Nedense içimde hiçbir şey yapma isteği yok kurumuş fidan gibi ayakta ama yaşam belirtisi yok?

Arkadaşlar şimdi dinleyin. Nedense senenin başından beridir içimde bir karanlık var. Sebebi nedir neden bilmiyorum. Ne bir şeye heves var ne gülmek ağlamak nede birini görmek istemiyorum. Yaşam enerjim yok oldu neşem kayboldu. Çok konuşkan esprili neşeli kaynak bi bebeydim sustu dilim kapandı beynim istesemde düşünemiyorum bir şeyi yorum yapamıyorum tahammülde edemiyorum kimseye ot gibi sadece yaşıyorum. Yaşadıklarındandır diyeceksiniz belki bende çok düşündüm ama hayır. Boş duvara bakıp öküz gibi kalıyorum.
Nedense içimde hiçbir şey yapma isteği yok kurumuş fidan gibi ayakta ama yaşam belirtisi yok?
Cevapla