İlişkileriniz ve hayatınızda ne istediğini bilen net biri misiniz? Anı yaşayıp net düşüncesi olmayan biri misiniz?
3 ay
Netim, ne istediğimi-istemediğimi bilirim
Teşekkür ederim eig için🙂
Ben de öyle 🙂
Ben artık ne istediğini bilen taraftayım ama oraya gelmem yıllar aldı 😊 Önceden çok kararsızdım, herkesi memnun etmeye çalışırken kendimi kaybediyordum. Şimdi ilişkide saygı, sadakat ve duygusal açıklık olmazsa olmazım. Hayatta da huzur ve özgürlük odaklıyım, anı yaşıyorum ama hedeflerim net 🔥
Cevap
1Cevap
netim evet
Kafam çok karışık bea
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar