Sokak oyunlarının çocukların sosyal becerilerine katkısı olabilir mi?
(Çocuk-Ebeveyn) 🌸🫧
İki buçuk yıllık bir ilişkimiz yoksa yeni biri mi Lütfen yardımcı olun seni seven değer veren mi yoksa bu baskasi mi?
Şöyle anlatayım 2 dakikalık bir ilişkim var çocuk beni çok seviyor Ben de onu seviyorum ama ailesi tarafından iyi şeyler olmadı hani hoş karşılanmadı birlikteliğini ve Bizi ayırmak için ellerinden gelen her şeyi yaptılar...
Yatırım için altın mı? Banka faizi mi sizce?
Dolandırılma korkum olmasa favorim banka faizi.
9 aylık internetten tanıştığım hiç buluşmadığım sevgilim benle evlenmek istiyor ilerde öyle söyledi?
Hiç resmimi atamadım, çirkinim. Boyum da kısa. Dış görünüşe asla bakmam, sen bilirsin nasıl istersen dedi. Seni asla zorlamam, ısrar etmem dedi.
Saçlarınızı omuz da küt kestirmeye cesaretiniz var mı?
Saçlarınızı omuzda küt kestirmeye cesaretiniz var mı?
Tek günlük kimle buluşsam fotomu çekiyorlar gizlice neden yani?
Amaç zaten takılıp geçmek, fotoğraflarla zorla tutmaya çalışıyorlar
Arkadaşlar ben göbeğimden nasıl kurtulacağım?
Hafif göbeğim var, çok rahatsız ediyor beni. Siz armut göbek diyorsunuz da istemiyorum ya, ip atlasam veya tempolu yürüyüş ile geçer mi? Ramazan boyunca yapsam.
Bugünkü iftar menünüzde neler var?
Her gün soracağım skgkejf bizde mercimek çorbası, dolma & yoğurt var başka bulamadım.
Özlediğiniz ama gidemeyeceginiz biri var mı?
Özlediğiniz ama gidemeyeceğiniz biri var mı hayat bazen de böyledir çok özlersiniz gidemezsiniz arayabilirsiniz arayamazsınız bir de şu var görmek istersiniz o da size zor gelir işte bugün öyle bir gün 🥹
Evlenmeyen kızlar ne yapıyor sizce?
Sizce evlenmeyen kızlar hayatına nasıl devam ediyor ya da ne bileyim nasıl bir hayat planları var aile evinde mi yaşıyorlar ömür boyu ne yapıyorlar merak ettim
Eşimin arkadaşlarının eşi beni sevmiyor gibi, eşimin tepkisi sizce normal mi?
Eşimin arkadaşlarının eşi beni çok sevmiyor gibi hissediyorum birisi bakalım biz seni aramıza alacak mıyız dedi eşimin yanında eşimin cevabı ise ben takmıyorum sen de takma şeklinde oldu kafayı yiyorum sizce verdiği tepki...
Ailemin asla umrunda degilim yani Kötü yola düşsem bile yine umurlarinda olmam Sizin aileniz de böyle mi?
Ailemin asla umrunda değilim yani Kötü yola düşsem bile yine umurlarında olmam çok tuhaflar Bende evden gidiyorum otellerde kalıyordum sürekli para gidiyor diye ev tuttum şimdi Hala umurlarında değilim Psikolojim...
Takılmalık bir insan gerçekten değişip ciddi ilişkiye hazır olur mu yoksa hep aynı mı kalır?
Bana arkadaşım dua et Allah'ın sevdiği kulusunuz senin nasıl biri olduğunu anlayıp bırakmış o çocuk değişmez başka kızların günahlarını almaya devam eder ama sen ona öyle bir ah çektiniz daha iflah olmaz seni gördüğü...
Sitede siyasi paylaşımlar kısıtlanmalı mı?
Etkileşim almak için bazı ince siyasi konulara değinenler oluyor. Sırf tepki almak için uğraşıyor. Ancak toplum olarak aile içinde bile siyasetten kavga edebiliyoruz. Bence sitede buna müsaade edilmemeli.
Tıp okuyan bir çocukla ciddi ilişkiye başlamak mantıklı mı, yoksa ilerde tıpçı bir kıza aşık olup beni bırakmasından mı korkmalıyım?
Tıpçılar tıpçılarla evleniyor ve okulu bitene kadar benimle görüşüp, sonra tıpçı bir kıza yani hastanede bir doktora aşık olursa beni bırakmasından korkuyorum. bu risk almak gibi geliyor. Haksız mıyım?
Şehir'e göre ilişki aşkına engel mi?
Misal bir şehir vardır sevmezsiniz, oradan aşk yaşamam falan gibi var mı böyle düşünen?
110 kilodan 60lara düştüm, bel ve basen ölçülerim bu kiloya göre normal mi, sıkılaşmak için fitness mı pilates mi yapmalıyım?
110 kilolardan 60'lara geldim. 68-70 arasında gidip geliyorum. Basenim 97 - Bel 73 . Boyum 160. 27 yaşındayım. Sizce değerlerim nasıl? Fitness mı yapsam pilates mi yapsam bu değerlere? Buralara kadar geldim şimdi...
Tanışalı 2 hafta olmuşken bu kadar samimi ve ciddi evlilik planı normal mi?
“ Yazarın da dediği gibi; Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı gene aynı şekilde fakat her şeyden habersiz yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka türlü bir hayatın da mevcut olduğunu. Benim bir de ruhum bulunduğunu...
Buraya ses kaydı atmaya cesaretiniz var mı 🙅♀️✌️ ?
Herkes hayatında iz bırakan bir cümleyi veya hoşuna giden bir sözü kaydedip atsın bakalım 🙋♀️ Hem kimin sesi nasıl bakalım 🤣 hem de anı olarak kalır sitede.
Herkes giderken sen kalmayı mı seçersin, yoksa ilk vazgeçen sen mi olursun?
İnsan bazen kendini anlatırken en güçlü yanlarını değil, en çok sakladıklarını gizler. Çünkü asıl karakter, rahatken değil zorlanırken ortaya çıkar. Kimi susarak belli eder kendini, kimi mücadele ederek. Peki seni...
Dateden sonra ki gün, günaydın mesajı atmamanız için buluşmada ne yaşanmış olması lazım?
İlk buluşmada ne yaşanırsa tüm sohbeti kesersiniz? #Aşkİlişkileri
Yazışırken kelimenin sonunu uzatmak flörtleşmek mi sizce?
Siz böyle mi algılıyorsunuz😺💃🏻
İftar menü önerisi?
Erkek arkadaşımı yarın akşam iftara davet edeceğim. İftar menüsü olarak ne yapayım. O oruç tutuyor, ben sağlık sorunlarım sebebiyle tutamıyorum. O yüzden güzel bir şeyler yapmak istiyorum.
Azerbaycan'da iş imkanları nasıl?
Bir sene sonra ailemle Bakü'ye taşınmayı düşünüyorum. İnternette okuduklarıma göre ticaret yapmak oldukça zormuş. Kendime dükkân açıp çalışmak istersem iflas edebilirmişim. Hükümet desteği olmadan ayakta kalabilir miyim?...
Ben demesini bilen mi daha çok mutlu eder, biz diyebilen mi?
Selam, Ben ben ben.. Kimsin sen? :D
Çalışmayan bırı nerede yenı ınsanlarla tanısır?
Kurs demeyin gündüz kurslarında hep bayan oluyor ben erkek ortamı için soruyorum
Zaten ilerde manuel araba kalmayacak diyip ehliyeti otomatik vitesten alanlar şaka mı?
Trafikte 20 yaşını geçik arabalar cirit atıyor, 150 binde manuel cliolar bile 850 bin TL. Nerede manuel araba kalmayacak acaba... Ha kişi zengindir istediği arabayı sıfır alabiliyordur o istediği ehliyeti alsın ama zaten...
Seven biri çabalar mı?
Selam arkadaşlar sizce seven bir erkek çabalar mı yani arar sorar mı?
Oruçluyken su içsem orucum bozulur mu, çok susadım ne yapmalıyım?
Acayip susadım, içsem bozulur mu
Sevgilimle küsken başkasıyla buluşmuş, güven bitti mi sizce ilişkiyi bitirmeli miyim?
Onun yarattığı sorundan ötürü küsmeler tartışmalar çıkıyordu yine yapınca 10 gün konuşmadım 10 gün sonrasında yazdı aradı konuştuk , bana işte ayrıyken başkasıyla görüştüğünü buluştuğunu ama aralarında bir şey geçmediğini...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer