Sevilmek ve değer görmek çok mu şey istemek, ben bunları mı hak ediyorum?

sevilmek istedim. değer görmek istedim. karşılığında değersizleştirildim hep. ben çok mu şey istiyorum? o kadar çok içim acıyor ki. bana yaptığı kötülükler, ghostlamaları, bir cevap için saatlerce yalvartması. ya o kadar çok içim acıyor ki. niye bana böyle davranıyor ben bunları mı hak ediyorum?

Sevilmek ve değer görmek çok mu şey istemek, ben bunları mı hak ediyorum?
Cevapla