Cinsel Yaşam konusunda 424 cevap paylaştı. Hayır, çok şey kaçırmadın. Bunu net söyleyebilirim. Toplum bize belli yaşlara kadar “şunlar yaşanmalı” diye görünmez bir takvim dayatıyor ama hayat o kadar tek tip değil. Senin yaşamadıkların bir eksiklik değil, sadece senin yolunun farklı ilerlemiş olması. Sevgili olmamak, birine dokunmamış olmak, cinsel deneyim yaşamamış olmak; seni geride, eksik ya da geç kalmış yapmaz. Bunlar bir insanın değerini, olgunluğunu ya da kadınlığını/erkekliğini belirleyen ölçüler değildir. İnsan bazı şeyleri erken yaşar, bazılarını geç, bazılarını da hiç yaşamaz hepsi mümkündür ve hepsi insani.
Şunu da söylemek önemli; İlkler “geç” olduğunda değil, hazır hissetmeden yaşandığında insanın canını yakar. Sen bugüne kadar kendini korumuş, belki güven aramış, belki de şartlar oluşmamış. Bu bir başarısızlık değil; bu, kendinle ilgili bir hikâye.60 Yorumla
En İyi Cevaplar
Cinsel Yaşam konusunda 707 cevap paylaştı. Hayır, çok şey kaçırmış değilsin. Hayat herkes için aynı sırayla ilerlemek zorunda değil ve sen “geç kalmış” ya da “eksik” değilsin. 28 yaşında olup bunları yaşamamış olmak utanılacak ya da anormal bir durum değil; sadece senin yolun böyle ilerlemiş. İlişkiler bir yarış değil, deneyimler de bir listeyi tamamlamak zorunda değil. Önemli olan şu: Bunları isteyerek mi, yoksa çekinerek mi yaşamadın? Eğer isteğin varsa, hâlâ her şey mümkün ve zamanın da var. İlkler yaşa bağlı değil, doğru kişi ve doğru hisle olur. Kendini başkalarıyla kıyaslama; senin değerin yaşadıklarınla değil, olduğun kişiyle ölçülür.
22 Yorumla
- Cinsel Yaşam konusunda 2b cevap paylaştı.
6 ayBak güzelim eğer hala bakireysen, ki yazdıklarından anlaşılıyor sakın ola hata yapıp bir erkeğin sözüne inanasın, yok evleneceyiz yok öyle olacak yok böyle olacak gel yapalım inanma derim, Türkiye deki ortamı görüyor biliyorsun kimin eli kimin cebinde belli değil, kaç sefer denk geldi bir yerde gördüm 15 yaşında seks yapmaya başlamış, yani ortam bozuk,
Ha canın birşeymi çekti otur evde aç filmini onla bunla olmaktan daha iyidir, merak etme nasibin bir yerden çıkar212 Yorumla- 6 ay
Erkekler için de aynısı geçerli mi?
- 6 ay
Zaten kızlar yapmasa haliyle erkekler de yapacak birini bulamaz, yani bence erkekler içinde aynısı geçerli
- 6 ay
Fazla yaşamış olmak iyi değil ama bence kızın da erkeğin de birşeyler yaşamış olması gerekir. Kendi başıma geldiği için biliyorum belli bi yaştan sonra deneyimsiz olmak işleri zevk almaktan çok travmatik hale getiriyo.
- 6 ay
@ÖznürÖzcan tabi fazla yaşamış olmak iyi değil haklısın, din açısından o birşeyler dediğinde yaşanmaması lazım ama bende dahil hepimiz yaşamışızdır, ve insan yaşaya yaşaya tecrübe kazanması daha güzel olur diye düşünüyorum, yani tecrübe kazanmak için biriyle birşeyler yaşamak gerekmiyor, tabi herkesin düşüncesi farklı,
Bende yapa yapa bu yaşa kadar belirli tecrübe edindim o ayrı, ama bence travmatik hale gelmesi karşı tarafın karşısındakini küçümseyip değersiz görmesi, yoksa birbirini seven her türlü şeye katlanır sonunda beraberce tecrübe kazanılır - 6 ay
Kadınlar belli bi yaştan ister bakire olsun ister motor kafa olarak değişir biyolojik alarm çalar daha seçici olur saf sevgiyle bakamaz. Cinselliği yaşamayınca ona bakışın da tamamen değişiyo. Aslında bunu 30 yaşından sonra yeni bir işe başlamak gibi düşünebilirsin
- 6 ay
Doğrudur güzelim ne diyeyim herkesin bakış açısı farklı saygı duyarım
- 6 ay
Erkekler, kadınlar yapmasa da gidip eskortla seks işçileriyle yaşıyorlar bunu ya da kendi yaşından büyük dul kadınlarla yaşıyorlar.
