Hiçbir şey yokken bir anda boğazımda yumru, içimde anlamsızlık ve yaşama isteksizliği normal mi?

bir şey olmadı, dümdüz bir gündü ama boğazımda birdenbire yumru oluştu, hiçbir duyguyu doğru dürüst hissedemiyorum, mutluluğu özellikle. her şey saliselik, yaşamın anlamsızlığında boğuluyorum ve sürekli keşke hiç var olmasaydım derken buluyorum kendimi. kimse sormamış istiyor muyum diye, istemiyorum, sıkışıp kaldım. insanlar çok sahte geliyor, bazen yalandan mutlu gibi davrandığımda kendim bile sahte hissediyorum
Hiçbir şey yokken bir anda boğazımda yumru, içimde anlamsızlık ve yaşama isteksizliği normal mi?
Cevapla