6 ayBebeğe sen hazır mısın değil misin bunu sen hissedersin eşini anlayamazsın eşin doğumdan sonra hatta bazen baba kelimesini cocuk söyleyene kadar idrak edemiyor erkekler. Eğer esin ilgilenir bakarsa şanslısın. Eşin vicdanlı sana kıyamayan biriyse zaten sen doğurduğunu en büyük destekçisi olursa duygusal manevi olarak babalık görevlerini yapar yeri geldi sen uyur o bakar mesela böyle olduğunda dünyalar senin olur öyle bile yorulursun çocuk büyük sorumluluk ama yardımlaşma gerçekten ebeveyn olmayı başarabilmek evliliği tamamen güzelleştirir. Birbirinizi yormadan bu süreci atlatır buyuturseniz sizden mutlusu olmaz. İnşallah herkes gibi ilgilenen tek sen olmazsın cocukla öyle olunca çocuğa hazır değilmişim dersin. Yaş 30 35 te olsa 8 yıllık evlide olsan ilk doğum yaptığında bi afallarsin zaten. Eski hayatın özgürdü. Bebek doğunca wc bile onla gidiyorsun duş bile onla alıyorsun dışarı onsuz çıkamıyorsun kaç yaşına gelirsen gel bu hep böyle olduğu için hazır olup olmadığını bilemezsin. Sabır gerekli.
16 Yorumla
Soran6 ayÇok güzel konusmussun teşekkür ederim. Tamam yarın test yaptiricam ve eşime anlaticam
- 6 ay
Eşinle güzelce konuş ve ona hep sana destek olmasını söyle lütfen
Soran6 ayİnşallah olur evlenince çok değişti daha bu duruma adapte olamamıştim
- 6 ay
Allah kimseye kaldiramayacagi yükü yuklemezmis. Sadece imtihanımız kolay olsun. Başına gelen gerçekten çekiliyor diye bir şey var ya hani en zor durumdan bile nasıl basardim nası atlattım diye dusunuyorum o gücü veriyor Allah ve sen yeterki ona inan ve kendine. Sonrası zaten gelir ve en önemlisi vicdanlı bi eşe sahip olman iyi geceler şansın bol olsun
- 6 ay
Ah evet evliliğin verdiği rahatlıkla degisiyorlar hayırlısı olsun
Soran6 ayTeşekkürler tatlım 😘😘
En İyi Cevaplar
Şunu bilmek önemli; hazır olmak, korkmamak demek değildir. Endişe duyman, sorumluluğu ciddiye aldığını gösterir. Kendine şu yerden bakabilirsin; Bu bebeği düşününce içinde sadece panik mi var, yoksa panikle birlikte bir koruma, sahip çıkma hissi de geliyor mu? O küçük “onu yalnız bırakmam” duygusu varsa, bu hazır olmanın bir parçasıdır. Ayrıca hazır olmak sadece maddi ya da kusursuz bir hayat anlamına gelmez. Duygusal olarak destek alabileceğin biri var mı, yalnız kaldığında yardım isteyebileceğin bir çevre ya da kurum var mı, zorlandığında “ben bunu tek başıma taşımak zorunda değilim” diyebiliyor musun? Bunlar da önemli göstergelerdir.