- 6 ay
@NickSevmeyenlerden haklısın ne diyeyim çeşit çeşit insan var
- 4 ay
@ironniggaass nickte ne varmış yorumda ne varmış
- 4 ay
@NickSevmeyenlerden ne olduğunu anlayacak kapasitesi yok belli, boş ver gitsin sildim zaten ağız vermeye değecek biri değil, bu gibiler de normal isimle yemedikleri halt yok
- 4 ay
@ironniggaass ben bu soruya 14 saat önce ve 21 saat önce yorum yapmışım gibi duruyor da soru 1 aylık bir soru ve ben hiç daha soruya cevap yazmadım. Ksye saat 03:55'te girdim. Tarih de 14 Şubat 2026.
28 kritik bir yaş gerçekten hiçbir şey yaşamam ama kötü bir şey değil kendini saklamışsın ama bir yandan da zaman geçip gidiyor ileride de şunu diyeceksin neden yaşamadın çünkü geçen zamanı arayacaksın o yüzden Erken davranman lazım hayatında biri olsun
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
222Cevap
Cinsel Yaşam konusunda 2,2b cevap paylaştı. Sen şimdi naneyi yimedin mi
10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 517 cevap paylaştı. Bence geç kalmış değilsin 🌝
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 3,9b cevap paylaştı.
m 5 ayHayır neden kacırasın evlen helalin ile yaşa
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 50,5b cevap paylaştı.
u 6 ayHayat sevişmek seksten ibaret değildir. kendinizi geliştirebilirsiniz.
30 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayToksik ilişkilere maruz kalmaktansa belki de böylesi daha iyidir... Ben de kimseyle cinsel beraberlik yaşamadım örneğin.
İnsanlar kötü bir şeyleri öylesine yaşamak istemem şahsen. Kendini geliştir bir yorum gördüm doğru söylemiş. Bu güzel duyguları yaşamayı senin kadar isterdim ama doğru insan çıkmayınca insan kullanılmış hissedebilir ve bu özel bir şey sonuçta... Herkesle ve öylesine mi yaşanmalı? Ha yaşın ilerliyor doğru eğer bir tecrübe olarak bakıyorsan yaşa güvenilir birisi ile...80-90 veya 40 lı yaşlara geldiğinde kimsenin ve herkesin ne dediği önemsiz kalacak. Kimsenin cinsel hayatıda kimseyi ilgilendirmez aslında gayet normal bir durum. Kimseye söylemeyeceksin zaten. Bakirelik durumunu takmıyorsan eğer kafana yaşa gitsin.
Eğer bir gün karşına ciddi bir ilişki çıkar ise seni olduğun gibi kabul eden birisi ile evlenirsin zaten bakir erkek nerdeyse yok.10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayher yaşta yaşamanın hissi hazzı farklıdır, bence yaş ilerledikçe hissedilen haz daha tatmin edici oluyor, yani yaşamadın diye bişey kaşırdın denemez, bu yaşta veya sonraki yaşlarında yaşadıkların daha fazla zevk verir tatmin eder keyifli geçer... gençken daha çabuk geçiyor hisler.. heyecanla alakalı farklar olabilir ama yani 18 yaşındaki heyecanla 28 yaşındaki heyecan arasında çok farklar olabilir 18 yaşındaki heyecanlar daha tatlı gelebilir
60 Yorumla
6 ayBen de senin gibiydim. Burada iyi yapmışsın bakiresin değerlisin demelerine inanma. Bana da öyle diyolardı. Verdim kafam rahatladı. Özgüvenim arttı. Ama dikkatli ol korun. Kadınlar cinsellikte deneyimli olması daha önemli çünkü yaş ilerledikçe karşındakine güvenmen saf bakman daha zorlaşıyor. Kafanda konuyu büyütmekten daha çok stres olursun ve keyif alman çok zorlaşır
88 Yorumla- 6 ay
Ne zaman yaptın
- 6 ay
'Verdim kafam rahatladi' 😂😂
- 6 ay
@asilkız98 olay bozulmayı istemem değil ki sevişmeyi tatmak. Ayrıca ben onu kullanmış oluyorum
- 6 ay
Tanışmadan ne kadar süre sonra beraber oldun ki? 10 kıza asılıp 1yle yatmak - onun da ilk olacağı belli değil - zaman kaybı olur diye düşünen olabiliyor. Bende denk gelmeyince yarı kırsaldan kızla evlenip hevesimi almıştım ama beraber olduktan hemen sonra ayrilmak da istemezdim evlenmesem
- 5 ay
@ÖznürÖzcan Ben seni evleneceğin zaman görürüm. O zaman da verdim , kafam rahatladı dersin. Kocana acıyorum. Yazık gerçekten.
