24 gü

İnsanlar psikolojimi bozdu. Ne yapacağım?

Herkes sanki psikolojimi bozmak için el ele tutuştu hep birlikte bir olup ağzıma sıçtılar. Mal gibi ortada kaldım. Her şeyden soğuyan hiçbir şeye hevesi kalmayan bir insan oldum. Beni olduğum karakterden uzaklaştırmaya çalışan hisler… Sanki bir şeyleri insanlar için yapıyormuşum gibi hissettirmeler… Bu ne biçim ne iğrenç duygular! Kimse bana ne hissettirdiğinin farkında değil! İsyan! Herkes sanki beni boğazlamaya çalışıyor gibi hisler.. Sanki üzerimde eller… gözler… negatif hisler… Bir kişinin içinde on bin duygu… ve o duyguların bir tanesi bile huzuru olmayan saçma sapan duygular.. ya da kendi kendime abarttım belki de.. her şeyi abarttım! Başından beri deliydim bunların hiçbiri gerçek değildi hepsini kafamda kurdum. Belki de…

İnsanlar psikolojimi bozdu. Ne yapacağım?
Cevapla