Duygusuz biri oldum, hiçbir şey hissetmiyorum. Ne yapacağım ben?

Ben eskiden böyle değildim. Çok vicdanlı biriydim birini sevdiğim zaman tam severdim. Çok vicdansız duygusuz soğuk biri oldum. Hiç kimseye acımıyorum insanların kalbini çok kırıyorum. geceleri uyuyamıyorum. Hiç bir şey hissetmiyorum ne yapacağım ben?

Duygusuz biri oldum, hiçbir şey hissetmiyorum. Ne yapacağım ben?
Cevapla