Toksik ilişkiden ayrıldım ama hala çok özlüyorum, bu aşk mı alışkanlık mı 🤔?

Hayalimin kızıyla 1.5 yıl aşk yaşadım. Toksik ilişki oldu onun hyatı zordu benm zordu o hayatını ilişkiye taşıdı ben taşımadım. Sürekli kavga dövüş eleştirme bunu böyle yapma şunu giy bunu konuşma kuzenlermin yanında düşünürek konuş. Aptal canım canım senden bi cacık olmaz. Dayanamadım ayrıldım. Garip olan şu hala duygu besliyorm. Ama bu duyguyu ona mı alışkanlığa mı bilmiyorm. Özlüyorm bu yıla bensiz girdi mutlu mesut şimdi. Ben mal oldugum için aklımdaydı ama artık bitti yeni yıl da yeni bir ben yaratacağım çok özlüyorm ama artık hayatımın merkrzine baskasını degil kendimi tsşıyacagım iyi senelere

Toksik ilişkiden ayrıldım ama hala çok özlüyorum, bu aşk mı alışkanlık mı 🤔?
Cevapla