Eğer emin değilsen, kendine zaman tanı. Testle durumu netleştir, bir kadın doğum uzmanıyla konuş. Doktor görüşmesi sadece tıbbi değildir; bazen insan orada daha sakin düşünmeye başlar. Gerekirse bir psikologla bu karışık duyguları konuşmak da çok yardımcı olur.10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayBen bir yıl 3 buçuk aydır evliyim önce eşime hep 5 yıl çocuk istemiyor diyordum ama şu an o kadar çok İstiyorum ki bir kızım olsun 🥹
Ama hala çocuk yok doktor kontrolünde ilaç kullaniyordum şimdi bıraktım kullanmayı gene doktor kontrolünde şu an regl döneminde gecikme yaşıyorum 1 gündür dua ediyorum inşallah hamileyimdir diye başıma gelen şeylerden sonra bir çocuğum olsun şu an yaşadıklarıma tek tesellim eşim çocugum olursa hem etrafımdaki boş boğaz insanları sustururum (kaynanam dahil) hem de tek tesellim eşim olmaz buna ek olarak ta çocuğum olur Allah senin hakkında da hayırlısını nasip etsin üç ay biraz erken bir Zaman ama inşallah hayırlısı olsun hakkında🩷
116 Yorumla
Soran6 ayTeşekkürler aşkım inşallah hemen hamile kalırsın benim kayınvalidem her gördüğünde çocuk soruyor çok takılma ya herkes soruyor hatta çok rahatsız edici
Soran6 ayHamileysem bile inadına ilk üç ay demem 😂😂 bu ne torun sevdası oğlumu bırakamam diyorlardı ne değişti 😂
Cevap sahibi6 ayValla bak benim de aklıma bu fikri soktun 😂😂 ben de üç ay soylemicem eşimi bilemem ama inşallah bu sefer hastaneye gittiğimde pozitif çıkar eşimin de rızası varsa yarın gidip test yapicam kendimi umutlandirmak istemiyorum 🥺
Soran6 ayAşkım zaten düşük riski oluyor o kem gozlulerin gözü falan kalır deme ayyy bana da haber ver olmasa da uzme kendini o ilaç üç ayda vücuttan atılıyor bende bekarken kullanmıştım doktorum demişti
Cevap sahibi6 ayHangi ilaçtan bahsediyorsun sen aynı ilaçtan mi ben regl düzensizliği yaşadığım için tenda jinopol diye bir ilaç kullaniyordum şimdi bıraktım kullanmayı 3 ay kullandım bu ay kullanmadım 🤔
Doktor bana sana denilen şeyden bahsetmedi
Soran6 aySivilce tedavisi için benzer bir ilaç kullandım bende regl düzensizliği falan yaptı
Cevap sahibi6 ayO zmn aynı ilaç değildir ya
Soran6 ayBilmem aşkım
Cevap sahibi6 ayEee hadi bakalım topla cesaretini yarın gidip Test yap başarabilirsin aslında piskoloik te olabilir ben de ilk 5 ay sürekli acaba hamilemiyim diyordum hdbdhd
Soran6 ayHaber vericemmm guncellemeue yazarım
Cevap sahibi6 ayTm aşk
- 6 ay
İnsanlar sussun diye yapma bence. Gerçekten istediğine emin ol. Bir şey okumuştum çocuk istemiyorum diyince de tövbe et diyolardi ya hiç vermezse diye biri öyle istemiyorum demiş sonra isteyince Allah vermemiş. Yani hayırlı konus. Buarada hayit otu doğurganlık arttırıyor al kaynat çayını yap. Veya hayit sirkesi aktaran ya da trendyoldan alabilirsin
Soran6 ayGittin mi doktora ben hamileyim 🫣
Cevap sahibi6 ayHayırlı evlat etsin Allah sana hep çok sev hiç pişman olma İnşallah darısı başıma 🥺
Yok ben daha gitmedim doktora ama birinden istedim eğer unutmazsa test getirecek bana test yapicam
Soran6 ayTamam aşkım haber ver merak ettim
Cevap sahibi6 ayValla test aldırdım yaptım test geçersiz çıktı
Çok dikkatli olup nasıl çocuk yapılır aklım almıyor. Çok dikkatli bir şekilde 2 yıl sonra çocuk yaptım ve şu an istemiyorum dikkat ediyorum. İlginç geliyor bana cidden kusura bakmayın.
