Hayattan bezmiş gibi hissediyorum , hiç bir şey yapmak içimden gelmiyor sanki bir şeyler eksik gibi , nasıl kurtulabilirim bundan?

Sebebini bilmiyorum ama devamlı baş ağrısıda üstüne geliyor. Çok yıpranmış ve yorulmuş hissediyorum. Zamanımı verimli kullanmak istiyorum kendimi çabalıyorum ama olmuyor. Ne yapabilirim?
Hayattan bezmiş gibi hissediyorum , hiç bir şey yapmak içimden gelmiyor sanki bir şeyler eksik gibi , nasıl kurtulabilirim bundan?
Cevapla