Özel psikoloğa giden var mı ya da gittiniz mi, ne kadar veriyorsunuz, çok böyle dinliyorlar mı, her şeyi anlatabiliyor musunuz?
24 gü
Özel psikoloğa giden var mı ya da gittiniz mi, ne kadar veriyorsunuz, çok böyle dinliyorlar mı, her şeyi anlatabiliyor musunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bi Doktor olarak ben de herşeyi gizliden dinlerim
Nasıl yani
Para vermeden seni dinleyebilirim istersen
Yok sağ olun teşekkür ederim klavyeden yazmaktan çok sıkıldım artık ayrıca para olmadan içten dinlemezsiniz doğal olarak
İçten dinlerim klavyeden değiş sesli Instagram olabilirdi fake adresten ama istemiyorsanız zorlamak istemem
İnsta kullanmıyorum ayrıca ben anlattıklarımın yazılı kayıtlı dijital iz olmasını istemem teşekkür ederim yinede parasız kabul etmem
Yüz yüze dinlerim eğer aynı şehirde isek çok cüzi bi
Fiyata olur
Değiliz aynı şehirde ben genelde kadın psikolok tercih ederim ya da geçmişte benimle aynı şeyleri yaşamış birisini çünkü psikologların her şeyi anlayabileceklerini düşünmüyorum ve asla %100 rahat olamam çekinirim
Anlatıyorum ben rahatım baya dinliyor tabi. Suç olan şey deme yeter
Mesela kan sevdiğini bazılarına zarar verme dürtüsü geldiğini söyleyemez misin kanlı parçalı çizimlere ilgi duyduğunu falan
Söyleyebilirsin bence. Takip at neler dediğimi söyliyim mesela
Gzili üye olarak mesaj atamıyor muyum özelden
Profilime tıklayıp atıyosun işte
İşte kullanıcı adımı belirtmek istemiyorum
Hm öyle olmuyor ama sadece ben görüyorum kullanıcı adını. Bir şey olmaz bence yazabilirsin. Kullanıcı adından bir şey anlayamam direkt adını soyadını yazmadıysan 😂
Bu sitede üyenin her yere yorum yaptığım soru sorduğum için neyse tamam atıyorum
Bekliyorum
Korktun mu vazmıgeçtin 😅
Yo takip attım
Slaak canım şeylere para vermeyin gidip yemek yiyip alışveriş yapın
Hiç dinleyenin anlayanın olmasa kendi içinden monolog yapıp şizofren olmayı kaldırabilirsen sen yap alışverişini yemeğini
Konuşalım kral niye kzıyon
8000 oldu en son, ilaç yazması dışında bir işe yaradığı yok
Evet her şeyi dinliyor değişir ama şu an 3k dan aşağı yoktur
Herşeyi anlatmazan veya yalan söylersen paran boşa gider
Çekincelerin? Yani bıkmazlar mı
Kim bıkacak?
Seans 4-5 bin tl. Rahat olabiliyorsun onu hissettiriyoelar zaten
ben psikoloğum seans 7000
Parayı verdiğinde yemek tarifi bile sorabilirsin
Saçmalayabilirsinde her şeyi anlatabilirsin dimi
Saçmalamak?
Saçma bir hayatın varsa ona anlattıklarında saçmalaybilirsin
Evet anlatırlar dinleriz
Psikolok musun
Evet
İnsanları dinlerken hiç içinizden bana ne be ne uzattın bıktım senden vs diyor musunuz
Hayır empati ağırlıklı oluruz
Kadın hastalarınız var mı size ne gibi şeyler anlatırlar meslea
Herşeyini anlatırlar.. en özele kadar
Dinmez ki herşeyi
Neyi