Yeni otizm tanısı alan anne olarak bu duyguyla nasıl başa çıkabilirim?

Yıkıldım resmen.. isyan etmiyorum bu da benim imtihanım ama çok üzülüyorum ne hayallerim vardı anne diyecekti sarılacaktı beraber sohbet edecektik gezecektik hepsi yarım kaldı.. 2 yaşında henüz kendimi toparlayamıyorum eğitim görecek tabi ama konuşur mu konuşmaz mı belli değil. Kendimi çok kötü hissediyorum zaten bu dünyada ondan başka kimsem yoktu o da imtihanım oldu :(

Yeni otizm tanısı alan anne olarak bu duyguyla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla