26 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı ve hiç cinsel birlikteliğim de olmadı. Normal mi?

Artık birşeyler yaşamak istiyorum ben de, bıktım artık yalnızlıktan.

26 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı ve hiç cinsel birlikteliğim de olmadı. Normal mi?
Cevapla