Eski aşka tekrar yazmak, barışmak ve yeniden başlamak çok mu kötü olur?

Aramız kötü bozuk, senelerdir normal konuşurken canım dedim bana dedi ki

ki (yine aşka ölü başladık) ben de keşke başlasak diye yazdım, o da gerek yok hırçınlaşıyorsun, sonra kavga, sonra çok yazıyorsun beni yoruyorsun dedi bana, kötü müyüm

Eski aşka tekrar yazmak, barışmak ve yeniden başlamak çok mu kötü olur?
Cevapla