28 yaşındayım ve hiç seks yapmadım. Çok bir şey kaybettim sayılır mı?

Niye yapmadın diye soracak olursanız hiç sevgilim olmadı da ondan. Bu çok büyük bir kayıp mı?

Bu soruyu soruyorum çünkü konuştuğum son 3 kadın cinsel konulara girince "kesin yapmışsındır, bu meslekte ve bu tiple yapmaman imkansız bence yalan söylüyorsun" dedi. Sadece biri tam olarak bu cümleyi söyledi, diğer ikisi buna benzer. O nedenle aklıma takıldı ondan sordum.

28 yaşındayım ve hiç seks yapmadım. Çok bir şey kaybettim sayılır mı?
Cevapla