İlişki Soruları
Aileniz ya da arkadaşlarınız sizin ilişkinizi veya nişanınızı sizden önce duyursa rahatsız olur musunuz?
Beyaz Saray’daki Noel partisinde Donald Trump’ın istemeden yaptığı nişan açıklamaları, “özel haberler kime ait?” tartışmasını başlattı. Bazıları için bu tatlı bir sürprizken, bazıları için özel alan ihlali. Sizce...
Kadının erkekten yaşça büyük olduğu ilişkilere nasıl bakıyorsunuz?
Siz ne düşünüyorsunuz merak ediyorum görüşlerinizi deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
Severek bitirdiğiniz bir ilişki oldu mu, neden bitirdiniz?
Hayaller kurduğunuz çok yüksek duygular hissettiğiniz bir ilişkiniz oldu mu? Neden bitirdiniz, nelere tutundunuz bu ayrılık kararlarını verirken? Ben bitirmek zorunda bırakıldım fiilen karşı taraf bitirdi ama duygusal...
Yapay zeka ile ikili ilişkilerde, imkansızı başarabilir miyiz?
En çok satan kitaplardandır, Kız Tavlama Sanatı. Hemen hepimiz, okumasak da, illaki bir yerlerde bu kitabı görmüşüzdür. Günümüzde ise kendimizi, teknolojiye teslim etmiş haldeyiz. O halde, dünün kitabı yerine, bugünün...
Sizi ilişki yapmaktan alıkoyan ne?
Maddiyat mı, güvensizlik mi, sevecek birini bulamamak mı
Bir ilişkide en çok ne zaman kendini değersiz hissedersin?
17 Aralık 2025 Çarşamba 21.14
İlişkinizde sizi en çok öfkelendirecek şey nedir?
Sevgilimin yanından geçen dişi sineği bile kıskanıyorumdur, upsi dupsi🥸
İlişkide illaki erkek kadından yaş olarak büyük mü olmalı?
Hoşlandığım kişiden 1 yaş büyüğüm ve çok garip hissettiriyor ya. Sanki olmazmış gibi. Peki sizce olur mu yoksa ben mi yanlış hissediyorum
Kızımın yetişkin biriyle ilişkisi varmış?
Küçük kızım 15 yaşında, babasıyla ayrıyız ve ikimiz yalnız yaşıyoruz. Son birkaç aydır kızım sürekli bahaneler uyduruyordu eve geç gelmrk için vs. Benim de içime bir şüphe düştü ve karıştırdım biraz. Telefonunu kurcaladım...
Bu ilişkiyi çok merak ediyorum ve bir kadının bu durumda olmasının sebebni çok merak ediyorum gerçektn tahmni olan söyleyebilir mi?
Çevremden biri ama çok yakın değiliz hatta konuşmuşluğumuz yok takipleşiyoruz instadan 1 oğlu var eski eşi onu aldattığı için boşandılar 2 3 sene oluyo ama bu seneler zarfında barışıyolar durmadan sürekli barışıp...
İlişkinin temeli güven midir sevgi midir?
Nedir ilişki? Elini tuttum, sıcacıktı; sanki yüreği elimdeymiş gibi. İyi insanlar sev, güzel insanlar. Kimse inanmazsa sen inan kendine. #Aşk
Aşk ilişkilerinizde huzurlu musunuz?
"Kendileri ile huzur bulasınız diye sizin için türünüzden eşler yaratması ve aranızda bir sevgi ve merhamet var etmesi de O’nun (varlığının ve kudretinin) delillerindendir. Şüphesiz bunda düşünen bir toplum için elbette...
Bu ilişkiyi bitirmeli miyim?
Erkek arkadaşımla 2 yıldır birlikteyiz ben kız arladaşlarımlayım o yalnız yaşıyo ara sıra evinde kalıyorum ev işlerini yemeğini yapıyorum birlikte oluyoruz sabah yine kahvaltısını hazırlıyorum ama tüm gün beraber...
İlişkilerde sınır koymak bencillik mi?
İlişkilerde sınırların olması mı , olmaması mı bencillik sizce? Konu fark etmez...
Bi ilişki bittikten ne kadar süre sonra yenisi yapılabilir size göre?
ya tabiki cok fazla değişken var ama ben ortalama bi süre soruyorum mantik çerçevesinde
Uzak mesafe ilişki yaşadığım sevgilimle aylar sonra ilk kez buluşacağız. Nasıl davranmam gerek?
Sevgilim ile sekiz aydır uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz ve daha önce hiç buluşmadık bir kaç gün sonra yanıma gelcek ama ne yapcam nasıl davranmam gerek bilmiyorum
Neden düzgün bi ilişkim oluyo?
