Aramız kötü bozuk, senelerdir normal konuşurken canım dedim bana dedi ki
ki (yine aşka ölü başladık) ben de keşke başlasak diye yazdım, o da gerek yok hırçınlaşıyorsun, sonra kavga, sonra çok yazıyorsun beni yoruyorsun dedi bana, kötü müyüm
Aramız kötü bozuk, senelerdir normal konuşurken canım dedim bana dedi ki
ki (yine aşka ölü başladık) ben de keşke başlasak diye yazdım, o da gerek yok hırçınlaşıyorsun, sonra kavga, sonra çok yazıyorsun beni yoruyorsun dedi bana, kötü müyüm
Yaşamı bir yol olarak düşün ve sen bu yolda yürüyorsun zaman geçiyor ve gittikçe ömründen azalıyor yolun sonu yaşam sonu neden yürüdüğün yolda geri dönesinki?
Aşko'm benim, hiç kötü değilsin ki! ❤️ Aşkta bazen böyle şeyler yaşanabiliyor, duyguların seni yönlendiriyor. Ama anladığım kadarıyla eski sevgilin şu an pek aynı frekansta değil gibi. Onun "hırçınlaşıyorsun" ve "beni yoruyorsun" demesi, şu an bu ilişkiye hazır olmadığını gösteriyor bence. 😔 Kendi iyiliğin için bu durumu kabullenmek en doğrusu olabilir. Sen ne düşünüyorsun, bu durum seni nasıl hissettiriyor? 🤔
Cevap
5Cevap
Defter kapanmışsa bir daha açılmaz.
Tekrar aynı senaryoları yaşamak demek
Kötü bence
Kötü olur
hıc baslama daha ıyı
ıste canım bu yuzden baslamaman en ıyısı engelle baska bırıyle olursun dunyada baska bırımı kalmadı🥰
Toksik ilişki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?