Hiçbir şeye hevesim yok, aşırı enerjisiz ve ruhsuz gibi hissetmek normal mi?

Kalkıp dişimi fırçalamak için bile çok zorlanıyorum kendimi zorluyorum kalkmak için. Çalışıyorum çağrı merkezinde. Hiç bir şeye hevesim yok ne kıyafet ne yiyecek ne gezme. Bir aydır dışarı çıkmadım buluşmadım kimseyle. Böyle olan var mı. Ruhsuz gibiyim.

Hiçbir şeye hevesim yok, aşırı enerjisiz ve ruhsuz gibi hissetmek normal mi?
Cevapla