- 5 ay
"Verdim kafam rahatladı " diyecek kızı nasıl bulalabiliriz acaba? Bakire kız için epey emek ve masrafa girdik ama nikahıma alma riski olacak diye ilişkiye giremedim en sonunda görücü usulü bir kızla evlenip hevesimi aldım. Senin gibi kız olsa gerek kalmazdı evlenmeye ama birkaç seferde yetmez 3-4 yılda ancak doyulur
- 4 ay
@asilkız98 aynen de öyle yapıyor tüm erkekler, heleki gizli video çekiyorlar kızlar farkında bile olmuyor ve video internette yayılıyor
Cinsel Yaşam konusunda 335 cevap paylaştı. Hayır çok şey kaçırdın demek doğru değil 28 yaş bu işler için geç falan değil herkesin zamanı farklı akıyor bazıları erken yaşar bazıları geç senin yolun böyle olmuş bu seni eksik yapmaz önemli olan istemediğin bir şeyi sırf herkes yaptı diye yapmamış olman bundan sonrası için de geç kaldım diye değil hazır olduğunda yaşarım diye bakman.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 336 cevap paylaştı.
6 ayKaçırma zamanına gelmişsin nerdeyse fakat kadının tecrübesiz oluşu tek çekici tarafı olmaz fiziksel özellikleri de çekici olmasını sağlar. Ne kadar taliplin vardı görücüler gelir miydi kapalı mıydın mesela? Seni biraz tanımak için bunlar gerekli bende 10 sene önce evlenip 5 sene önce ayrıldım annem hasta diye gitmişti eşim
00 Yorumla Doğru diyorsun herkes her boku yemişken insan bu yaşa kadar hiçbir şey yaşamayınca kendini sorgulamaya başlıyor sanki gençliğim boşa geçti gibi insallah öbür dünyada bunun ödülünü alirsin yoksa zina yapan ve tövbe edenlerle ve hiç zina yapmayanlarla aynı olmak çok haksızlık olur derim
64 Yorumla- 6 ay
Sen yasadinmi
- 6 ay
Tşkler dürüst ce AP icin
- 6 ay
Yaratan sana 1 milyon dolar para verdi iyi şeylerde harca diye sende her şey günah diye harcamadın ve oluncetiade ettin. Bu çok mu iyi bir şey. 41 deyince aklıma geldi 10-15 sene önce biriyle görüştüm İBB"de çalışıyordu hatta ek iş yapıyordu Onun fotosu yoktu benim vardı o teklif etmişti. Görüşünce ne yapalım dedim? Senin gelirin düzgün değil dedi geçen hafta görüştüğünle ne oldu dedim "beğenmedi beni " dedi. Hem parası az diye insan beğenmiyor bende çok Çekici biri de değil ama hem yakışıklı ve zengin istiyor sonra cennete gideceğini düşünecek
Gizli Üye(30-35)6 ayHayır güzelim.
bak açık olayım, çok erken yaştan itibaren her şeyi yaşadım. Zevkli mi? Aşırı zevkli.Ama demek ki senin karşına senin kıstasına uygun kimse çıkmamış, veya dini vs sebeplerle sen tercih etmemişsin. Yanlış, alelade, seni üzecek şeyler yaşamandansa böyle olması çok daha iyi.