Elim yüzüm iyi alkol sigaram yok dışarı ortamım az iş ev hep neden düzgün birini bulamıyorum ki? O kadar tanıdığım geçmişi şaibeli kişiler var ki hepsi mutlular seviliyolar niye hak etmedim ben acaba
Ciddi ilişkisi olan erkek bu saatte dışarda kafelerde olabilir mi eğer oluyorsa ne yapılmalı?
Sevgilim bugün gündüz bana haber vermeden istemediğim kafeye gitti diye zaten sinirliyim tartıştık Arkadaşı ısrar etti diye bu saatte şu an başka kafede şarjı da bitti Aldatma ihtimali yok şöyle yok herkes ilişkimizi...
İlişkinizde maddiyat mı öndedir maneviyat mı?
Sevgiliniz veya partnerinizden maddi destek isrermisiniz açık açık
İdeal ilişkinin olmazsa olmazı nedir?
Sevgi saygı vs vs elbet önemli ama bence mizah... Mizah varsa sevgi vardır saygı vardır değer vermek vardır neşe vardır daha nice şey vardır. İdeal ilişkinin olmazsa olmazı mizahtır...
"Biz şimdi neyiz" sorusunu ilişkinin hangi aşamasında sorarsınız?
Peki bu soru karşı taraftan gelirse ter döker misiniz?
İlişkilerde yaşanan günahlar güzel olmanın bi bedeli midir?
Ya da yakışıklı olmanın diyelim. Şarkıdan esinlendim. Şöyle de sorayım güzel olmak suç mudur?😂 https://www.youtube.com/embed/BC4EhAQ1mXA
İş yerinde ilişki yaşayan kişileri nasıl ispat edebilirim?
Arkadaşlar iş yerinde 2 kisi arasında ilişki var ama ispat edemiyorum nasıl ispat edebilirim fısır fısır konuşuyorlar genellikle ağızlarının içinden konuşuyorlar rahatsız oluyorum sanane diyeciksiniz ama iğrenç geliyor...
Artık insanlar yalnızlığı değil, yanlış ilişkileri daha çok mu reddediyor?
Eskiden “olsun da nasıl olursa olsun” anlayışı vardı. Şimdi ise “olmayacaksa hiç olmasın” deniyor. Ama bu da uzun yalnızlıklar getiriyor. Sizce bu bir olgunlaşma mı, yoksa kimsenin kimseye tahammül edememesi mi?
İlişki yürütmek neden hâlâ kadının sorumluluğu gibi görülüyor?
Konuşan, toparlayan, açıklayan, anlayan çoğu zaman kadın oluyor. Erkek “akışına bırakıyor”. Ama ilişki dağılınca da “çok zorladı”, “çok üstüme geldi” deniyor. Sizce ilişkide emek gerçekten eşit mi, yoksa bu yük hâlâ...
Mesafe ilişkisinde birbirini uzun süre görmemek nelere sebep olur?
Birbirimizi haftalık görüyorduk iş güç yüzünden 3 ayı geçti görüşemedik ayrıldık ama hala konuşuyoruz ikimiz de vazgeçemedik. Bu kadar süre görüşmemenin bir etkisi mi?
Ciddi ilişki yüzüğü?
Erkek arkadaşım ciddi ilişki yüzüğü almış. Seve seve kullanıyorum ama sizce de biraz ergence mi? Ya da daha önce yüzük takmadığım için mi bana öyle geliyo.
İlişkiye neden ara verilmek istenir?
Bu ara vermek nedir neden insanlar birbirini arafta bırakır?
Anı yaşamaktan çok fotoğraf çekmeye odaklanmak ilişkiye zarar verir mi?
Sevgiliniz, her dakika fotoğraf çekilmek istese, devamlı onu çekmek zorunda kalsanız, bu durum ilişkiyi yıpratır mı?
Günümüz ilişkileri neden insan kullanmak üzerine?
Tek taraflı fayda gözetiliyor, veya bir taraf diğer tarafı daha çok kullanma eğiliminde gibi bir ortama oluşturuyor. İlişkilerde sağlam temeller karşılıklı kazanımlardan ziyade hep kişisel hırslar yarışıyor, neden?
İlişkide müsait olmamak zorun oluşturur mu?
Ama bilerek değil yani cidden işin var ama her fırsatın olduğunda yazıyorsun vs diyelim ki
İlişkinizde sizi mutlu eden detaylar nelerdir?
Selam canlar, Sevgiliniz veya eşiniz ne yapsa sizi mutlu eder?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer