin gözlerine öyle bakarsan, kiminle dolasirsan, kiminle vakit gecirirsen o kişiden mutlaka etkilenirsin.(Hem cinsin bile olsa arkadaşından bile yani.) O yüzden hayatına alacagin tüm insanları gozlemlemeden yamacina alma. Eleğinden elenenler hiç giremesinler. Ahlaklı olması, düzgün konuşması, edepli olmasi en önemli kriterin olsun. Karşı cinse gelince gözlerini korumadiginda kalbinin esiri olursun. Çunku "Göz nereye bakarsa gönül oraya akar"ve kalbinin, nefsinin esiri olursun. O yüzden gözlerini koru... Gözlerini korumasının için bu acı. Onunla muhatap olduğun için onu sevdiğini sanıyorsun. Bu nefsinin ve şeytanın sana oyunu. Sadece alışkanlık. Sana kufur eden birini zaten akıllı olduğun için sevemezsin. Bu durumdan bir an önce kurtulman için Ya Selam ve Ya Latif esmalarini çekersen çok rahatlar ve kolaylıkla atlatırsın.(Sen nete bak Ya Latif 129 kezdi sanırım. Es selam 131 kez olması gerekiyor. Yanlis olmasın nete bak.)
3-Astroloji haritanda venüs burcuna bak o senin sevgi dilin oluyor. Her şeyi sevme bicimin belki bağımlılıkları olan bir burcun olabilir. Yani bunu bilmen zaaflarını da bilmeni sağlar. Ama akıllı biriymişim ki kesin burclarinda toprak elemeti vardır. Sevdigini sansanda birakabilmişsin. Onunla ilgili her şeyi sil. Hic aşk vs. sarkisi dinleme. Olmayan aşkın var zanneder efkarlanirsin. Bu geçecek de. Ve kafanı hiç boş bırakma! Sürekli yapacak bir iş bul kendine. Çunku "Boş kafa şeytanın çalışma odasıdır."
12 Yorumla
Cevap sahibi5 ayYani şunu demek istedim hem cinsinden bile etkilenirsin diye.(O anlamda değil. Hayatina kimi alırsan al. Onun iyi ozellikleride seni etkiler. Kotu özelliklerine etkiler. Mizacin o yönde etkilenir demek istedim. Arkadaslarini bile iyilerinden seç demek istedim.) Ayrica karşı cinsle evlenip bir ömür geçireceği için ozelliklede bir bayanın ağzı bu kadar bozuk iken seçmen hic akıl işi olmaz. Edep haya çok önemli kavramlar. Bir de sana saygisi olması çok önemli.
Soran5 ayBen başak burcuyum venüs mevzusunu anlamadım
Evet ne yazık ki bu benim de aşamadığım bir sorun. Zamana bırak. Şu sözü unutma:
" Yalnızlıktan kaçarken yanlış insanlara gideriz... " 🌼
Kendini sev, yalnızken kendine zaman ayır. Kendinle dertleş ve ne istediğini bir öğren.
26 Yorumla
Soran5 ayBi fotosunu gördm şimdi silmemişim. Modum düştü niye böyleym blmiyorum. Erkekligine adamlıgama laf etti bi özür bile yok niye böyleym
Soran5 ayNasıl geçer peki bu
Soran5 ayGarip şekilde duygular gelince verdiği zararı hiç önemsemiyorum. Gururumu onurum incindi ama duygular gelince nedense susuyorm
Gizli Üye(25-29)3 ayAyni durumda olduğum için bi cevap yazim de soruyu kaybetmeyeyim... gecmis olsun öncelikle🌸 bende her sey yaptım iliskimi ayakta tutmak için. Meğersem nerdeyse hep aldatılmışım o 6 sene içinde. Elimdem fazlasını yapmıştım hep. Aldatılmayı tek günde öğrendim hesabına bağlanıp mesajlarin hepsini okudum. Cinsellik için yaklaşmış yaş ve medeni durumu fark etmeden. Belki de bi 10 kişiyle aynı anda konuşmuştur. Bende ailesi beni biliyor kızım diyorlar diye tek ben varım beni tek seviyor sanıyordum.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 515 cevap paylaştı. Sevgi açlığını önce kendine şefkat göstererek, sınırlarını yeniden kurarak yavaş yavaş doyurmak daha sağlıklı oluyor. İnsan kendine değer vermeyi öğrendikçe başkasından gelen kırıntılara tutunma ihtiyacı da azalıyor. İyileşmek zaman alıyor ama bu süreçte kendini suçlamaman çok önemli.
11 Yorumla
Soran4 ayPsikoloğa başladım tek başıma yapamadım. Dediklerinizi söylüyor. Kendime değer vermeyi öğreniyorum
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Sevgiye açlık başksının sevgisiyle değil, kişinin kndi sınır ve özdeğeriyle doyar. Değerini ilişkide kazanacağını sanan insan, sevgiyi hakaretle karıştırmaya başlar ve susarak kendini inkâr eder. Yapman gerekn ilk şey ‘beni seven bana zarar vermz’ ilkesini içselleştirip, sevgiyi isterkn sınır koymayı öğrenmek. İlişkiyi ayakta tutmak için kndini ezdiğin yerde sevgi değil, bağımlılık vardır. Gerçk sevgi, kendini kaybetmeden kurulur.
11 Yorumla
Soran5 aySeven insan hangi iartta olursa olsun hakaret etmez mi? Seviyorum sevdiğim kırılmasın mı der?
5 aySana şöyle soyliyim dostum kendini bir şahsa kişiye asla bağlama sev ama sevgi bekleme karşındakinden bir beklenti içerisine girersen kendi kisiligini ve benliğini yok edersin diyelimki bunları yaptın. Zaman zaman dur ve geri çekilip bir kendine bak bu hakareti duyacak adammıyım benim bir dostamı bir kız arkadaşamı ihtiyacım var de kendini yücelt ama tadında abi herşeyin fazlası zarar gözün korkmasın hislerin den korkma gurur yapma bırak içindeki heves kirilina kadar duygularının peşinden git bir dönem artık kirilicak kirilmiyorsa kendini gerçekten farklı şeylere yönelt kendini yönet neyi seviyorsan ona odaklan sıkılana kadar sosyalleş sosyalleşmek ve bol bol kazık yemek biz her zaman bir üst seviye ye kaldırır bu yüzden kirilicak sevilmeyeceksin erkeksin diye kendini sürekli güçlü görünme zorunluluğuna girme ara sıra oturup ağlamak en büyük çözüm olabilir mesela :)
01 Yorumla
Soran5 ayAğlama geldiğinde eve kadar tutuyorm evde ağlıyorum. Diğer dedikleriniizn bilincine vardım tek başımaym 1 haftadır. Karanlıkta kalmak insanı kendisiyle tanıştırtıyo
seviye açsan bence bir evcil hayvan sahiplenebilirsin ya da kendini geliştir ve büyün sevgini kendine yoğunlaştır hem bu senin gelişmeni de sağlar hobi edin satranç resim günlük tutmak vb. dil öğren yani demek istediğim kendini oyala bir süre sonra aklına gelemez kendini mutlu edicek şeyler dene
04 Yorumla
Soran5 ayOnu deniyorm gotosunu görnce bugün kendimi kaybettm
Soran5 ayBi anda başa döndm
Soran5 ayBaşka seçeneğim yok zaten
Öncelikle kendini severek, kendini sevdikçe bu girdaptan çıkarsın. Çünkü kendini sevmeye başladığında, sana değersiz hissettiren şeylerden hemen uzaklaşırsın. Hakeden birini gördüğünde ise hem kendini hemde onu çok sevmeyi tadarsın. Kendini sevmek içinse yapacağın en iyi şey yine kendine yatırım yapmak. Spor, eğitim, kültür, yemek yapmak gibi konularda kendini geliştirdiğinde bunu sadece sen değil başkaları da farkedecek
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayUmarım kendi sevgi açlığını ve ilgi isteğini tatmin etmek için seni gerçekten seven bir kadına kendi isteklerini tatmin etmek maksadıyla yaklaşmazsın. Bence kendi sevgi açlığını kendini sevmeye çalışarak giderebilirsin. Özdeğerin yokken birisine yönelmek yapabileceğin en büyük hata olur muhtemelen
112 Yorumla
Soran5 ayHiçbir zaman o şekilde yaklaşmam çünkü ortada o zaman bir ilişki olmaz benim yaşadığım şey olur tek taraflı bir şeyler sadece sevdiğim kadar seveyim istiyorum kurallarını önemsediği kadar benim de hassas olduğum o konuların önemsemesini istiyorum bir erkek beni rahatsız ediyorsa o erkeğe beni bir daha rahatsız etmemesini sağlamasını istiyorum tek istediğim şeylerdir
Soran5 ayBir erkek benim hatunuma yavşadığı zaman kafanda kuruyorsun çok kıskançsın o benim çocukluk arkadaşım gibi yalanların bahanelerin arkasına saklanmasını istemiyorum seni rahatsız ediyorsa gerekli çizgileri çizerim en kötü gider hayatından çıkartırım demesini istiyorum sosyal medyadan tanidigi insanlar için evlenmek istediği erkeği karşısına alan bir kadın istemiyorum artık buna sınır değil sınır diye diye saçma sapan şeyleri bana bahane et hayırlısı
Cevap sahibi5 ayBu söylediğin şeylerin hepsini aynı kadın mı yapıyor bu arada?
Soran5 ayEvet
Soran5 ayYa anlaşamıyor olabilriz ama bu bana hakret etmen toplum içinde sesli konusman insanlarn içindeyken izerime kahve atıp rencide etme hakkı doğurmaz
Soran5 ayÇok sevdim o da sevdi benm sevgim ne yazık ki ağır bastı terazi bozuldu çogu kavga benm sevgimin yüksek olmasından dolayıydı zaten
Cevap sahibi5 ayBaşka erkeklerin kendisine sarkmasına vesaire izin veriyorsa bence bu onun ilgiye bağımlı birisi olduğunu gösterir. muhtemelen senden değil de ona gösterdiğin ilgiden hoşlanıyordur. Kendine saygın varsa bu tür insanlardan uzak durmalısın bence. Emin ol ki ona olan sevgin kendine olan saygından daha önemli değil
Soran5 ayYa yanlıs mı düşünüyorum güzel bi gece geçirdi dogum günü eglencesindeydi elemen ordan yazmıs sohbet sohbetç dogurmus elemanda hayallerimi yaşıyorsun hayallerimden çıkar mısın yazmış. Bu yavşamak değil midir?
Soran5 ayBir de şunu anlamadm beraber binali sergisine gittik elemanın teki İstanbul gezecegm nereyi gezeym demiş beraber gezdiğimiz yeri söylemiş ama erkek arkadaşkmla gittim dememiş neden demedin diyorm ben sürekli ilişkisi oldugunu belirten o kız degilim diyo yerleri söyledm sonra sohbeti kapattm diyo ki kapatmısta ama yine de erkek arkadaşımla gittim dersen eleman karşıda bir erkek oldugunu bilir ona göre muhabbeti uzatmaz haftaua İstanbul'a gelecem gibi sacma sapan gereksiz cümleleri sana kurmaz
Cevap sahibi5 ayAy çok kötü bir durum. Kadın direkt Red flag uğraşıp kafanı yorma daha fazla
Soran5 ayYa sarkma mıdır tam bilmiyorm ama mesajlaşırkn bir erkegin hayatında oldugunu söylemiyor millette yazmaya devam ediyo o sınırları koruyorm diyo amenna birine konusmus konusmus görüldü atms ama beni rahatsız ddiyo diyorsam erkek arkadasımla gezdm demek erkek arkadasıma soraym k daha iyi yerler bilir demek çok zor değil
Soran5 ayHayallerimden çıkar msn cimlesi yavsama degil mi yani yavsadıgını bile bile konusmayı sürdürmüş
ben de tam olarak böyleyim ve bunun kurtuluşu yok sadece gerçekten çok ağır bir şekilde kalbin kırıldıktan sonra bir süre bu hâlin köreliyor ve daha çekimser oluyorsun ama sadece bir süre.. sonra yeniden her şey başa dönüyor ve sömürülen bir âşık oluyorsun
11 Yorumla
Soran4 ayÇok özlüyorum. Eskisi gibi değilim ama ona sarılmayı özledim. Ama eskisi gibi değilim gözüm açıldı yediğim hakaretler saygısızlıklar değersizlik hissi nefret ve öfkemi kamçıladı. Ama niyeyse bazen içim ona gidiyo. Bazen parmaklarını öptüğümü hatırlıyorum. Sonra yaptıgı manipülastonlar geliyo öfkem artıyo beni kendimle karşı karşıya getirdiği için onu affetmeyeceğim. Gururumu benim karşıma diktiği için afetmeyeceğim
Toksik ilişkiden cikinca bu his cok normal insanin ozguvenide sevgiyidw algilayisida dagiliyor Şu an hisetigin sevgi acligi ama bunu biriyle doldurmaya calisma yinr ayni yere dusersin once kendine donmen lazim kucuk kucuk seylerle kendine iyi davranarak o aclik aslinda kendine olan ihtiyacin kendine sefkat gosterince toplaniyorsun
01 Yorumla
Soran4 ayDeniyorum pek başarılı sayılmam
- Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.
5 ay
00 Yorumla Sevgiye aç olunca insan en küçük ilgiyi bile büyük sevgi sanıyor. Sonra sırf ilişki bozulmasın diye susuyor, alttan alıyor, kendinden veriyor. Bir süre sonra da kendi değerini unutuyor. Bence önce şunu öğrenmek lazım, seni seven insan sana hakaret etmez, seni değersiz hissettirmez. Sürekli sevgi aramak yerine biraz kendini toparlayıp yalnız kalabilmeyi öğrenince insan sevgi kırıntısına muhtaç olmaktan çıkıyor.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Öncelikle kendini sev kendinle barış kardeşim ve gereğinden fazla kendinden vermeyi bırak ben de zamanında yaptım o hatayı ordan biliyorum hakedene hak ettiği kadar değer ver her zaman
00 Yorumla
3 ayKendine odaklan yapmak istediğin şeyleri yap o zaman bir kişiye ihtiyaç duymazsın tabiki de herkesin sevmeye sevilmeye ihtiyacı var ama bu yüzden öz saygını hiçe sayma o zaman kendine kalıcı hasarlar bırakabilirsin kendine odaklan o zaman gerçekten seni seven birisi karşına çıkabilir o kişi karsinca çıkınca da sınırını koru sırf karşındakini memnun etmek için istemediğin şeyleri yapma umarım istediğin gibi sağlıklı bir ilişki yapabilirsun saygılar
00 YorumlaSevgiye Aç Olmak Kötü bir şey, Ufak Bir Sevgi Kırıntısı Gördüğün'de Haketmediğin Şeylere Tahammül Etmek Zorunda Kalıyorsun..
03 Yorumla
Soran5 ayÖyle ne yazık ki
Soran5 ayNasıl atlatacağız peki
- Aşk İlişkileri konusunda 571 cevap paylaştı.
3 ayİnsanı en çok yoran şey sevilme istediğidir.. Seni sevmeyen birini asla sevme unutma sen değerlisin. Tavsiyem spor yap kedi besle
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 328 cevap paylaştı. Canım Bir doktora ya da kankana gidiyorsun dedikodu yapıyorsun
01 Yorumla
Soran4 ayPdr gidiyorum. Arkadaşlarımın kafasını sktm adamları daralttm
- Aşk İlişkileri konusunda 628 cevap paylaştı.
1 ayözdeğer içsel inşa edilir başkası üzerinden değil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayEski sevgilinin toksikliği onun problemi, senin vizyonun değil sonuçta. Al bir kitap, tak kulaklığını, dünyaya görüldü atıp yoluna bakarsın
02 Yorumla
Soran4 ayEski heveslerimi yapamıyorum artık. Olmuyo. Kitap okuyaıyor gezemiyor. Yeni bi yer gördgmde onunla görseydk keske dyorum
Soran4 ayNe zaman geçecek bu
1 ayToksik ilişkide genellikle bir kişi hep geri döner. Kendine öz saygı kazandırmak için ilk önce o insanı silmelisin. Birdaha gelirse geri çevirebilmelisin önce burdan başla gerisi özgüven ve egoyla düzelir. Ego dediğim kendi öz saygın.
00 Yorumlabence şu an bunun için uğraşma duygusal boşlukta saçma sapan kararlar verebiliyor insan. sadece bir şeyleri akışına bırak ve kendini her şeyin kötü gideceğine inandirma.
01 Yorumla
Soran5 ayŞu an tamamen kendimle ilgileniyorm zaten yemi insanlar tanımaya çalışıyorum
Gizli Üye(18-24)5 ayGerçek bir sevgi olunca hayatında bu kendiliğinden geçer
055 Yorumla
Soran5 ayUmarım. Rahatsız oldugum konulara değer verilir umarım
Cevap sahibi5 ayBunu geleceğe odaklanarak çözmelisin öncelikle en baştan konuşarak
Soran5 ayKendimle konuştum ama duygular bazen ağır geliyor hakaretlerini aşağılamaları duymuyorm sanırım kötü bi aik bagımlılık bu
Cevap sahibi5 ayHakaret neden ediyordu ki sana
Soran5 ayKarakteri gereği sinirlennce agzından çıkanı duymuyo ailevi durumları sıkıntılıydı bende sustukça üstüme geldikçe geldi. Sadece unutmak istiyorm bi yolu var mo
Cevap sahibi5 ayBen ne bilim ya sıkıntılı olabilir de sen sinirlendiriyor olamaz mısın
Soran5 ayGenel karakteri sinirli. Ben en ufsk bişi yaptıgımda kavga yapıyordu. Telefonumu vermedm üzerime kahve attı. Vermezsem bagırırsın cagırırsın kahve atmak nedir eclilik düşünüyoruz ablası mekan video atms ona bakıyo ablam ne atmıs dedm sokak ortasnda telefonuma bakma demedm mi diye bahırıyo millet bana bakıyo rezil oldm. Tamam benden de var ama tepkiler anormal benm de sinirlenmem gereken noktlar vardı kavga çıkmasın diye susuyordm
Cevap sahibi5 ayUff zor bi karakter
Soran5 ayYa bak benim hatalarım şunlar olabilir arama dediği halde ararım toplum içiindehken sesimi yumuşatarak öyle mi diyomuş birtanm deyip bogazını gıdıklarm bunlardan rahatsız. Kuzenleriyle dışarıdayken ararm napıyosn diye bunlardan rahatsız neden arıyorsun insanların içindeyken diyo.
Soran5 ayİnstagram telefon şifresini isterdm bundan rahatsız evlilik düşünüyoruz hazırlık yapıyoruz vermiyosn şifreni telefonunu elime almaya baslayınca rahatsızlanıyorsun. Erkekler mesaj atmıs bakarken üst taraflardaki mesajlara baktıgımda bakma artık özelim işte diyorsun. İkimizin arasında özel olamaz diyorm
Cevap sahibi5 ayHahahah ya bunlar beni de geriyor neden bilmiyorum 😂 kocam bile arkadaşlarımın içinde beni muhabbete tutsa ya akşam anlatsana bunları diyorum 😅
Soran5 ayBunlardan rahatsızdı. Hani bi kız arkadaşımdan dolayı değil çünkü hepsini çıkardım hayatımdan saçma canım hareketlern var deyip hakaret ediyordu
Cevap sahibi5 ayŞimdi onu da dinlemek lazım be yavrum tek taraflı olmaz 🙃
Soran5 ayÖyle tabi. Tek taraflı olmaz. Tepkiler anormal sadece
Cevap sahibi5 ayBıkmıştır belki ya sinirli olabilir de bu kadar olmamalı abartmış
Soran5 ayKısacası ilişkinin içindeykende sevgiye aç oldugumu sevgi dilendiğimi hissettiğimi söyledm ona öyle bişi olmadıgını kendisinin karakternin bu oldugunu söyledi haklı haksızdan ziyade karakterler uyumlu değildi uyumlu yapmaya calıstık olmadı. Sadece sevgi dilenmek istemiyorjm içimdeki özsaygımı öz değerimi geri almak istiyorum ne yapabilirim tavsiye var mı
Soran5 ayAilesi maddi manevi zor durjmda 20 m borc var babası da yurt dışında alışık değil tek başlarına mücadele ediyorlar ondan sinirleri 2 kat gergin
Cevap sahibi5 ayAynı kişiyle mi
Soran5 ayBende ailesnden dolayı ettiği hakaretleri sustum sustukça daha da dozu kaçtı neyse dedigim gibi sevgimi saygımı geri kazanmak istiyorum
Cevap sahibi5 ayAslında seni hayatına bile alması mucize
Cevap sahibi5 ayOnunla olacaksan istiyorsan onu sakinleştr konuşarak en baştan anlaşın
Soran5 aySakinleşmesinin ihtimali yok. Abla bana gelip önündekini taşıyamıyorsan bana ver taşırım senden bi cacık olmaz bak çocuk asgari ücretle beyaz eşya aldı sen alamadın diyip kıyaslıyorsa sokak ortasında bağırıyorsa bana s1ktir git diyorsa sokakta dhaa ne yapaym ne kadar durabilirim
Soran5 ayZaten kavga büyümesin diye sustum sustukça üstğme geldi. En son ayrılırken ben seni eğittim dedi bana köpek miyim ben diyemedm barışırız diye.
Cevap sahibi5 ayBen kendimi sinirli bilirdim bu resmen mahmut abi 🤣
Soran5 aySeverek ayrıldık ama saygısızlık empati ve güven yoktu ilişkide
Cevap sahibi5 ayYa bunlara da fazla takılma her kız söyler o tip cümleler
Soran5 ayO kadar çok sınır koydu ki bana elamanın birisi buna hayallerimden çıkar mısın demiş bunu görnce ne ayak dedm o çocukluk arkadaşım yavsamıyor bana hayatından çıkar dedm kafanda kuruyorsun dedi 3 ay boyunca kafanda kuruyorsun güvenmiyordan ayrıl dedi 3 ayın sonunda 3 yıl önce instagram tanıştığını söyledi ya evlenegi erkeğim ben evlenecegi erkege yalan söyledi. Özür dilemedi bunu sen yaptırdın bana dedi senin yüzünden bunu dedm çok taktın dedi yalan söyledn ama dedm bu yalan değil yalan olarak görmüyorum dedi daha ne diyeyim
Soran5 ayAbla senn burcun ne
Soran5 aySen sbiye sokak ortasında bagırıyor musun senden bi cacık olmaz diyor musın sktr git diyor msn adamlıgına laf ediyor musun
Cevap sahibi5 ayAkrep burcuyum. orada saçmalamış neden bunu yaptığında bırakmadın o kızı
Soran5 ayAbla aglamaklı oldu dedim ki ben yine hata yaptım sanırım ağlamaklı biçimde benm tonlarca derdim var sen caner diye tutturmuşsun diyo yavşasa zaten ben çıkarırır. Diyo abiye sorsana hayallerimi yaşadın hayallerimdne çıkar msn ne demek yavsamak değil mi
Cevap sahibi5 ayHayır asla biz kendimizi bilen insanlarız geçmişte kendisinin bu tip hareketleri olduğunda onu olduğu yerde bırakıp gitmişliğim vardır 😂 öğrendi jdjdjd
Soran5 aySen o dediğim hakaretleri abiye ediyor musum?
