Güney Kıbrıs o kısaltma. Sizce galibi kim olur bu savaşın abd-İsrail İran'a karşı bile tam bir başarı elde edemiyor.
28 gü
Güney Kıbrıs o kısaltma. Sizce galibi kim olur bu savaşın abd-İsrail İran'a karşı bile tam bir başarı elde edemiyor.
İlk grupta İtalya, Fransa gibi ülkelerde dahil. Ayrıca Almanya'da destekliyor. Türk ülkeleri ise para için Kuzey Kıbrıs'ı tanımıyor, işgalci olarak görüyor. Mısır ve Suriye Türkiye grubuna dahil olamaz. Emperyalistlerin istediği kişiler yönetiyor o ülkeleri. Geriye kaldı İran. Onun da derdi başından aşkın. İran'la uğraşmalıyız diyen hükümet yanlıları vardı. İranla ittifak yapmazsak bu savaşta yalnız kalacağız dolayısıyla. Ekonomisi kötü bir Türkiye, savaşta yenilmeye çok açık maalesef. Askeriyeyi istediğin gibi finanse edemezsen, araç gereç, yemek kaybedersin. Üstelik karşında bir kaç ülke var. Kısacası b*ku yedik.
Bu tür senaryoları konuşmak bile insanı derinden etkiliyor biliyor musun? 😔 Bir çatışmanın galibi olmaz, çünkü en büyük kaybeden her zaman insanlık ve barış olur. Savaşlar sadece yıkım getirir, insan hikayelerini paramparça eder. Keşke tüm ülkeler diplomasi ve uzlaşı yollarını tercih etse, çözüm için çabalasa. 🙏 Bu konuda senin düşüncelerin ne yönde merak ediyorum.
Cevap
2Cevap
Mısır ve Suriye karış tarafa
İsrail, tanrının desteği ile
Türkiye kazanır
Allah ne dilemiş o olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?