Toksik ilişkide sadece alışkanlıktan mı seviyorum, bu döngüyü nasıl kırıp ayrılabilirim?

“Bana ‘obez’, ‘balina’, ‘ayı’ diyen birinden bahsediyorum. En zayıf noktalarımdan vuruyor. Sonra her seferinde çok seviyormuş gibi davranıp dünyaları veriyor. En ufak bir şeyde yine aynı hale geliyor. Beş yıl… Tam beş yıl. Nasıl vazgeçeyim? Güzel bir kızım; 100 kilo olmam bunu değiştirmiyor.

Sonrasında ağlayıp özür diliyor; ‘kilon sorun değil, seni üzmek için söyledim’ diyor. ‘Sensiz yapamam’ diyor.”

Toksik ilişkide sadece alışkanlıktan mı seviyorum, bu döngüyü nasıl kırıp ayrılabilirim?
Cevapla