Soran5 ayBak ben zırt pırt aradım erkek arkadaşlarıyla başbaşa buluşmak istedi izin vermedm kısasa kısas yaptı İstanbul'a gezmeye gidemezsn dedi ya dedm bi arkadaşınla kısıtla beni dengi değil bu çok sacma bedel dedim yok dedi İstanbul'da gezmemden rahatsızmış. İnstagram telefon şifrem onda var güveniyo bana herhangi bi kadını araya sokmadm ama onun şifresini görmem rahatsız ediyordu onu sınırlar diyordu aldatacak tip değil ama belki ilgi hoşuna gidiyordu bilemem ya dacevresnde insan yok diye konusmayo kesmiyordu bilemem
Soran5 ayİyi de her kadın eder bu hakaretleri dedin. Sen abiye senden bi cacık olmaz taşıyamıyorsan ver ben taşıyayım sokak ortasında bagırmasın mı bagırmaz musın
Cevap sahibi5 aySenden bi cacık olmaz derim bende 😂 çok kızarsam hdjdjd etmişliğim var bu lafı. Sokak ortasında bağırmak onun huyuydu benim değil çok eskiden o da. Kendisi cezasını çekmiştir bensiz kalarak.😂 ben bağırmam küfretmem ama küfürlü konuşurum başka bişeyle ilgili
Soran5 ayYani soksk ortasında bagırdı için terk ettin yanlıs bişi değil. Ama özür dilemiş senden benden bu ettiği hakaretlerden özür dilemedi. Aksine yüzüm düştü diye ben eve gidiyorum sakın peşimden gelme fönlünü almaua calısıyoruz yüzünü düzeltmiyorsn dedi
Soran5 ayMilletn içinde bagırmıs nasıl hemen güleyim
Cevap sahibi5 aySen de ona bağır ya da bırak gitsin.
Soran5 ayAyrıldım zaten bagıramam ona ya tokat atar ya direkt yüksek tepki verir ona en ufak itme falan yaptıgımm da şakasına tabi bana şiddet uygulayamazsın diyo ne alaka diyorm
Soran5 ayEşinin burcu nedir
Cevap sahibi5 ayO da Balık burcu.
Soran5 ayAnladm ne bileym daha fazla hakarete dayanamadm ayrıldım. İlişkide özsaygımı kaybettm nasıl kazanabilirim bunu
Cevap sahibi5 ayBaşka bi ilişkinde kazanmaya çalış
Soran5 ayKendi kendine olmaz yani tamam
Cevap sahibi5 ayKendi kendine olur zaten başka ilişkinde pekiştirirsin
Soran5 ayNe bileyim hakkımızda hayırlısı olsn. Mutlu olsun oda bende
Cevap sahibi5 ayAynen öyle Boşverrr sen o kızı sorunluymuş baksana
Soran5 aySorunluydu ahzıma da sctı ama güzeldi be hayırlısı mutlu olsun isterm
Cevap sahibi5 ayBelki de hak ettiğin odur 😂😂😂 güzeldi diyorsun hala demek ki güzeldi jsjsj
Soran5 ayÇok sevdim. Hani Allah için değilde Allah gibi sevdm ondan sınandım ondan dayandım hakaretine daha fazla duramadım
Soran5 ayAyrılırken tüm suçu benm üstime attı hakaret ettiğim için özür dilerim demek yerine beni zor zamanmda yalnız braktın dedi o koydu
Cevap sahibi5 ayKeşke yalnız bırakmasaydın sahiplenseydin işte her birimiz bu hayatta bişeyler öğreniyoruz sende Allah gibi sevdim diyorsun eminim o da buna kayıtsız kalmayıp seni sevmiştir.
Soran5 ayNasıl sahipleneyim etmediği hakaret kalmamıs konu hakkında konuşmak istemiyor
Cevap sahibi5 ayKonuşma o zaman boş ver geldi geçti
Gizli Üye(36-45)5 ayBu şekilde hata yapa yapa hissizleşecek ve duygularını daha iyi kontrol edebileceksin, aksi halde kendine olan saygını kaybedersin.
01 Yorumla
Soran5 ayKaybettiğim gibi yeniden inşa ediyorum
Gizli Üye(25-29)4 ay1 ay önceki soru sayfama niye düştü ya geçmiş olsun kaç yaşındasın?
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 aySanırım senin yetersizlik hissin var, buna dikkat etmelisin.
00 Yorumla
5 ayBence ilk kendine deger ver biriyle iliskin varmis zaten bitmis kendine deger verip kendini daha iyi tani sonra flort yonuyle birileriye baslayabilirsin bence💞
00 YorumlaKardesım sen sev bence kendini neden insanların sevgisini istiyosun ki? Git kendin al kendine hediye ya da vesaire
00 YorumlaAyni beni anlattin sanki. Artik ben bitirdim yeniue bakiyorum artik zor olsada
02 Yorumla
Soran5 ayNasıl bakabiliyorsun ben bakamıyorm
Herseyden önce kendinle ilgilenerek kendini severek saygı duyarak
00 Yorumlakendini sevmeden asabilcegin bir sey degil malasef onaya sevgiyi baskalarindan almata ihtiyacin yok
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
5 ayKızlar sevmez senin gibileri
01 Yorumla
Soran5 ayNeden
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
5 ayBence biraz kendinle kal
01 Yorumla
Soran5 ayÖyle yapıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
5 ayBiraz yalnız kalın
01 Yorumla
Soran5 ayÖyle yapıyorm manipüleden anlar mısınz sorsam bir şeyi
4 ayBiraz kendinle baş başa kal
00 YorumlaKöprk al kendine
00 Yorumla
5 ayBol bol ilişkiye girerek
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 938 cevap paylaştı. Başlığı sen mi yazdın yapay zekadan mı destek aldı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 797 cevap paylaştı. Sen karı olmalıymışsın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)3 ayZamanla olur o hemen olmaz sabret bekle.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayKendini severek
00 Yorumla
5 ayKendine deger vererek
10 Yorumla
1 ayBunun cevabını bende merak ediyorum
00 Yorumla
2 ayTamamiyle kendine yönelip kendini geliştirerek
00 Yorumla
3 aySeni çok iyi anlıyorum
00 Yorumla
4 ayBu yorumu yazanla
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
4 ayDoyurma
00 Yorumla
5 ayHayatını yaşa kendi değerini bil
00 Yorumla
5 ayKişisel gelişim oku spor yap özdeğerini yükselt
00 YorumlaBırak sevgiyi git spora başla
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayGerçek bir sevgi olmalı hayatında
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayYaş kaç
10 Yorumla- Devamını Gör (7)
Devamını Gör(52)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Toksik ilişkiden çıktım özdeğerim sıfırlandı, sevgi açlığımı sağlıklı şekilde nasıl doyururum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer