Kendimi hiç bir yere ait hissedemiyorum, ne yapabilirim?

arkadaşlarım var ama kendimi onların yanında iyi hissetmiyorum konuşmuyorum sosyalleşemiyorum. Bunalıyorum onlarla takılınca, eski samimiyetimiz kalmadı hiç biriyle. Neden böyle kötü hissediyorum kendimi? Çok yalniz hissediyorum. İnsanlar var ama kimseye kendimi yakın hissedemiyorum
Kendimi hiç bir yere ait hissedemiyorum, ne yapabilirim?
Cevapla