Eşim evlenince neden bu kadar değişti, eskisi gibi ilgili ve nazik değil mi?

Eşimle bir senelik evliyiz yaklaşık olarak 2 bucuk sene sevgili olduk her şey çok güzeldi sevgiliyken çok kibar beni çok seven nerdeyse her buluşmaya elinde çiçeklerle gelen benim fikirlerimi önemseyen biriydi. Bana çok önem verdiğini hissediyodum. Dünyanın en mutlu ve rahat insanıydım onun yanında tek kötü bişeyi yoktu gerçekten ama evlendikten sonra değişti bu değişim bi anda olmadı aslında yavaş yavaş oldu ama şu an bariz bi şekilde hissediyorum bişeyleri en son ne zaman çiçek aldı hatırlamıyorum mesela sevgiliyken her haftasonu bi tatile gitmek isteyen adam gitti yerine haftasonunu televizyon karşısında geçiren adam geldi. Sevgiliyken bulaşıklara sofraya yardım ederdi şimdi her şeyden kaçıyo bana yıkıyo bu değişim neden evlenince her erkek değişir mi

Eşim evlenince neden bu kadar değişti, eskisi gibi ilgili ve nazik değil mi?
Cevapla