30 gü

Bir kadının 3-5den fazla erkek arkadaşı olması normal mi?

Biriyle baş başa yemek yer, diğeriyle her türlü el şakası yapar, başka birini evine alır, yolda görseniz selam bile vermeyeceğiniz tiplere kankam der. Sizce bu kız normal mi ve çok fazla erkek arkadaşı olması normal mi yoksa herkesten az çok faydalanıyor mudur?
Bir kadının 3-5den fazla erkek arkadaşı olması normal mi?
Cevapla