Sakın ama sakın geç mi kaldım kaçırdım mı diye ani karar verip bir hata yapma. Seni mutlu edecek, seni hakeden biri çıksın karşına inşallah, her şeyi o zaman yaşarsın 🌹
20 Yorumla
6 ayEvet evde kaldın muhtemelen çünkü böyle yapmayan kız ya da erkek yok ve seni isteseler bile sen istemezsin çünkü ben kimseyler bir şey yaşamadığım halde neden böyle şeyler yaşamış birini tercih edeyim diye düşünürsün
211 Yorumla- 6 ay
Kesin bir kaç kişi ile yasamis
- 6 ay
Kimse birisini sırf bakir ya da bakire diye sevmez. Yani hiç bir zaman bir bakir ve bakire eşleşmesi yaşanmıyor. Hatta çoğunlukla tam tersi
- 6 ay
@ÖznürÖzcan onu kim diyor
- 6 ay
@acıgrcklracıksoz Neden böyle şeyler yaşamış insanla birlikte olayım diye düşünür dedi ya. Birisinden hoşlanırsan öyle bir düşünce aklında geçmez.
- 6 ay
@ÖznürÖzcan hoslaninca herşeyi unutursun
- 6 ay
Hayır ben düşünürüm ve yaşayıp yaşamadığını sorgularım
- 6 ay
Sence bir erkeğin o yaşa kadar yaşamamış olması daha mı iyi psikolojik açıdan. Odun ot olduğunu gösterir
- 6 ay
@ÖznürÖzcan Belkıs ehoslanacagi biri cikmamis
- 6 ay
@acıgrcklracıksoz Olay da bu zaten 28 yaşından sonra daha da hoşlanamazsın gittikçe zorlaşır
- 6 ay
@ÖznürÖzcan biri çıktımı aklini başından alir
Gizli Üye(30-35)6 ayAci olmus benxd senin gibiyim evden cikmak bile istemiyorum artik iside birakicam yakinda cunku sevgilini olanlari gordukce bebekli aileleri gordukce moralim bozuluyor strese girmekten biktim iyice, gercekten yas ilerledikce dahada uzuluyorsun bu haline artik manevi ihtiyaclar o kadar agar basiyorki dayanamiyorsun herkezle kendini kiyaslar hale geliyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)6 ayDoğru yoldasın, o saydıkların Evlendikten sonra olan şeylerdir. Tabi toplumdaki Ahlak algısı çok değiştiği için yapılanları Ahlak ile değerlendirmiyorlar,
Eskiden namus cinayetleri vardı, şu anda o namus kavramı çok değişmiş. Yapanın zaten bundan haberi yok, onların ebeveynlerinin de toplum ahlakından haberi yok.
027 Yorumla- 6 ay
allahın çomarı keşke namus cinayetine gitseydin de görseydin nasılmış
Cevap sahibi6 ay@allnightlonggg Bunu hakaret sayıyorum, Allahın çomarı dediğin kişi sensin. Eğer namus kavramına dikkat etmiyorsan sizlere de başka bir kelime söyleniyor. Kabul etmiş sayılırsın. Öyle karşındakini aşağılamakla kendinizi Elit sanmayın. Ahlaksızlık diz boyu. Git ne yapıyosan yap, gelip buradan neden izin alıyosun ki.
- 6 ay
namusu bacak arasında sananlardan namussuzu yoktur. sen de onlardan birisin.
Cevap sahibi6 ay@allnightlonggg Namus BACAK ARASIDIR. Herkese verene de başka bir şey deniyor. Namus neresi olduğunu sen de beynine silinmeyecek şekilde kaydet. Çok merak ediyorsan aç interneti araştır. Öğren,,,, Ortalığa bedava dağıtıp sonra erkekler bilmem ne demeyi biliyorsun. Sizler vermezseniz onlar kimden alacaklar?
- 6 ay
keşke seni de biri namus için öldürseymiş namussuz herif
- 6 ay
ayrıca bedava falan dağıtmıyorum para bayılmayana yok. çulsuza cimriye a... m mam yok yani enayi değiliz.
- 6 ay
erkek o... pusu sapık herif
Cevap sahibi6 ay@allnightlonggg Bana laf saymaya zerre hakkın yok. Parayla verene de başka bişey deniyor. Ayrıca namus cinayetini ben işlemiyorum, böyle olaylar vardı diyorum. tabi senin yaşın yetmez.
Ayrıca da hem ahlak yok sende hem de terbiye yok. Ağzından çıkanı kulağın da duymuyor.
Ayrıca ben sapık değilim, sapık olan sensin. Aklınızı bacak aranızla bozmuşsunuz. Pislikler sizi.- 6 ay
Ne alaka seks yapmış ya da hiç yapmamış kadın arasında hiç bir fark yok hele namus bakımından. Evli sonra olsa ne değişecekaynı aktiviteyi daha rahat yapacak
- 6 ay
kims bacağımın arasoyla kafasını bozmuş değil isterse de bozar herkes istediğini yapmakta özgür namus bacak arasıyla ölçülmez ama siz namus cinayetlerini övüyorsun. cinayet öven bir insan ne kadar namusludur bilemiyorum.
Parayla yapmaya gelince de bedava herkese dağıtmayın diye emir veren sensin işine gelmeyince hakaret edemezsin etsen de ben onu hakaret olarak almam. zira sen de o... pusun ama para almıyorsun farkeden bişey yok. erkeklere kendimizi bedava kullandıracak değiliz. - 6 ay
namus ahlak insanın vicdanındadır. sende vicdan yok. senin tek derdin milletin bacak aralarını gözetlemek. çek ellerini ve gözlerini ordan
Cevap sahibi6 ayEvlenmeden önce seks yapmayi yapmamakla eşit tutan ve bu fikri savunan kim varsa burada Ahlaksizin onde gidenleridir. Dünya sizin gibiler olduğu surece pislik icinde olacaktir. Bu erkeklerin bu hale gelmesinin tamami da sizjn sucunuzdur. Kiza bak yaaa verenlere vermeyeni ayni tutuyor. Aklinizda sorun var sizin. KS ne kadar pislik insan doluymuş. Nefret ettim yaa hepinizden.
- 6 ay
aynı eylem evli olup olmamakla arasında fark yok. sen fazla gelenekçisin
Cevap sahibi6 ayBen sana anlatamam anlayacak durumda değilsin. Keske yorum yapmasaydım insanı pişman ediyorsunuz. Erkeklere laf söylemeyin sakın.
Veren olmazsa onlar da yapacak kimse bulamaz. İşin sonunda kadinin düşmanı yine kadin. Doğruladın. Bir daha yazmayacam. Sinir ziplatiyorsun. Orpyla olmayani bir tutuyosun.
O , aman hırsızla olmayan da aynı, katille olmayan da ayni sana göre.- 6 ay
ya amca mal mısın erkeklerin namusu yok mu da kendinizinkine sahip çıkamıyorsunuz. biz kimsenin uçkurunun bekçisi değiliz bunu problem eden de biz değiliz zaten sizsiniz kötü bişeyse o zaman kendinize sahip çıkın bu bizim sorunumuz değil. yatağa atmaya çalışıp çalışıp vermeyin demek de ayrı pişkinlik. her insan kendinden sorumlu , kendi sorumluluğunuzu alın kendinizi tutun size tersse. gericiye bak ya Allahın çomarı
Cevap sahibi6 ay@allnightlonggg Erkeklerin namusu, karısı bacısı kızıdır. Onlara sahip çıkmaktır. Kusura bakma sana anlatmamın bir yolu yok. Bu aile terbiyesiyle alakalı bir şey.
Bana bak sürekli yatağa atmaya kalkan deyip durma bana sçtırtma yapacağın işe. Beyin özürlü müsün sen? Dediklerimden bişey anlamıyon mal mısın sen? Ben sana yapma diyorum, sen diyon ki kızları yatağa atıyosun. Okumuyon mu sen? Okur yazarlığın yok anladık, BEYIN de yok. Allahın kör cahili. Pislik seni.- 6 ay
bana bak dümbük. herkesin namusu kendinedir. kimse bizim namusumuzu sahiplenip üstünde söz sahibi olamaz. ikinci de biz istediğimizi yapmakta özgürüz beğenmiyorsanız siz yapmayın. kızlara laf etmek sizin haddinize değil bunu sana yasaklıyorum, erkekleri yargıla. edeceksen tecavüzcü , tacizci, abaza erkeklere laf et. pislik de sana benzer ben bu sitede senin kadar çomar bir insan görmedim
Cevap sahibi6 ay@allnightlonggg Sen istediğini yapmakta özgürlüğü kimden aldın? Sen kimden aldıysan o adam da almıştır. Erkeklerin yargılanacak bir yeri yok, bedava a.. bulmuşlar kullanıyorlar. Ayrıca tacizci derken, popo. ınızı başınızı açıp da erkeklere gösterirken cinsel tacizi siz yapmış oluyorsunuz. Ahlak sizde yok. Dünyada sadece bizim ülke böyle. Bu sitede de senin kadar... ben de görmedim...
