Hiçbir şeye hevesim yok yaşam enerjim tükenmiş gibi hayati boş yaşıyorum resmen bu duygudan nasil kurtulurum?

Hiçbir şeye enerjim yok. İnsanlara tahammülüm yok. Ailem dışında kimseye güvenim yok. Motivasyonum yok. Hobim yok. Duygularım yok. Dünya yansa umurumda degil. Belkide su an bardağın dolu tarafından bakmıyorum ama bu hissizlikten bosvermislikten yoruldum ne yapmam lazım.
Hiçbir şeye hevesim yok yaşam enerjim tükenmiş gibi hayati boş yaşıyorum resmen bu duygudan nasil kurtulurum?
Cevapla