Bilmiyorum yemek yiyince kendimi mutlu hissediyorum sevgi eksikliğini bununla kapatmaya çalışıyorum biraz değişik ama öyle işte normalde yemek yemeyi sevmem ama artık ilgiye ihtiyacım ailem gösteriyor ama ben daha fazlasını istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Sevgi eksikliğini yemek yiyerek gidermeye çalışıyorum, bundan nasıl kurtulurum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Sonu kötü bitebilir kilo alırsın ve bu seferde bundan mutsuz olursun tecrübeyle sabit
Evet çok doğru
Bende bunu yaptım hala bazen yapıyorum ekmeği yemeği tepiyorum ağzıma
Sevgi eksikliğini çalışkan olarak gider
Çalışarak mı demek istedin
Evet
Haklısın birşeyler le hep meşgul olmak gerekiyor
Yani aklına gelmicek Bi uğraşın olucak
Evet, bundan bahsediyorum.
Teşekkürler 🤗
Önemli değil
Ben de yemek yemeyi çok seviyorum ama 2 gün önce diyete girdim 😂
çikolatayı duydumda yemek nedir agam
Genel olarak dedim yenilebilen her şey olabilir
Tartıda 100gorunce ben ne yaptım dersin 😂
Anlamadım
Tartıda 100 kiloyu görünce
Yok canım 60 kiloyum şu an Allah korusun 😂
İlgi bekliyirsan kendi resmini koymalisin
Ben ailemden ilgi bekliyorum sadece diğer insanlar kötü
Bence sen sevilmek istiyorsun
ya da bu resimdeki çocuğu kiskaniyorsun
Yok ya onu kıskanır mıyım çok tatlı değil mi😊
Evet tam yanakları sıkmalık
Bizde stresten yemek yiyelim
Stresten de oluyor ama sevgisizlikten daha fazla
Sen sevgisizlikten yiyorsan bizim obezite olmamız lazım inşallah çözüm bulursun.
Abarttın
Öyle yapa yapa bu kiloya geldim.. bence yeme
Ben hicbir şekilde kapatamiyorum aşırı mutsuzum
Dışarıda arama o sevgiyi daha çok mutsuz olursun
Neden?
Seni keşke yüz yüze taniyabilseydim
Aradığın sevgiyi bulamazsın sonra daha çok üzülürsün
Ama biliyor musun aşırı kötü bir şey ılgın. Sevgi görmemek
Evet biliyorum
Nasil y neden ilgi gostermesinlerki