- 6 ay
oğlum sen mal mısın lan bizim özgürlüğümüze laf eden sensin zaten. doğruyu yanlışı ayırt edecek kadarirade ve akıldan yoksunsanız insan olarak nitelenmeyi haketmiyorsunuzdur. yanlış buluyorsan sen kendine mukayet olacaksın maloğlu mal herif. dünyada kadınlardan bihabersin türk kadınlarına sallıyorsun senin o dilini gtüne sokarım it. dünyada sizin kadar çomarlar bir afganistanda vardır. kadınlar istediği gibi giyinir mal herif seni beğenmiyorsan bakma. taciz öyle bişey değil. bakmamakta özgürsün
- 6 ay
iki kişi bir işi yapıyorsa ikisi de aynıdır. kadının rızası yoksa o şey zaten tecavüzdür. tabi sana göre normal olan o belliki.
- 6 ay
Senin gibiler yüzünden kızlık zarı dikimi gibi saçma sapan olaylar var. Bu arada çevremde çok örneği var hep de kocaları senin mantığında oluyor asla anlatmıyolar geçmişlerini.
Cevap sahibi6 ayTabi tabi hep benim gibiler yüzünden. Ben senin o dedigin gibi biri olsam. Gidin bol bol yapin ki bize de kız düşsün derdim.
Ben size yapmayin diyorum baska yerinizden anliyosunuz. Üstelik küstahlık tavan. Bu arada pislik olan sizsiniz. Kendinize çeki düzen verin. Okumadan da laf söyleme. Bos bos konusup duruyorsun SEN DE...- 6 ay
sen bize hiçbir şey diyemezsin. diyeceksen erkeklere de. senin yaptığın şeye baskı ve çifte standart denir. klasik yobaz davranışı
Cevap sahibi6 ayKusura bakma insan olan anlardı zaten. Ilk yorumumdan sonra kavgaya girdin. Oysa ki niyetim iyiydi. Yapmayin diyorum, sen yapacam diyosun. Baskalarina örnek olma bari.
Hicbir zaman da Erkeklerden sikayet etme.
Etki... Tepki... ne ekersen onu bicersin.- 6 ay
iradesiz ve kendi davranışını yönetemeyen, kendi kararlarını alamayan biri için çok konuşuyorsun. ister yaparım ister yapmam ve zaten de milletin parasını yiyip yapmıorum. para verip o işi garanti etmek isteyen erkekler hizmet sunan meslek erbabı kadınlara gidebilir. şikayet eden de sensin yaparım diyip kadınlara suçu atan da. suçlu arayan kendine baksın.
- 6 ay
hem kadınlara kolay olmayın ucuz olmayın dersiniz hem kadınlar seçici olup çoğunuza köpek çekince ve kendisi için taleplerde bulununca çok görüyorsunuz bedavaya ucuza getirmeye çalışıyorsunuz. erkeklerin lafıyla hareket edilmez
Cevap sahibi6 ay@allnightlonggg Seni Allaha havale ediyorum, Nokta.
Gizli Üye(25-29)6 aysizden bir yaş büyüğüm bende de benzer durumlar, kaçırdğımızdan değil aslında yaşımız geçte değil. sadece zaman hızlı akıyor bizimle benzer durumda olanda çok. olur öyle şeyler geç değil, takılmayın.
40 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 593 cevap paylaştı.
6 ayhayir cok sey kacirmadin
hayat tek yoldan yasanmaz
deneyim sayi degil zaman meselesi
gec baslamak gec kalmak degil
hazir olmadigin seyi yasamamak guc
hicbir sey gecmedi sadece sirasi gelmedi
sen eksik degilsin yolun farkli🙂❤️00 Yorumla Hayır hiçbir şey kaçırmadın tam tersi bu senin sadıklığını kendine olan saygıyı gösterir en bütük takdiri sizin gibiler hakediyor sayınız oldukça az iliyorum bu yanlış yol değil aksine dogru yoldaki yolcuların azlığını gösterir
00 YorumlaAşırı iyi bir fiziğin varsa ve yüzün de güzelse çok bişey kaçırmadın ama geç kalmışsın. Yine de umudunu diri tut belki çok iyi bir eşin olur ve bütün bu yaşanmamış mutlulukların acısını doya doya çıkarırsın.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,6b cevap paylaştı.
6 ayBu yasasaydin neyasadigina göre ve kimlerle denk gelip neyasayacagina göre değişir iyi insanlar doğru kişiler gelseydi çok şey kaçırdın derdim ama kötü insanlar senden faydalanıp oynasaydi iyimi yasamamisin derdim
01 Yorumla- 6 ay
Ama. Unutma ki yasanilin her şey bir tecrubedir daha sonra önüne çıkanı iyi ya da degildiye anlayabilmek icin
Cinsel Yaşam konusunda 521 cevap paylaştı. bişey kaçırdıgın yok bunları yaşadıgın ilk andan itibaren 10 sene yaşayanla aynı heycanı duyguları yaşacaksın şöyle düşün en azınran senin heycanın taze olcak yeni olcak. Sadece zaman kaybın var başka bi kaybın yok
02 Yorumla- 6 ay
Zaman geçtikçe o heyecan yerini anksiyete ve takıntıya bırakıyor.30'lu yaşlarda bakire bi kadınla ilişkiye gir de gör heyecanı taze mi kalmış.
- 6 ay
@ÖznürÖzcan bakire oldugunu söylemesine gerek yok ki... Fazla takinti, travma yapmadiysa bir sorun olmaz. Bunun icin vermesi gerekmiyor, lütfen bu ataerkil topluma canak tutma.
Olması gerekeni yapmışsın zaten daha ne olsun senin gibi tertemiz insanlar tertemiz insanlar ile eş olacaklar. Allah hayırlı güzel insan çıkarsın karşına inşallah 🤲
10 Yorumla
5 ayKaçırmış sayma kendini fakat seçim yaparken de dikkat et üzülme. Fazla ilişki yaşayan ben artık çoğu şeyden soğudum ve herşeyin basitleştiğini görüyorum buda insanın güven duygusunu bitiriyor çünkü herkesi aynı şekilde görmeye başlıyorsun. Bu konuya böyle bakarsak asıl kayıp bizdedir sende değil
00 Yorumla
6 ayhiçbir şey kazanmadın ya da kaybetmedin. seks, evlilik, çocuk hiçbir şey bir ödül değil. seçimlerinin sorumluluğunu almayı öğrenmelisin. kendini tanımak seçimlerin için önemlidir.
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı. Yaşın 40 değil. Herhangi bir şeyi kaçırmadın... Önemli olan doğru kişiyi bulabilmen. Tabii bu da şans...
Erken yaşta sadece merak için cinsellik yaşayıp pişman olan çok kadın gördüm.00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayHayır
Öncelikle 28 yaş çok büyük bir yaş değil.
Henüz eline erkek eli değmemesi ise güzel bir şey bence, temiz kalmışsın işte. Ama ben olsaydım evlenmeye koyulurdum, çünkü bence 28 yaş evlilik için ideal bir yaş.10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,9b cevap paylaştı.
s 6 ayBen kaçırdığını düşünmüyorum ben de ilk sevgilimi 27 de yaptım zaten evlendik ama insan o gençlik heyecanını da yaşamış olmak istiyor
18 Yorumla- 6 ay
Evet
- 6 ay
Sanane benim cinsel hayatımdan?
- 6 ay
Seni ilgilendiren bir şey yok
- 6 ay
Sevgili iken yaptın kesin ama evlenmisisn mutlu ol insallah
- 6 ay
Yanımda mıydın kanka sevgiliyken? Ne çok seviyorsunuz sallamayı
Yok bea 😅 ne kacircan altı üstü seks işte ama bir güzel oluyor varya daha önce neden yapmamisim dersin
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2,1b cevap paylaştı.
3 ayyani kaçırmadın diyen yalan söyler , her yaşta yaşanan farklı duygular barındırır, ve bu duygulardır bizi biz yapan
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 364 cevap paylaştı. Hiç bir şey kaçırmış değilsin. En güzelini yapmışsın. Artık bu saatten sonra macera atıl bişey olmaz. İstersen yaparıs herşeyi
00 Yorumla
6 ayBence evet neden yapmadın? Özel bi sebebi mi var? Engellin yoksa mağarada yaşamıyorsan. Bildiğin neyse
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,2b cevap paylaştı. bunların hepsini kocanla yapabilirsin bu kadar temiz 1 kızı bulan koca seni el üstünde tutar tutması da lazım
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 3,9b cevap paylaştı.
6 ayYani, illa ki. Ama bazı kadınlar öyle masturbasyonlar yapıyor ki. Gerçeğine yakın zevk alıyor.