Bende ilk zamanalr hamile olmak istiyorum deidm olduğum zaman bile napicam falan diyip ağlamıştım. şu an büyüdü şükür:)) sizde alışır siniz
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, tam da anneliğin o "ilk tedirginliklerini" hissettiğin çok duygusal bir dönemdesin. Bebek sahibi olmak dediğin şey büyük bir sorumluluk ve elbette herkes kendini hemen hazır hissetmeyebilir. Ama unutma, öyle ya da böyle buna alışıyor insan. Belirtiler seni fazlasıyla düşündüyse bir testle netleştirmen iyi olabilir. Hazır olup olmadığını bilmekse aslında duygu ve düşüncelerinle bağlantılı. Bebek sahibi olmanın seni korkutması normal ama aynı zamanda heyecanlandırıyorsa, bu işte bir tutam hazır cevap olabilirsin! 🍼 Hatırla: Hayatta her şeye tam bir plan yapmak kolay olmaz ama sevgi her zaman yol gösterir. "Anne oldun mu bir kez, uyku bile sana lüks gelir" 😊
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
ayy öncelikle bu planla sırayla olmaz ki😂 bunu yaşaya yaşaya göreceksin ama gerçekten ebeveynlik konusunda dikkat etmeniz çok güzel. annelik duygusunu hiç tatmadığın ve olmadığın için normal korkman bunlar çocuğu doğurunca gene starter pack gibi sana yüklenmeyecek😂 sen tecrübe ile deneyimleyeceksin yavaş yavaş öğrene öğrene🥹 o yüzden akışına bırak sadece birkiminiz olsun kaafi onun dışında anneliği dışarıdan öğrenemezsin sen kendi bebeğinin annesi olacaksın tek olacaksın. en güzeli de bu emin ol Allah verdiyse sana onun kolaylığını da sağlar hayırlısı bakalım hemen stres yapma kötü düşünme😂 öptüm çok😘
01 Yorumla
Soran6 ayTeşekkürler bebeğim çok tatlısın biriminde yok düğün borçları malum 9 ayda toparlariz umarım bu iyi mesajlardan sonra yarın test yapıyım
Bu his çok normal, hatta çoğu kadın “hazırım” diye emin olarak hamile kaldığını söylemez. Yeni evli olman, dikkatli olman ve yine de böyle bir ihtimalle karşılaşman kafanı karıştırmış; bu çok insani. Şunu bil, bebek konusunda tam anlamıyla hazır hisseden insan sayısı çok az. Emin olmak dediğimiz şey genelde maddi, duygusal, ilişkisel bin tane sorunun aynı anda “tamam” demesi değil, belirsizlikle baş edebilme gücü. Testten korkman da aslında hamilelikten çok “hayatım değişecek mi” sorusundan geliyor. Önce gerçeği bilmek önemli, çünkü bilmeden zihninde büyüyen şey daha çok kaygı yaratıyor. Sonrası için acele karar vermek zorunda değilsin; hazır olup olmadığını zamanla, eşinle konuşarak, hislerini tartarak anlayabilirsin. Şu an senden beklenen mükemmel olmak değil, dürüst olmak kendine karşı.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayAnnelik hamilelik süresi boyunca yükleniyor ama baba olma durumu genç bir erkek için büyük sıkıntı. Örnek vererek açıklamak gerekirse genç aslanlar yavruları (kendilerine rakip olmasın diye dişi aslan ortada yokken) yer. Fakat belli bir olgunluğa ulaşınca soyunun devamı icin Çok daha fazla dişi ile çiftleşip Genetik kodunu dünyaya yaymak ister. Eşin kaç yaşında ve bebeğe ne kadar hazır bunu düşün gerekirse bebeği aldırma konusunu aç Eğer aldıralım derse Geçmiş olsun 👍 çocuk doğunca cinsellik konusunda sıkıntı yaşar ve bu sıkıntıyı gidermek ister. Yok aldırma derse o zaman bebek bakımı, uykusuzluk vs vs ve cinsel ilişkiye girmesinin sekteye uğraması gibi konuları aç yavaş yavaş hazir olsun aksi takdirde evlilikte 1. Yıl sendromu ve bebek aynı zamanda olursa çok büyük ihtimalle boşanma oluyor. Boşanma olmasa bile eşler arasındaki bağ asla eskisi olmamak üzere ya kopuyor veya zayıflıyor.
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 987 cevap paylaştı.
6 ayEn hazırlıklı olanlar bile hamile kalınca bu çelişkiyi yaşayabiliyor.
