Kendimi hiçbir yere ait hissetmiyorum, çok yorgunum artık her şeyden? Nasıl çıkacağım bu duygudan?

22 yşaındayım, Kimseye anlatamıyorum içimdeki sıkıntıyı haliyle yorgun düşüyorum, etrafımdaki insanlar da onlardan kaynaklı böyle olduğumu sanıyorlar ancak benden kaynaklı. Geçen yıl babam vefat etti, annem evde yalnız onun için endişeliyim her gün arayıp konuşmak zorundayım ne zaman arasam ağlarken görüyorum. Ablamlar da yaşça benden çok bAyrıca uzakta okuyorum okuduğum bölümden de şehirden de memnun değilim.(Hemşirelik okuyorum). Uzak mesafede olduğumuz için iki yıllık erkek arkadaşımdan ayrıldım. Kısacası hayat çok kötü gidiyor benim için hiçbir motivasyonum yok. Çok yorgunum ve toparlanamıyorum artık her şey çok yoruyor. Kısacası hayat çok üstüme geliyor artık kaldıramıyorum. Arkadaşlsr desen onlarla da modum düşük olduğu için iletişim kuramıyorum artık. Ne yapacağım?
Kendimi hiçbir yere ait hissetmiyorum, çok yorgunum artık her şeyden? Nasıl çıkacağım bu duygudan?
Cevapla