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 15,4b cevap paylaştı.
6 ayBende yapmadım çok şey kaçırdığımı sanmıyorum belki doğru kişi değiller ya da güvenilir değiller ya da kaderin bu belki çok sonra yaşayacaksın
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 490 cevap paylaştı.
6 ayEn verimli dönemde her gün onlarca rahatlayacahin dönemi boş geçirip 30 dan sonra hafta 2.3 dusureceksin
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 495 cevap paylaştı.
6 ayYok be. Çok sevişince mi hayat yaşanmış oluyor. Bu bir defa yapmayla yüz defa yapma arasında fark nedir?
Sen kalbine dokunan birini bul.
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 3,1b cevap paylaştı.
6 ayHiç sevgili olmama nedenin nedir, mutlaka teklif gelmiştir yani kimseyle bir sevgili adayı gibi de buluşup çay içmedin mi
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 366 cevap paylaştı.
6 aybir şey kacirmadin öbür dünyada cok güzel. şeyler. karsilicak seni keşke senin gibi eş nasip. olsa bekliyorum işte nasip
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 305 cevap paylaştı.
6 ayHicbirsey icin gec degil bu denin bedenin senin kararin ne zaman ne istersen o olur böyle olsun istemissin böyle olmus
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 574 cevap paylaştı. hazır olduğunda zamanı geldiğinde olur takma kafaya
10 Yorumla
5 ayHayır neden kaçırmış olcan ki helalinle olmak varken neden başkasıyla olcan 5 dk zevk için değmez
10 Yorumla
3 ayBenimde kız arkadaşım olmadı bende sevgilimin kız arkadaşımın olmasını çok isterdim
00 Yorumla
4 ayBence gayet iyi yapmışsın evleneceğin kişiyle yaşamak en iyi ilkini
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 539 cevap paylaştı.
5 ayBende böyleyim 30 Yaş ve bakirim ve pişmanlık var gibi ama yok gibi de bilemiyorum ;(
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 2,7b cevap paylaştı.
5 ayTabiki hayır. En güzeli bu şekilde. Kendini en özel olan kişiye saklamak. Tebrik ederim.
00 Yorumla
5 ayBelkide sana dokunmayan erkek çok şey kaçırmıştır bide öyle düşün
00 Yorumla
6 ayAslında güzel bir özellik bu olunca da, eline bir şey geçmiyor.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı.
6 ayYasamadan ne kacirip ne kqcirmadigini bilemezsin cqnim
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 32,4b cevap paylaştı. Millet evlilikten kaçınıyor miller rahat iş yapamazsa nüfusta her geçen gün azalir
00 Yorumla
6 ayAmaç, temiz kalmak mı? Denk gelmedi/beğenilmedin de mi olmadıı, arasında fark var
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,6b cevap paylaştı.
6 ayEvet çok şey kaçırdın milletin şeyi çuval gibi daha 18 yaşında
00 Yorumla
6 ayAçılmamış goncagül gibisin.. Çok kıymetlisin...
00 Yorumla
6 ayBizde yapmadık da bunun in soru açıp reklam yapmıyoruz istelik ben 40 sen daha 28.
00 Yorumla
6 ayDüşün işte bugün ölsen hiç bir yaşamamış olarak öleceksin. Kutsal bakire olarak gidersin...
00 Yorumla
6 ayBen direk evlenirim seninle. Yaş sorun olmazsa
00 YorumlaMüthiş bir şey iyi sabretmissin helal çok şey kaçırma işi tartışılır yazamadım buraya anla
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayBu soruyu Maalesef çok geç gördüm ama yine de yazmak istedim Bu sorunun sahibi bu yorumu görürsen bu ciddi bir tanışma isteğidir gel evlenelim başımın sultan ol😀
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 889 cevap paylaştı. Yok be ya daha hiçbir şey kaçırmadım hayat yeni başlıyor sana
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 974 cevap paylaştı. Çok şey değil ancak, özel şeyleri kaçırıyorsun. Ruh sağlığın için rahatlaman gerek
00 Yorumla
6 ayEn sevdiğim tam kapalı kutu, hiçbir şey bilmeyen kız
00 Yorumla
6 ayhayır aşkın ve seksin yaşı yoktur. merak etme doğru kişi ile tanışınca açığı kapatırsın
00 Yorumla- Devamını Gör (216)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer