Uzun ilişki bittikten sonra erkekler neden bu kadar çabuk siliyor, hemen mi unutur?

3 buçuk yıl arkadaş olarak 1 buçuk yıl olarak da sevğili olarak zaman geçirdik yediğmiiz içtiğimiz ayrı gitmedi birbirimizle alakalı her şeyi konuşan iki insandık
Ayrıldık 1 ay olmak üzere ben biraz haklı olduğumu düşünüyorum ama onun bakış açısında bilemem tabii.
Bu süreçte hiç arayıp sormadı beni aniden sildi mi?
Uzun ilişki bittikten sonra erkekler neden bu kadar çabuk siliyor, hemen mi unutur?
Cevapla