Sen şimdiden kitaplar okuyup hazırlanmana bak. Sağlıkla alın kucağınıza. 🌷11 Yorumla
Soran6 ayTeşekkürlerrr
Sen evlenirken ya da boşanırken, çocul yaparken hayatının her alanında neden dışardaki insanların düşüncelerineb , fikirlerine önemsiyorsun ve takılıyorsun anlamadım ? ? Bu senin hayatın kendi kararlarını veremiyorsan, birey olamıyorsan hiçbiri yapma
15 Yorumla
Soran6 ayDeneyimli insanlardan tecrübe edinmek senin anlayamayacagin bir şey
Soran6 ayYeter onlar bana sen dert etme
Soran6 ayVe buranın yüzde 80 i evli sadece bekarım diyor
6 ayBen çocuğa hiçbir zaman %100 hazır olunacağını düşünmüyorum. Baba için de durum bi yere kadar böyle tabii ki ama annenin hayatı 180 derece değişiyor. Uykusuzluğu göze alabileceksen, kendinden başka birini daha çok düşünmeye hazırsan yeterli ilk aşama için bence.
18 Yorumla
Soran6 ayO yokken bile her şeyi onun geleceği için planlamaya başladık onu hep ilk düşünmeye hazırım uykusuzluktan emin değilim ama 😂😂
Soran6 ayAma sanırım yüzde yüz hazır diye bir şey yok yani sanırım ya varsa
- 6 ay
Yok 🥹 yani kendin hazır olursun da ülke, dünya şartlarını düşünürsün bi de. O biter ev küçük gelir gözüne. Evi büyütürsün yaş geçer 😂 yani bence tabii ki belki %100 olan vardır
Soran6 ayMantıklı aslında 😂😂 teşekkürler iyi ki varsın dün bu kadar kötü yorumdan sonra buna ihtiyacım vardi
- 6 ay
Yeni anne olmuş biri olarak yazdım, bi yerde tamam ya olur herhalde artık dediğinde gerisi geliyor. Uykusuzluk da öyle öldüren bi şey değil ben sana bol şans gönderiyorym uyuyan bebek olur seninki 😂 kız olursa rüya-ada erkek olursa selim hep uyuyan bebeklerin ismi çevremde, düşünürsen 😂
Soran6 ayBunlardan biri benim adım ve sürekli uyurum demekki değişmiyor 😂😂😂 hayırlı olsun
- 6 ay
Ajshsj teorim doğru demek ki 😂 hayırlı olsun ☺️
Soran6 ayTeşekkürler canım 😘😘
6 ayKadınlar niye hamile kalmaya meraklı. Çocuk türkiyede dünyaya gelicek. Ekonomin berbat olduğu bir başka ülkeye gitmesinin çook güç olduğu eğitimi güvenliği ve güvenilirliği hiç olmıyan topraklarda dünyaya gelicek çocuk. Gelecek vaad etmeyen topraklarda çocuk niye yapmaya hevesli kadınlar?
02 Yorumla
Soran6 ayÇünkü annelik duygusu çok kutsal bir duygu ve onu turkiyeye getirdik diye eve kapaticaz dünyaya açılmasına engel olucaz demek değil bu evet ekonomi kötü ama gerekirse 24 saat calisicaz o bir yerlere gelsin diye ayrı ben çok meraklıyım çok istiyorum mu demisim hep hayalimdi ve olmuş hazır mıyım bilmiyorum dedim
- 6 ay
Genelden bahsettim direk kendi üstüne alınma san iyi olurdu. Yorumlar da hep istiyorum deniliyor.
Kan testi idrar testi ne tür test varsa yap emin olamiyorsan doktora git ultrasondan baksın için rahatlasin da madem hazır değilsiniz neden daha sağlam bir doğum kontrol yöntemi tercih etmediniz hapı var kılıfı var spirali var var oğlu var inşallah yoktur da hazırlıksız yakalanmazsiniz varsa da Allah'ın verdiği canı alicak haliniz yok ya baş tacı eder sofraya bir tabak daha atarsınız gayri
08 Yorumla
Soran6 ayOnların hepsini kullandık zaten ona kıyamam ama napicam onu da bilmiyorum
Soran6 ayO ne demek
Soran6 ayTest yapacak cesaretim olmadı belirtiler bir aydır var ama yarın yapicam
- 6 ay
Yap biran önce ona göre yol haritası belirlersiniz hem bu süreçte ailenize bir kişi daha katılacağı gerçeğine kafa olarak kendinizi hazirlarsiniz ana kucağı bebek yatağı bebek arabası gibi ürünler pahalilasmadan erkenden edinir bir nevi gelişine hazırlık yaparsiniz hastane çantası da var tabi hem sen hem bebeğin ihtiyaçlari için önemli misal afet gelmeden öncesinde sırasında ve sonrasında nasıl hazırlık yapıyorsan bun da öyle hazırlık şart benden söylemesi
Soran6 ayYaaa ama en tatlı kısmı bunlar galiba ve en masrafli yarın tüm cesaretimle eczaneye gidicem artik
Gizli Üye(18-24)6 ayMerhabalar bende ikinci ayimda isteyerek hamile kalmıştım herkesin evliliği çocuga bakış açısı farklıdır tabiki biz istedik Allah verdi biz çok mutlu olduk hazır hisediyorduk ama senin için biraz değişik bir durum olmuş kaygı yapmana gerek yok eşinle iyi bir aile olmak icij çabalicsginizi düşünüyorum şimdiden varsa bebek hayirli olsun doğum sonrası iyi ki olmuş diyeceksin evlat çok başka bir his bu hayatın tadı tuzu oluyor gerçekten ama istemeyerek kaldiysan bile Allah nsip etmiş bundan sonra korunmaya bakarsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayÖncelikle Allah Analı Babalı büyütsün
Yeni evlisiniz anladım ama esinde şu okey denilen şeyi kullanabilir.
Cocuk istemiyorsanız korunmasız ilişki yasamayın.
Zevk alıcaz diye kondom kullanmıyorsunuz sonra hop ben hamileyim napıcam🙈
Allah verdiyse doğurup büyütücen.
01 Yorumla
Soran6 ayDikkatliydik
6 ayyapacak bişey yok , her şey için geç , bence kendini hazırla ama annelik öyle öğrenilen biley değil içgüdüsel , emin ol okadar iyi bir nne olacaksınki , sadece dış etkenlere kendini hazırl derim , etkilenme çocukta her şekilde büyür
00 Yorumla
6 ayKimsenin anne babalığına bakıp kendini kıyaslama. Sen ve kocan okuyun araştırın ona buna bakmayın. Ayrıca demek ki çocuğun nasibi bu zamanmış. Sağlıkla kucağına almak nasip olsun.
01 Yorumla
Soran6 ayTeşekkürler canım 😘😘
6 ayBence "sanırım, galiba acaba?" gibi belirsizlik yerine kadın doğum uzmanına gitsen?
01 Yorumla
Soran6 ayYarın testi yapıyım da
A aaane güzel ya yeni evlosin ve yeni süpriz evlilogin ilk aylarinda süpriz geldi bak ne güzel ya mutlu olmalosin sevinmelisin.
05 Yorumla
Soran6 ayOna kötü bir yuva kurmaktan endişeliyim hep anne olmak istedim ama sorunlar görmesin hep çok sevilsin mükemmel bir uyum içinde büyüsün istedim şu an benim hayatımda bunlar yok
Soran6 ayAnnesi mi 😂😂 unutmam
Soran6 ayTeşekkürler ve tuhaf galiba
Gizli Üye(30-35)6 ayGüzel bir heyecan kesinlikle tatmalısın... Berekettir rahmettir bunu unutma... Bazen en büyük imtihan ama senin yaklaşımın önemli imtihan oluşunda da...
11 Yorumla
Soran6 ayYaaa
Gizli Üye(36-45)6 ay9ayınız var ruhsal açıdan zaten bu süreçte hazır olacaksın. İşe iyi yanından bakın bazi insanlar yıllarca bekliyor olmuyor o daha zor. Rabbim sağlıkla kolaylıkla nasibetsin size evladınızı. Bizde de aynısı oldu şu an iki yaşında sayılır.
00 Yorumla
6 ayAnne olmanın en sağlıklı yaş aralığı 20-29’dur 30 yaşından itibaren anne olmak berbattır
06 Yorumla
Soran6 ayTam ortasındayım yani her şey yolunda mı ama yeni evliyim
- 6 ay
Eğer hamile kaldıysan aldırman etik değil çünkü evlisin evli olmasan neyse ama eğer istemiyorsan hamile kalmasaydın
Soran6 ayBilerek kalmadim nasıl oldu onu bile anlamış değilim
- 6 ay
Emin misin hamile olduğundan
Soran6 ayTüm belirtiler var sadece test yapacak cesaretim yok emin değilim
- 6 ay
Yap için rahatlasın belki hamile değilsin
6 aydaha erken ama yaaaaa her fırsatta senç köşeye sıkıştırması saldırması gereken zamanlarda hamilesin
04 Yorumla
Soran6 ayOnları yapmasa şu an bumu konuşuyor olmazdık sanki 😂😂 ve bunu bilmiyor
- 6 ay
işte hamile kalmasan önümüzdeki aylar da öyle geçecekti ama bebek olacak o işler zorlaşacakkk
Soran6 ayNe güzel moral verdin ya
- 6 ay
neyse sen kalan 3 - 4 ayın iyi değerlendir :D
6 ayAile planlaması nedir bilmeyen bir çiftin draması. IMDB puanım 10 üzerinden 5.
00 Yorumlasağlılı analaı babl olsunduygusal bir dönemdesin umutlu ol sağlıkla dünyaya getir
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1b cevap paylaştı.
6 ayBu his seni zmaanla hazır edecektir
121 Yorumla
Soran6 ayZamanım 9 aysa
- 6 ay
Evet ve yan8nda eşin de ailen de destek olacak
Soran6 ayTeşekkürler iyi şey yazan nadir kisilerdensiniz
- 6 ay
Kötü yazacak bir şey değil en güzel duygular sende şu an bence destekcin ne kadar çok ölürse daha sagl8kli olur bireyler
Soran6 ayEşime soyleyemedim ki destekçi sayım 0
- 6 ay
Bir beni say o vakit. Ama eşine se en kısa sürede suprozini yap
Soran6 ayTeşekkürler ama ben galiba yapamayacagim senden soğuyacak diyen var bir şeylerden uzak kalacak diyen var ağlıyorum zaten moralim bozuk. Hamilelik kötü bir şey mi bu kadar
- 6 ay
Detayları bilmiyorum özel detaylari ama dünya da tek hamile onun eşi değil bunu göze almış ki evlenmiş
Soran6 ayTeşekkürler
- 6 ay
Rica ederim takılırsa bir şey yazabilir bunalım uzak kal
Soran6 ayBunalimdayim şu an herkes hata yapmışım gibi yazmış kocamı kaybetmek istemiyorum 😭😭
- 6 ay
Hata yok sen kulaklarini kapat olmuşuz mesajlara bakma ya yazarsın
Soran6 ayTeşekkürler baba misin peki eşim benden sogacak mi
- 6 ay
Neden hamile olup tonlarca kilo mu alacak bakimsiz mi olarak devam edecek cahil düşünce bunlar
Soran6 ayYani bunlar da var da buradakiler 4 ayda yaptigimiz bitti diye devam etmeyecek diye diyor
- 6 ay
Aha aha çok güldüm buna ya ve sorunun altı mesaj kutusuna döndü takibi zorlaştı. Ama sen kulak asma
Soran6 ayBende gülüyorum 😂 yazmasinlar evli ve muhtemelen hamile birine
- 6 ay
Aha aha evet aynen gizli zaten sormuş en iyisi yapmış. Bilen eden yok konusur herkes 🤣🤣🤣
Soran6 ay😂😂😂😂
- 6 ay
Mesaj doldu burası 🤣🤣 çok takilorsa özld yazabilir iyi geceler.
Soran6 ayHamileysem sana söyleyeceğim tek destekcim 😂😂😂
Gizli Üye(30-35)6 ayCatir catir sevisince 😅😅🤣 neyse kucagina alinca alisirsin hemen
00 Yorumla
6 ayHamilemisin çok merak ettim hayırlısı olsun
03 Yorumla
Soran6 ayEvettt hamileyim
- 6 ay
Kocan sevindimi
Soran6 ayŞok oldu ama mutlu da oldu 🫣
6 ayhamileysen hazırsın tabiki... kadınlar hamile kalınca anne olur babalar çocuklar doğunca baba olur
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayonu yaparken düşünecektin yaparken hazırdıysan doğurmaya da hazırsındır
00 Yorumla
6 ayRmin olamazsın annelik palanlanan bişey değil hazırlık yapacak bişey de değil duygusal bi durum
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayAbla bilemezsin herkesin bi anda olabiliyor içini rahat tut zaten evliyimişsiniz nişanlıyken falan olmadığı için sorun yok bence
04 Yorumla
Soran6 ayBakmak sorun olabilir kuzum ya
Cevap sahibi6 ayHayırlısı olsun ablacıgım haklısın her şey zor ya
Soran6 ay😘😘😘
Cevap sahibi6 ay❤️
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,8b cevap paylaştı.
6 ayMerhaba, ne kadar süredir evlisiniz
04 Yorumla
Soran6 ay4 ay
- 6 ay
4 ay kısa bir süre doğrusu, eşinle herhangi bir sorununuz var mı
Soran6 ayYok
- 6 ay
Peki korkuların neler
Çocuk & Ebeveyn konusunda 327 cevap paylaştı. Yaşlandığında bakan birisi olur işte
01 Yorumla
Soran6 ayYaa
6 ayHazırmışsın yoksa tutmazdı
02 Yorumla
Soran6 ayFarklı bir bakış açısı tabi 😅
- 6 ay
Hayırrlı olsun ☺️👋
6 ayHayırlı sağlıklı olsun
01 Yorumla
Soran6 ayTeşekkürler
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 313 cevap paylaştı.
6 ayZaman geçtikçe onun varlığına alışacaksınız
01 Yorumla
Soran6 ayYa yanlış zamansa
Saçmalama doğur çocuğu
00 Yorumla
6 ayYaparken aklın nerdeydi abla.
00 YorumlaHayırlısı olsun
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayMaşallah sağlıcakla kal
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayHormonel olarak ister istemez hazır olacaksındır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayne güzel dertleriniz var ya yerim szi ben
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayYüzde kaç ihtimal veriyorsun
03 Yorumla
Soran6 ay75 falan mide bulantısı ve kokudan hiç bir şey yiyemiyorum sürekli uyuyorum gecikme de bir ayı geçti
Cevap sahibi6 ayBu kadar gecikme varsa neden test yapmadın ki
Çok uzun süre olmuş
Daha önceden böyle bir durum yaşamış mıydın
Soran6 ayYok yaşamadım sonuçtan korkuyorum ve görüpte sevinemezsem dogurursam ona suçlu hissederim
6 ayDoktora git
11 Yorumla
Soran6 ayKonu pozitif ya da negatifi değil ki pozitif çıkarsa napacagimi bilmemem
6 ayDemek hazırsın askm
11 Yorumla
Soran6 ayNasıl anladın ama 😂😂
6 ayBilmem
11 Yorumla
Soran6 ay😭
Test yaptırt vardır bir hayır
015 Yorumla
Soran6 ayPozitif çıkarsa napacagimi bilmiyorum
Soran6 ayYa ona iyi bir aile olamazsak
Soran6 ay?
Soran6 ayTartismadik ama evliliğe uyum sağlamak zormuş tekrar tanisiyorsun tabi kavga da ediyorsun bu ortamda bebek çok uyumlu olmak lazım onu aksatmamak lazım
Soran6 ayTeşekkürler
Soran6 ayUyuycam noldu
Soran6 ayBuradan yazabilirsiniz
6 ayhaziirisn emin ol
010 Yorumla
Soran6 ayBunu nasıl anladin
- 6 ay
hamikeisn
Soran6 ayAma planlı değildi ve ona kötü bir aile olmak istemiyorum
- 6 ay
bisiler sorcktm da ama
Soran6 aySor
- 6 ay
ya lutfenmjat olmaz burn
Soran6 ayOlur bura iyi
- 6 ay
lütfen rica ederim
Soran6 ayBuradan
- 6 ay
üzüldüm
Evcil hayvan besledin mi hiç
00 YorumlaEmin değilsen çocuğun da hayatının içine etmeyin
00 YorumlaKorunmaliydin
00 YorumlaGeçmiş olsun
00 Yorumla
6 ayHayırlı uğurlu olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 aysess etme
00 Yorumla
3 ayDogurunca
00 Yorumla
5 ayYapmadan düşüncektin
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer