30'lu yaşlardayım. Sevgilim olmadı, hiç cinsellik yaşamadım. Boş mu yaşamışım?

30lardayim.

Sevgilim olmadı, elele tutuşmadım, cinsellik yaşamadım opusmasim, sarhoş olmadım, alkollü bir mekana gitmedim, imkanım olmasına rağmen yurt dışına gitmedim, tek başına veya yaşıtlarımla tatil yapmadım, çılgın arkadaşlarım olmadı, kariyerimde yükselmedim, herhangibir müzik aleti çalmıyorum, sohbet konusunda başarısızim, ıkili her türlü ilişkide başarısız ve acemiyim. Düşündükçe ölmek fikri geçiyor aklımdan.

30'lu yaşlardayım. Sevgilim olmadı, hiç cinsellik yaşamadım. Boş mu yaşamışım?
Cevapla