GEÇ kalmışlık/boşa yaşıyorum hislerinden nasıl kurtulunur?

her şeye geç kalmışım, bu yaşıma kadar hiç bir bk yapamadım gibi hissediyorum. Hiç bir başarım yok, işim yok, gelirim yok. Her gün evde yatağımda dizi izleyerek geçiyor her günüm aynı. kaybolan yıllar.. 5 aydır falan cok bos yasıyorum sadece dizi izliyorum. kendimi çok kötü de hissediyorum. napcam bılmıyorım
GEÇ kalmışlık/boşa yaşıyorum hislerinden nasıl kurtulunur?
Cevapla