3 yıldır hayatıma birini almamıştım, ama bugünlerde 4 kızla flörtleşiyorum. Ama hiçbiri ile sevgili değilim. Bu beni şerefsiz yapar mı
3 ay
3 yıldır hayatıma birini almamıştım, ama bugünlerde 4 kızla flörtleşiyorum. Ama hiçbiri ile sevgili değilim. Bu beni şerefsiz yapar mı
Senin şerefsizliğin bizi ilgilendiriyor mu sanıyorsun yapar veya yapmaz bize ne küçük egon bi bka yaradığını zannediyorsa ek birliğiyle hepimiz sana şerefsiz deriz yani üzülme sen.
Sakın ol da
Seni otomatik olarak şerefsiz yapmaz ama çizgi çok ince 😊 Eğer kızlar senin başkalarıyla da konuştuğunu bilmiyorsa ve ciddi bir şey bekliyorlarsa, işte orada sıkıntı başlar 😕 Niyetini net söyleyip kimseyi oyalamıyorsan, bu dönemi tanıma süreci gibi düşünebilirsin 💬 Ama dürüstlükten şaşırsan, kendine saygını da korursun 👌
Cevap
3Cevap
Serefsiz yapmaz haysiyetsiz yapar.😆😆😆
Kral ama hicbiri ile sevgili değilim
Yapmış bile 😅
Yapar
Ama ben hiçbiriyle sevgili değilim
Yapar işte karşındakine o umutla konuşuyor olabilir ve aynı anda dört kız ne ya hiç hoş değil ki
Kaç yaşındasın sen
Ama hiçbirine birsey hissetmiyorum ki hissetsem seçecek birini
Ya her söylediğin daha kötü 😅😅
Yalanlarla aram hic yok , bu arada 27 yaşındayım siz kac yaşındasınız
Tamam ama bir şey hissetmediğin biri e konuşmak ya konuştukça karşındaki sana bir şey hissediyorsa bir değil iki değil dört kız diyorsun 25 yaşındayım
Hisleri yok henüz en azından ben fark. etmedim. ismim Yiğit bende onları tanımaya çalışıyorum normal degilmi
Yiğit normal değil bunu normalize etmeyelim lütfen dört kişi diyorsun. Çoktan seçmeli soru mu bu.
İsminizi bilmiyorum , 1 den sonra ha 2 ha4 ne farki varki
Sen böyle devam et o zaman ne soylim sana yaşında küçük değil yani
İsmini söylesen yeterdi
İsmimi napcan
Akrostiş yazacam
Dilara yaz bekliyorum
Dünya gibi büyük gözlerim
İçime dolan şefkatli sözlerin
Lalerin içinde bir seni özlerim
Adım adım sana kayan bu gözlerim
Resmini ceker tüm güzelliklerin
Ama gizliden gizliden seni ömrümde hep isterim
Begendim ağzına sağlık yiğitcim
Keşke teşekkürünüzü özelden alsaydım. insanlar simdi beni kıskanacak nazar değmesin diye diyorum
Beşinci kişi olmak istemem
Belki 1. Kişi olursun
Yok Yiğit sen sadık ve dürüst değilsin istemiyorum
Konudan bağımsız bu dediklerinin bende olmadını kanıtla tek bir yorum daha yapmiycam
Dört kişi ile ayni anda konuşman ve bunun normal gelmesi gayet yeterli
4 kişi ile konuşuyorum ve hiçbirine seni seviyorum sana hislerim var demiyorum bu beni dürüst yapar ikinci olarak ve hiçbiriyle sevgili değilim, benim sevgilim en skn3 yıl önce oldu o günden sonra olmadı. Sevdiğim ve sevgilim olmayan birine naisl sadık olmamayı başarabilirim. normal karşılamıyorum , ovünmüyorumda ve siz ben kazandım kanitlayamadin
Ben sana bir şey demiyorum daha
Dilara kadınların yaptınız erkekler yapınca birsey dememelisin bencede
Ben hayatımda hiç böyle bir şey yapmadım Yiğit beni tanımıyorsun ve yste çıkmaya çalışma
Ben siz yaptınız dmedim dilara , kadınlar yapiyo dedim. Ve üste çıkmıyorum. haklksinjz sizd göre biri değilim. siz saf temiz birisiniz bense tam tersi serefsiz biriyim
Ve ayrıca bu olayın kadin erkeği yok iki taraf içinde aynı şeyi söylerdim.
Bunu demeniz güzel adil bir kadın olmanız sizin adınıza mutluluk verici uzak durayım ben sizden size benim gibi biri ile konuşmak yakismaz
Evet yapar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?