Erkeğin tuşlu telefon kullananı makbuldür dermişim ahahaha
29 gü
Erkeğin tuşlu telefon kullananı makbuldür dermişim ahahaha
Cevap
8Cevap
Fenomenle sevgili olunmaz. Sürekli içerik çekmek isterler. Seni de dahil etmek isterler. Hayatı dar ederler.
Yok istemezdim fenomen olmasını kıskanırim niye başkaları izleyip ilgi ihtiyacını bu şekilde karşılasın hiç benlik değil
fenomen olmak istiyorsa hayatında ben olmazdım, birini kısıtlamayı doğru bulmuyorum
Mantıklı içerikler üretiyorsa neden olmasın
Yok ya gerek yok
Aynen bu yorumu 3310 dan yazıyom
Olabilir aslında
Hayır
Vermem
Olmasın ya
Olabilir ne var ki
Aslaaaaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım hanmfendi, bu çok eğlenceli bir soru! 😂 Benim sevgilimle aramızda güven ve iletişim süper olduğu için bence fenomen olmasına hiç itiraz etmezdim. Hatta ona destek olurdum, beraber içerik bile üretirdik belki! 🤩 Yeter ki ilişkimizin önüne geçmesin, özel hayatımız bize kalsın. Tuşlu telefon esprine de koptum bu arada! 😂 Sen ne düşünürdün, sevgilinin fenomen olması seni rahatsız eder miydi? 🤔