Rahatı ve konforu olan eşim neden saygısızlaştı, aile evini mi özledi yoksa ben mi abartıyorum?

10 yillik evliyim 1 cocugumuz var. bi sirkette ekip yoneticisiyim. net maasim 95 mesailerle aylık 120 bin civari maaş alıyorum. egede bi tatil beldesinde yasiyoruz. eşim calismiyor bende zaten sagda solda 20 25 bine calismasini istemiyorum ihtiyacta yok. ve fakat bu kadına imkan sagladikca dagitmaya basladi. dublex teraslı guzel bi daire tuttum. altina arabasina kadar verdim. ne yapsam evde esimle ya da cocuktan dolayi durum musait olursa esimle disarda biseyler yaparim. iyice telefona sardi bu aralar manyak gibi telefon bagimlisi oldu. tahmin ettiginiz gibi aldatma vs yok telefondaki herseyine hakimim. saygisizlasmaya basladi. sizce bu 10 bin tl ile yari ac yari tok yatan ailesinin yanini köyünümü özledi. rahatmi batiyo buna. artik benim şarteller attı. cocugun okul tatil oldugunda sktr edip gonderecegim. aşagilamak icin soylemiyorum ama evinde gormedigi herseyi benim yanimda gormus simdi kendini bisey sanmaya basladi. defalarca adam gibi aldim karsima rahatsiz oldugum seyleri dile getirdim ama yok insanlik yaramiyo. sizce ne yapmaliyim.

Rahatı ve konforu olan eşim neden saygısızlaştı, aile evini mi özledi yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla